• Zoals de meeste van jullie misschien wel weten woon ik dus in Munchen. Maar deze vakantie kwam ik weer eens terug naar belgie voor een weekje. Maar het zit dus zo, heel de week was ik nauwelijks thuis omdat ik echt niet graag bij mijn moeder ben. Maar dus gisteren kwam ik bij haar in de auto, en ik weet niet precies hoe, maar opeens hadden we knallende ruzie en toen stapte ik uit de auto. Hoewel ik na 5 minuten weer instapte want ik wist niet waar ik was Maar toen liet ik me haar afzetten aan een 'feestje' waar ik heen moest en onderweg had ik nog enorm erg ruzie met haar en zei ik nogal gemene dingen en liet ik de frustratie van de laatste 5 jaar eruit. Daarna stapte ik uit de auto en zei ik dus dat ik niet wist of ik nog terug zou komen. Ben ik dus inderdaad weg gebleven, en normaal gezien moest ik vandaag deze ochtend vertrekken maar dat is dus niet het geval sinds ik weg ben. Om 9 uur 's ochtends belde me ze dus een zei ik heel kalm dat ik niet meer mee wil naar Munchen. Sindsdien heb ik niets meer van haar gehoord.
    Nu is dus mijn vraag ; wat moet ik nu doen volgens jullie ?


    We're hiding behind skin that's too tough

    En waar is je vader?
    EN ik snap het niet helemaal.
    Je woont bij je moeder in Munchen? En je was met haar op vakantie in Belgie?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Grieving schreef:
    En waar is je vader?
    EN ik snap het niet helemaal.
    Je woont bij je moeder in Munchen? En je was met haar op vakantie in Belgie?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Grieving schreef:
    En waar is je vader?
    EN ik snap het niet helemaal.
    Je woont bij je moeder in Munchen? En je was met haar op vakantie in Belgie?

    Dus ik woon al mijn hele leven in Belgie, maar vorig jaar ben ik verhuisd. Ik heb hier een huis waar mijn broer nog woont en ik ben nu op vakantie met mijn moeder in Belgie maar mijn Vader zit nog in Munchen te werker. Snap je ?


    We're hiding behind skin that's too tough

    Feathers schreef:
    (...)
    Dus ik woon al mijn hele leven in Belgie, maar vorig jaar ben ik verhuisd. Ik heb hier een huis waar mijn broer nog woont en ik ben nu op vakantie met mijn moeder in Belgie maar mijn Vader zit nog in Munchen te werker. Snap je ?


    Ok, ik denk dat ik het snap.
    Heb je niet nog oude vrienden waar je heen kan gaan. Ik snap dat je neit terug naar Munchen wilt maar is het echt alleen omdat je ruzie had met je moeder? Of kan je het ook niet met je vader vinden?
    Probeer het uit te praten met je moeder. Zeg wat je dwars zit.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Grieving schreef:
    (...)

    Ok, ik denk dat ik het snap.
    Heb je niet nog oude vrienden waar je heen kan gaan. Ik snap dat je neit terug naar Munchen wilt maar is het echt alleen omdat je ruzie had met je moeder? Of kan je het ook niet met je vader vinden?
    Probeer het uit te praten met je moeder. Zeg wat je dwars zit.

    Wel, ik ben nu bij oude vrienden voor de nacht. Maar ik heb het nooit goed kunnen vinden met mijn moeder, maar met mijn vader is het ook niet zo fantastisch. Ik probeerde het uit te praten, maar ze luistert echt niet. Ze hoort enkel wat ze wilt horen. Dus nu vraag ik me af of ik gewoon weg moet blijven -ze weet wel dat ik veilig ben, enkel niet waar- tot ze vertrekt naar Munchen zonder me ?


    We're hiding behind skin that's too tough