• Beste lid,

    Ik zoek iemand erbij om een verhaal te schrijven. Het verhaal heeft een voorlopige titel Castle, The Novel. Verwijzing naar de tv-serie. Maar ik wil dit verhaal samen met iemand maken. Waar het over gaat: Zoals het in de serie is! Dus over schrijver Richard Castle, detective Kate Beckett, inspecteurs Javier Esposito & Kevin Ryan, dokter Lanie Parish, de moeder van Castle Marta Rogers. dochter van Castle Alaxis Castle, en captain Victoria Gates. castle helpt de NYPD met zaken op te lossen. dit kwam door dat de eerste moorden op zijn boeken werden gebassert en sinds dien beckett als muse gebruitk voor zijn boeken reeks Nikki Heat. maar telkens komen castle en beckett erachter dat ze veel voor elkaar voelen, maar geven dit niet toe. Zij krijgt een vriend, en hij blijft achter, maar werkt nog wel mee aan de zaken. Door elke zaak worden ze op de proef gesteld door en voor elkaar en komen er altijd uit. Maar er zijn steeds momenten dat ze elkaar aankijken, alles vergeten n willen zeggen wat ze voorelkaar voelen. Maar ze worden telkens gestoord. Op een gegeven moment trek richard zich terug en geeft kate haar gevoelens toe aan hem. Maar is het dan telaat of niet?

    Het verhaal heeft minimaal 10 hoofdstukken. Of er een moordzaak is en hoe, komen we vanzelf wel uit.

    Dus als je het wat lijkt, stuur me en bericht en we gaan kijken of we er een goed en mooi verhaal van kunnen maken. Natuurlijk jou wensen/ideeën ook even voorleggen!

    Ik begin al met een stukje, ik hoor vanzelf wel als je interesse heb;)

    Xxx Djurvin

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 0:25 ]


    You know my name, not my story. You know what I like, not what I feel.

    Ik moet zeggen dat ik het een heel leuk idee vind voor een verhaal, we hebben echt een lek aan dat soort hier op Q.
    Maar ik heb geen tijd noch ben ik fan van samen schrijven. Maar ik zou het wel graag lezen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik moet zeggen dat ik het een heel leuk idee vind voor een verhaal, we hebben echt een lek aan dat soort hier op Q.
    Maar ik heb geen tijd noch ben ik fan van samen schrijven. Maar ik zou het wel graag lezen.


    Thanks! Ik ga er aan werken en hou me profiel maar in de gaten ;)


    You know my name, not my story. You know what I like, not what I feel.

    Laat maar weten wanneer het start! Esposito is fucking knap!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing