• Ik heb nogal moeite met mijn wiskunde, heb wiskunde B en dat lukt dus niet, ik sta daar een drie op, en ik had daar met mijn mentor over gepraat en ze zei dat het nog wel mogelijk was om te wisselen naar A. Dus ik die leraar van wiskunde A opzoeken, ja hij zou wel even kijken wat ik dan in moest halen en dan zouden we daar over gaan praten. Nou mooi ja, ik dus denken dat ik wel kan wisselen. Vandaag heb ik met die leraar gepraat. Twee week later[/ik bedoel als ik dit jaar nog over wil gaan moet het snel dus vond ik het al behoorlijk klote dat hij niets van zich liet horen] Kom ik daar, krijg ik een blaadje met sommetjes moet ik die zomaar even gaan maken, nou dat kan ik niet zomaar. En dan zit hij er ook nog eens naast om me op mijn fouten te gaan wijzen. Nou ik werd gek, zegt hij later, ja als ik dit zo bekijk heb je niet de kennis om te kunnen wisselen, Nou en ik dacht dat het sowieso wel kon, maar het mag dus niet.

    En nu voel ik me behoorlijk kloten omdat ik alweer moet blijven zitten.Gaan ze me eerst lekker maken met dat het wel kan en uiteindelijk mag het toch niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Welk profiel heb je? Wellicht kun je het overwegen wiskunde als geheel vak te laten vallen.

    En wat een onzin man. Hoe kun je nou iets gaan maken dat je niet eens geleerd heb? Alsof wiskunde het verdomde enige vak is dat je krijgt.


    No growth of the heart is ever a waste

    wat een kut leraar zeg! ;o
    je kan dan toch wel rustig jou de tijd geven om dat te maken, en dan hoeft hij je toch niet meteen op fouten te wijzen. =3
    echt kut voor je! (flower)

    Dat was op mijn school ook. Echt kei naai! Vooral dat je daardoor nu blijft zitten. Probeer anders met afdelingsleider iets te regelen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat belachelijk! o.O


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zaitsev schreef:
    Welk profiel heb je? Wellicht kun je het overwegen wiskunde als geheel vak te laten vallen.

    En wat een onzin man. Hoe kun je nou iets gaan maken dat je niet eens geleerd heb? Alsof wiskunde het verdomde enige vak is dat je krijgt.

    Ik doe VWO kan Wiskunde dus niet laten vallen. verdomme


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben ook super slecht in wiskunde. Sta een 5.3 gemiddeld. Verder heb ik alleen maar 7,8,9,10.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sentiment schreef:
    Dat was op mijn school ook. Echt kei naai! Vooral dat je daardoor nu blijft zitten. Probeer anders met afdelingsleider iets te regelen.

    Ja zou hem morgen even opzoeken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is kut o.o
    En stom van die leraar.


    Never run out of reasons to smile...