• Hoi quizletters
    Het lijkt me leuk om een keer een meeting te organiseren.
    Ik woon zelf in Zeeland en daar is niet zoveel te doen dus ik dacht waarom niet Rotterdam? Het ligt redelijk centraal, is geob bereikbaar en er zijn leuke dingen om te doen.
    Omdat ik niet in Rotterdam bekent ben(en ook niet met meetings) zoek ik iemand die mij wil helpen met het organisen.
    Ik prik een atum als we minimaal 10 aanmeldingen hebben
    Ik hoop dat er veel mensen zullen komen en dat het gezellig wordt
    oja als je mee wil doen zeg dan even hoe oud je bentxD
    We kunnen ook een andere locatie doen GEef je mening
    Maar houd er rekening mee dat ik in Zeeland woon en dat het dus niet te ver weg mag zijn
    Het leek mij een leuk idee om naar de dierentuin ofzo te gaan, dat vind bijna iedereen leuk en je hebt veel tijd om met elkaar te kletsen

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 17:29 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Waarom niet in utrecht en dan een keer op een zondag? koopzondag bijvoorbeeld?


    Some angels have no wings.

    Waarom niet een keer in Friesland? (krul)
    Who's with me?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    BAZINGA schreef:
    Waarom niet een keer in Friesland? (krul)
    Who's with me?

    me!

    Rotterdam klinkt goed voor mij :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Of Almere. Almere is bestwelcentraal. vind ik,


    SLOAN.

    Er was er laatst een in Rotterdam.
    En ik denk persoonlijk dat er nu te veel meetings zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kom in ieder geval niet, want het is voor mij alsnog ver.. Succes met organiseren! (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik wil wel mee, maar als je een datum gaat prikken, doe het dan a.u.b. in een oneven week in het weekend, want dan ben ik bij m'n ma en die is een stuk laxer over meetings.
    [Ik ben 14 jaar]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 17:06 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jezus als jullie een meeting willen in je eigen stad/provincie/land weetikveel, organiseer er dan eentje. Easy as shit. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hmm,als het in Dordrecht was had ik gekomen Rotterdam is net iets te ver voor mij om met mijn ov te reizen en mijn ouders hebben geen zin om mij te brengen xD.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 17:19 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    BAZINGA schreef:
    Waarom niet een keer in Friesland? (krul)
    Who's with me?

    -Leeuwarden, door Sadism, datum onbekend

    Ik zoek nog steeds iemand om mij te helepen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    RueRue schreef:
    Ik zoek nog steeds iemand om mij te helepen?


    RueRue ik wil jou meeten :9~ Ik wil wel helpen, maar heb geen idee of ik mijn ma zo ver kan krijgen dat ik helemaal naar Rotterdam mag (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik wil wel mee ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb ee nieuw toic geopend met daarin wat we gaan doen enzo en daar komen ook alle deelnemers te staaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one