• De Titel zegt het al.De mijne is Amy Lee.:D

    SPONGEBOB !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    de mijne is ook Amy Lee

    whaha
    just kidding x]

    kheb geen idool


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    uhm... Kate Nash denk ik

    Bill Kaulitz XD

    Hilary Duff! (H)


    everybody needs a song.

    Ik heb niet echt een Idool.., Maar Amy Lee vind ik ook erg gooed!! en de guys van tokio hotel OFCOURSE <3

    Avril.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Georg en de rest van tokio hotel

    Avril Lavigne
    En the veronicas ook wel
    En Metallica, om hun muziek he


    Live life limitless.

    Iepz!
    Ik heb geen idool. Als je gaat leven naar het voorbeeld van iemand anders, dan vergeet je hoe je zelf bent. Dan ben je niet meer origineel.
    Iedereen wordt geboren als een individu, en de helft van al die mensen sterft als een kopie van iemand anders. Waarom zou je het leven als dat van iemand anders willen leiden als je je eigen leven moet leiden. Je wordt niet geboren om iemand te gaan na doen of iemand geobsedeerd te gaan observeren. een beetje research doen over die persoon is leuk. Maar te veel is te veel. Het woord Idool is té overrated tegenwoordig!
    Maar als er iemand is waar ik tegen opkijk? Ik weet niet..

    Danny Jones, Tom Fletcher, Dougie Poynter & Harry Judd [allemaal McFLY] om wat ze bereikt hebben en wat ze allemaal al hebben gedaan. maar ze zijn denk eerder heroes voor mij dan idolen XD :x

    Jenn curbstomp Avril lavigne The Veronicas

    Hmm, heb niet echt een idool.

    Misschien Avril?

    xx

    Danny Jones, Tom Fletcher, Dougie Poynter & Harry Judd [allemaal McFLY] om wat ze bereikt hebben en wat ze allemaal al hebben gedaan. maar ze zijn denk eerder heroes voor mij dan idolen XD :x


    OHJA + Pete Wentz & Patrick Stump, maar dan heroes ipv idolen. omdat ze zoveel doen in de muziek wereld, dat vind ik gewoon cool. ze zijn al half legendes ofzo :'DD
    En Gabe Saporta omdat ie gewoon cool is :x