• Mijn klas. Bíjna iedereen heeft tenminste een afkeer tegen joden. Er zijn in onze school zeker een paar joden, die het geheimhouden omdat ze bang zijn dat onze klas hun gaan pesten. Ik schaam me ervoor.
    Wat is de slechtste eigenschap van jouw klas?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    StJimmy schreef:
    Man dat is echt erg.
    Bij ons is het in om Joden als scheldwoord te gebruiken en sommige gebruiken AIDS of hiv als scheldwoord(niet mijn klas maar mijn school).
    Mijn klas is alleen maar een beetje druk en af en toe puberaal.


    "Vieze jood"
    "Hè smerige jodin dat gij zijt!"
    "Ga maar naar uw k*tjoden werkplaats"
    "Jodenkontlikker."


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb niet echt een vaste klas.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    failerd schreef:
    (...)

    nou als jongens praten alsof meisjes een "ding" zijn vind ik dat persoonlijk nogal respectloos.


    Nee ik dacht dat je het slecht vond dat meisjes het respectloos vinden van die jongens. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    (...)

    Nee ik dacht dat je het slecht vond dat meisjes het respectloos vinden van die jongens. (krul)


    haha oke;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Emollient schreef:
    (...)

    "Vieze jood"
    "Hè smerige jodin dat gij zijt!"
    "Ga maar naar uw k*tjoden werkplaats"
    "Jodenkontlikker."

    Sorry maar je klas is echt ziek!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Sorry maar je klas is echt ziek!


    Mijn vrienden doen het meest. Ik weet het, zo'n mensen kan ik beter niet te vriend houden, maar ik ken ze al lang en zelf doe ik nooit mee met dat uitschelden enz. en wanneer ze te ver gaan zeg ik het ook en wanneer ze er überhaupt over beginnen zeg ik dat ze eerst naar hunzelf moeten kijken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    TimeBones schreef:
    Ehm... *denkt diep na* Wacht even, hoor... Ik vertel je het zo... Ehm... Tja... Hmm...

    Oké, mijn klas is niet zo héél slecht...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Het grootste nadeel van mijn klas is dat het vol krapuul zit, ze stelen alles wat onbewaakt is :8
    Ik voel me er echt zo'n buitenbeentje omdat ik nog nooit iets gestolen heb, ja eens snoepje van het kruidvat toen ik klein was :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Er zit een groot aantal asskissers in.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee eigenlijk niet. We kunnen het allemaal goed met elkaar vinden en we werken ook goed - beter dan andere klassen horen we wel vaker :')


    As travars

    ik haat mijn klas. vorig jaar hadden we een supersterke band,we steunden elkaar altijd. de leraren zieden altijd dat ze nog nooit een klas hadden meegemaakt die zo close waren. maar omdat we zo close waren wilden we elkaar altijd beschermen en we gingen ons te veel aan elkaar hechten. daarom heeft de school besloten ons uit elkaar te halen. daarom gingen een paar mensen weg en kwamen er nieuwe bij. en een van die nieuwe meisjes heeft de band met die paar mensjes die er nog waren helemaal kapot gemaakt. nu ga ik niet meer graag na school en mis ik oude tijden.

    de mensen in Mijn klas zijn kleuters(cat)

    ze proberen me soort van te pesten maar dat is gewoon zoo laag en kinderachtig. dat het niet gaat werken.en ze gaan dan nep lachen om mij onzeker te maken. dat gaat niet lukken want ze lachen echt zoo nep:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat ze heel kinderachtig zijn, en zich altijd aanstellen.
    En ze sijmen allemaal bij de leerkrachten en dan zitten ze elkaar te kloten :s
    ik haat mijn klas de laatste tijd echt..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Hmmm. Een deel van de meisjes zijn echt zo meisjesachtig dat hun discussies die eeuwig door gaan gewoon zijn om te huilen.


    effort never betrays you

    In mijn klas zitten 3 jongens en één meisje die de hele sfeer in onze klas verpesten...
    1 jongen is autistisch, maar wil zich niet aanpassen, schreeuwt er altijd doorheen en als je er wat van zegt dan gaat hij slaan. Daarna loopt hij naar de leraar toe, zegt jankend dat je hem zomaar begon te slaan en dan krijg jij straf... -.-'
    Een anders jongen schreeuwt er ook altijd doorheen en mag onze klas gewoon niet, scheld iedereen in onze klas uit. De laatste jongen is zijn meeloper.
    Dat meisje is eigenlijk een beetje zielig. Roddelt achter onze rug om over ons en is grootste vrienden met jongen 2 en 3...

    Maar de rest van mijn klas kan het eigenlijk heel goed met elkaar vinden en is gewoon heel gezellig


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.