• Ik heb dit volgens mij twee jaar geleden in mijn agenda gezet, maar Quizlet is dus vandaag officieel 18 jaar geleden opgericht! Toch benoemingswaardig! Hiep hiep, hoera! (krul)

    Deel hieronder jouw favoriete Quizlet gerelateerde herinneringen! (blush)


    [ bericht aangepast op 1 nov 2022 - 12:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd Q! *O*(banana)
    Bij mijn favoriete Q-herinneringen zitten ongetwijfeld de Q-writers, het sneeuwballengevecht en de eindejaarstopics. En het krijgen van mijn rode kleurtje. Maar bovenal de users die samen met mij al jaren op deze site rondstruinen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat is zeker benoemingswaardig! *O* Gefeliciteerd Quizlet!

    Mijn top 4 Q-herinneringen zijn:
    1. Een van mijn beste vrienden hebben leren kennen door Q, en al de verhalen die we samen hebben geschreven en schrijven.
    2. EnjolrasxGrantaire fanfics hebben ontdekt door een awesome user en andere pairings die ik heb leren kennen via Q verhalen.
    3. Toch ook wel het moment dat ik tijdens een musicalrepetitieweekend (geweldige timing xD) het bericht kreeg van Q dat ik Qrew was geworden.
    4. De SOTY motivatie topics.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2022 - 12:52 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Frodo schreef:
    Gefeliciteerd Q! *O*(banana)
    Bij mijn favoriete Q-herinneringen zitten ongetwijfeld de Q-writers, het sneeuwballengevecht en de eindejaarstopics. En het krijgen van mijn rode kleurtje. Maar bovenal de users die samen met mij al jaren op deze site rondstruinen (:


    Oh het sneeuwballen gevecht haha, nostalgie. Ik zou het zo vergeten zijn. Mijn favoriete Quizlet herinnering moet toch wel mijn eerste meeting in Utrecht zijn.
    Het schrijven van verhalen samen met andere was ook altijd erg gezellig.


    You were born original, don't die as a copy.

    Hiep hiep hoera! (flower)
    Mijn favoriete herinneringen aan Q zijn denk ik vooral herinneringen aan het Kletscafé en de bijbehorende Tinychat (krul) Wat heb ik het daar destijds naar mijn zin gehad! (Maar wat was ik toen nog jong zeg, dat zal zo'n 10 jaar geleden zijn geweest!)


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Oh wauw, wat leuk dat je dat genoteerd hebt ooit. Proficiat, Q! *O*
    Mijn mooiste Quizlet herinnering is waarschijnlijk de dag dat ik moderator werd. Ik ben door dit topic even gaan zoeken wanneer dat was, en blijkbaar is het morgen exact 7 jaar geleden. Andere leuke Q herinneringen die ik heb zijn het sneeuwballengevecht, de paaseierenzoektocht en quasi alles wat er op het forum te beleven viel, met in het bijzonder het Awesome Topic dat vroeger heel actief was.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd Q 🥳🥳 dat is alweer een flinke tijd zeg


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    hieperdepieper Q <3


    because i knew you, i have been changed for good

    Gefeliciteerd Quizlet!! *O* *O*
    Mijn favoriete herinneringen zijn denk ik het lezen van de stories van LilsEvans en Ringwraith, het sneeuwballen gevecht, de kerstkaarten acties, de eindejaarstopics en de happypots die ik voor mensen ging maken. Of de dag dat ik mod werd en met een hartslag van 200 de PB van Erica ging lezen terwijl ik er ineens een boel knopjes bij had die ik niet begreep :') De paaseieren waren ook vet leuk, en de meetings (blush) Op Utrecht, of een LOTR-marathon, echt geweldige herinneringen!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Happy birthday Q 🖤✨ jij rare, vreemde, maar mooie website.

    Mijn favo herinneringen variëren van trollen bij de tokio hotel die hards back in the day in tussenuren op school, trouw jarenlang mijn draco fanfic schrijven (en als ik dan op vakantie was met mn ouders internet kopen om hoofdstukjes te droppen haha, zo sweet), en dan tot nu in de lockdown weer eens een kijkje komen nemen op Q en een oproepje plaatsen voor een rpg en daardoor echt hele lieve, bijzondere schrijvers mogen ontmoeten die ik nu tot mijn goede vriendinnen kan rekenen. ❤️

    Het mooiste vind ik toch wel dat ik echt goeie vrienden aan deze site heb overgehouden.^^

    En poeh, specifieke herinneringen? De vele meetings (waaronder de mega Utrecht-meeting, Hobbit/LOTR marathons en de Efteling), de Midden Aarde hype, de 'het beste verhaal van 20xx'-verkiezingen die ik organiseerde, mijn periode als bètareader... De sneeuwballenactie was inderdaad super leuk (was ik al helemaal vergeten!), de Quizlet-radio vond ik altijd erg gezellig, en oh, vooral alle enthousiaste lezers op de site die me zo'n beetje dagelijks aan het schrijven hielden. ;p

    [ bericht aangepast op 2 nov 2022 - 9:35 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yay, hiep hiep hoera!

    En mijn favoriete herinnering? Damn, wat een moeilijke vraag ook weer.
    De verschillende meetings, de leuke vriendschappen, het Modzijn, het Kletscafé en Fishlet mag ik ook zeker niet vergeten, echt beste 1 aprilgrap ooit.


    Queer zijn is gewoon alles

    Jaaaa wat leuk dat je dit opgeschreven hebt! Happy belated birthday, Q!

    Mijn beste herinneringen van deze site zijn de ongoing cringe fanboy topics over/tijdens het WK voetbal van 2010 en 2014, de compleet random maar super wholesome topics die mensen aanmaakten puur om te vertellen over iets bijzonders dat ze die dag hadden meegemaakt, de steun die we elkaar als jongeren konden geven in zwaardere topics maar net zo goed de onzinnige ruzies die echt nergens over gingen en achteraf gezien gewoon hilarisch zijn (bijvoorbeeld of een bepaald Tokio Hotel bandlid knap was of niet).

    Daarnaast heb ik ontzettend veel plezier beleefd aan het schrijven van verhalen en de super leuke feedback die je daar dan weer op kreeg. Mijn meest recente herinnering, is dat ik een handjevol fantastische RPG-mensen heb leren kennen sinds corona die ik inmiddels tot close real life vriendinnen mag rekenen. Thanks, Quizlet! 🖤🌙

    [ bericht aangepast op 2 nov 2022 - 14:29 ]


    ars moriendi

    Een verlate happy birthday Q!

    Het leukste aan deze website vind ik:
    > De fantastische mensen die er hier zitten;
    > De tijd dat FlightRising echt helemaal in was en we meerdere topics per dag volkregen 😂;
    > De 1-april grappen;
    > En ik kon altijd mijn hart luchten hier op het forum en dat is echt ZO fijn geweest.

    Oh, en: :Y) deze FANTASTISCHE emoji die ik echt mis in het dagelijkse leven.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Een verlate happy birthday Q!

    Het leukste aan deze website vind ik:
    > De fantastische mensen die er hier zitten;
    > De tijd dat FlightRising echt helemaal in was en we meerdere topics per dag volkregen 😂;
    > De 1-april grappen;
    > En ik kon altijd mijn hart luchten hier op het forum en dat is echt ZO fijn geweest.

    Oh, en: :Y) deze FANTASTISCHE emoji die ik echt mis in het dagelijkse leven.


    OOOH FlightRising! Ik moest vorige week ineens weer aan dat spel denken en ik kon maar niet bedenken hoe het heette, heheh.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    OOOH FlightRising! Ik moest vorige week ineens weer aan dat spel denken en ik kon maar niet bedenken hoe het heette, heheh.


    Ik probeerde laatst in te loggen maar weet het wachtwoord niet meer (met een beetje geluk staat het in de passwordmanager van m'n oude laptop als ik die nog aan de praat krijg) en geen idee met welk (niet-bestaand) e-mailadres ik het geregistreerd had 🙃

    Ik ben ZO benieuwd naar de draakjes in m'n lair...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly