• Ik voel me nu echt super lelijk! Ik heb puistjes en heel veel. Ik heb het al best wel lang. Maar nu is het heel erg! ook op m'n rug ;( ik voel me er zo ongelukkig door! Ik had vandaag ook afgesproken met vriendinnen om te shoppen maar dat heb ik afgezegt. Ik ben er gewoon ziek van geworden.
    Ik moet toegeven dat ik vroeger niet super lelijk was, mar nu lijk ik wel een monster!
    Hebben jullie raad want ik voel me vreselijk!!;(

    xxx

    @ik ben een vriendin van dit account, mijne ben ik ww vergeten ;$


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Misschien kan een bezoekje naar de huisarts helpen? Of ga naar de drogist en vraag daar om hulp voor een goed middel tegen acne.

    Dat gaat allemaal weer over. Misschien denk jij dat je de enige bent met dat probleem, maar dat is niet zo. Iedereen krijgt het nou eenmaal, de één meer dan de ander, maar zo is de natuur. Voor zover ik weet, helpt elke dag lauw water erover doen.


    Our perspective only changes when we change our position.

    pielipino schreef:
    Misschien kan een bezoekje naar de huisarts helpen? Of ga naar de drogist en vraag daar om hulp voor een goed middel tegen acne.
    Ik heb al zoveel middeltjes gebruikt en ik weet niet of ik naar de huisarts durf ;$


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    TimeBones schreef:
    Dat gaat allemaal weer over. Misschien denk jij dat je de enige bent met dat probleem, maar dat is niet zo. Iedereen krijgt het nou eenmaal, de één meer dan de ander, maar zo is de natuur. Voor zover ik weet, helpt elke dag lauw water erover doen.
    Maar geen enkele vriendin heeft hetvan me. En ik heb hetecht super erg!


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Ik had/heb dat ook en geloof me ze worden minder,echt waar. Vroeger had ik er veel meer dan nu.
    Ik weet dat je hier waarschijnlijk weinig aan heb,maar de enigste die het echt lelijk vind ben jij,andere boeit het meestal niet zo.

    Trouwens wat maakt het uit hoe je er uitziet,het gaat om je innerlijk niet het uiterlijk,ik weet het oude wijfe gelul maar het is wel zo.
    Ga juist leuke dingen doen met je vrienden en probeer het te vergeten,kijk naar je mooie punten en verwen je zelf lekker met mooie kleren en zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat dacht ik vroeger ook altijd, maar ze gaan vanzelf weer weg (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eryacne is heel erg handig, als je het smeert droogt dat helemaal uit. & Is het helemaal verkleint - Ik gebruik die (:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    ga naar de huisarts


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    KoekyMonstaa schreef:
    (...) Ik heb al zoveel middeltjes gebruikt en ik weet niet of ik naar de huisarts durf ;$


    Wrm zou je niet naar de huisarts durven?
    Ik zelf had er echt HEEL VEEL last van. Ik werd er helemaal gek van! Dus ik ben uiteindelijk toch naar de huisarts geweest en ik kreeg van hem Eryacne, Zoals Somers al zegt. En dat spul moet je iets van 6/8 weken gebruiken (Ja, je moet er geduld voor hebben)En later zie je echt een verschil.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mijn rug zit ook vol met pukkeltjes, nou ja, vooral mijn schouders :/ Maar op m'n gezicht heb ik er amper last van.. Maar 't is wel gênant, als ik in een bikini o.i.d. loop.. en ik vrees dat 't niet over gaat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ga naar de huisarts? (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ga naar de huisarts, sommige mensen die hard last hebben van acné krijgen de pil voorgeschreven en dan is het veel minder.. (:


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Ga naar de huisarts, sommige mensen die hard last hebben van acné krijgen de pil voorgeschreven en dan is het veel minder.. (:
    Kan het eigenlijk ook helemaal weg gaan? En is het niet slecht?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Bio oil! :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En dan ben ik blij dat ik daar nevernooit last van heb gehad.


    SLOAN.