• Haai lieve Quizlettertjes (krul)
    Wij (iMalfoy & Armistice) zoeken rollen voor onze nieuwe Hogwarts storie

    Love will help you win a fight.

    Het is alweer jaren geleden dat de familie Brooks is omgekomen door een vliegtuigongeluk, tenminste dat denkt Charlotte Brooks. Maar wat als Dumbledore een bezoek brengt aan haar en haar uitlegt waarom ze anders is dan de andere in het weeshuis waar ze sinds al die jaren al woont en hij vraagt of ze mee gaat naar Hogwarts, waar ze een oude bekende tegenkomt, die toch heel wat veranderd blijkt te zijn.

    En wat als heer Voldemort niet kreeg wat hij wou en dat hij terugkomt om het gene te pakken waarvoor hij Charlotte haar ouders vermoorden, zal ze vechten of opgeven?

    Draco Malfoy && Ron Weasley


    Wij zoeken een paar professoren- en een heleboel studenten

    Professoren: mmini , PrincesSnape
    Studenten: AngeeXx , Hedyx (2x) , Lunalucca , Pirates , BigChocolate , xGleek , MaraMalfoy , Amused , Vereentje & xBIGBANG , Sid

    Bedankt allemaal voor het invullen!(flower)[/i]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 21:49 ]


    I'd join Voldemort any day as long as he is there.

    Ik heb professor Sharp!
    *springt op en neer*
    Waarom niet Lily en Heathcliff?? -trekt pruillip-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Ik heb professor Sharp!
    *springt op en neer*
    Waarom niet Lily en Heathcliff?? -trekt pruillip-


    We hadden er al behoorlijk wat en vonden hem niet in het verhaal passen, we're sorry!


    I'd join Voldemort any day as long as he is there.

    Dracolicious schreef:
    (...)

    We hadden er al behoorlijk wat en vonden hem niet in het verhaal passen, we're sorry!


    Oké. Dan... -Zucht-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam: Anna
    Achternaam: Auburn
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouw
    leerjaar: 7
    Favoriete Vak: Gedaanteverwisselingen
    Bloedstatus: Muggleborn
    Toverstok: 23 cm, mahonie, kern van de staarthaar van een eenhoornmerrie
    Huisdier(en): /
    Patronus: Valk
    Karakter: Anna is perfectionistisch en heeft een sterk karakter. Als ze eenmaal iets in haar hoofd krijgt, kan je haar niet meer op andere gedachten brengen. Ze vind het absoluut niet erg om alleen te staan met een mening, maar probeert wel altijd te onderhandelen. Anna is niet alleen koppig, maar ook verstandig en best zelfzeker, al heeft ze wel nood aan bevestiging. Kritiek kan ze moeilijk verdragen, tenzij van haar beste vrienden. Voor de rest is Anna een vrolijk, sportief en lief meisje, die er niet voor terugdeinst om haar excuses aan te bieden als ze te ver is gegaan. Ze weet iedereen altijd op te beuren. Ze heeft een goed ontwikkeld waardesysteem en komt op voor anderen. Ze is snel afgeleid, tenzij ze echt nieuwsgierig is. Als iets niet van de eerste keer lukt, raakt ze gefrustreerd. Ze haat opgevers en probeert iedereen zo goed als ze kan te motiveren.
    Uiterlijk: Anna heeft stijl rossig haar, grijsgroene ogen en staat van top tot teen vol met sproetjes. Ze vind zichzelf niet bijzonder knap, wat anderen ook zeggen, ze haat haar sproeten. Ze is normaal van lengte en tenger gebouwd.
    Afdeling: Griffoendor
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 21:44 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ah, damn, ik ben te laat :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Last but not least: Sid > Anna Auburn


    I'd join Voldemort any day as long as he is there.

    Wiiii ik ben erbij :D *vreugdedansje*


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Naam: Jason.
    Achternaam: Stone.
    Leeftijd: Zelfde als hoofdpersoon.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leerjaar: Zelfde als hoofdspersoon.
    Favoriete vak: Gedaanteverwisseling
    Bloedstatus: Volbloed.
    Toverstok: 23,5 cm eik kern: Eenhoorn haar.
    Huisdier(en): Kat: Pan Ze hebben een hechte band.
    Patronus: Poema.
    Karakter: Heel aardig en helpt anderen, is homo en word daarmee soms gepest. Is bijna bevriend met iedereen. Is soms heel hyper en weet iedereen vrolijk te maken.
    Uiterlijk: Plaatjee: Jason Bruin haar met hier en daar blonde plukken, licht bruine ogen. draagt een meestal en skinnyjeans die een beetje hangt. Draagt meestal een vest of een blouse en draagt all stars. Hij heeft rechte en witte tanden.
    Afdeling: Zelfde als hoofdpersoon (:
    Extra: Hij wilt Charlotte graag helpen.

    Laat weten of ik er bij zit of niet.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 12:39 ]


    If you have to ask, you'll never know. If you know, you'll need only ask.

    Yeah, thanks dat ik erbij zit.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 14:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    yoy k zit erbij (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Merci dat ik erbij zit! :D


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.