• Hoi allemaal,

    Na de crash van Q heb ik dingen op de Drive Dox gezet. Nu schrijf ik sommige RPG's daar verder maar vroeg het volgende af.

    Gezien sommige RPG al een hoofdstuk of 100 lang waren heb ik dus enorm veel pagina's. Als ik wil schrijven kost het best veel tijd voor ik onderaan ben.

    Weet iemand of het mogelijk is dat het laatste hoofdstuk bovenaan is, dus dat je met een simpel klikje daar heen kan of iets.
    Ik ben daar niet zo handig in maar dat scrollen is wel vervelend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Naar mijn ervaring duurt het gewoon erg lang voor het document geladen is. Heb zelf een aantal documenten van enkele honderden pagina's en zou niet weten hoe je daarin makkelijker bij het gewenste punt kan komen. Mijn oplossing is altijd gewoon om een nieuw document te maken als het te irritant wordt :X


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Het enige wat ik kan bedenken is het hoofdstuk duidelijk aan te duiden met "Hoofdstuk 10" (als voorbeeld) en dan vervolgens de zoekfunctie te gebruiken in docs. Zo hoef je een stuk minder ver te scrollen als je verhaal al best wel lang is en kom je sneller bij je gewenste hoofdstuk.
    Of bij het laatste hoofdstuk een random woord te zetten, zodat je op die manier snel onderaan bent.


    Enjoy a 'world' where the fantastic is fact and magic realy works!

    Als je kopjes gebruikt, kun je in ieder geval het documentovedzicht gebruiken om iets sneller te navigeren, maar dat kan ook nog flink lang duren


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Samanthablaze schreef:
    Als je kopjes gebruikt, kun je in ieder geval het documentovedzicht gebruiken om iets sneller te navigeren, maar dat kan ook nog flink lang duren
    Op de laptop is dit idd erg handig enkel op de telefoon niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan