• Hey,

    Het gaat als volgt. (volgens mij kent iedereen dit spel wel)
    Jij zegt: Ik ga op reis en ik neem mee: een kussen.
    volgende zegt: Ik ga op reis en ik neem mee: een kussen en een deken.
    En zo ga je maar door, je herhaalt telkens de woorden en voegt er één aan toe..

    Ik begin.
    Ik ga op reis en ik neem mee: mijn laptop.

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar, redbull voor Tom en Bill!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar, redbull voor Tom en Bill!MIJN BED

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar, redbull voor Tom en Bill!MIJN BED, m'n Mp3


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar, redbull voor Tom en Bill!MIJN BED, m'n Mp3 en Me Tokio Hotel Posters<33


    Nvt

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar, redbull voor Tom en Bill!MIJN BED, m'n Mp3 en Me Tokio Hotel Posters<33, lekker eten ^^

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar, redbull voor Tom en Bill!MIJN BED, m'n Mp3 en Me Tokio Hotel Posters<33, lekker eten ^^ , Chips<33

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar, redbull voor Tom en Bill!MIJN BED, m'n Mp3 en Me Tokio Hotel Posters<33, lekker eten ^^ , Chips<33, MIJN FAVO FOTO'S VAN IEDEREEN WAAR IK VAN HOU


    Sweet dreams will come true.

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar, redbull voor Tom en Bill!MIJN BED, m'n Mp3 en Me Tokio Hotel Posters<33, lekker eten ^^ , Chips<33, MIJN FAVO FOTO'S VAN IEDEREEN WAAR IK VAN HOU, Massa's condooms me banane smaak ?? x'D


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar, redbull voor Tom en Bill!MIJN BED, m'n Mp3 en Me Tokio Hotel Posters<33, lekker eten ^^ , Chips<33, MIJN FAVO FOTO'S VAN IEDEREEN WAAR IK VAN HOU, Massa's condooms me banane smaak ?? x'D,tokio hotel cd's

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar, redbull voor Tom en Bill!MIJN BED, m'n Mp3 en Me Tokio Hotel Posters<33, lekker eten ^^ , Chips<33, MIJN FAVO FOTO'S VAN IEDEREEN WAAR IK VAN HOU, Massa's condooms me banane smaak ?? x'D,tokio hotel cd's, Saki die alles kan bewaken wat ik mee neem


    You're my lullaby, my kiss goodnight, angel, sweet love of my life (l)

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar, redbull voor Tom en Bill!MIJN BED, m'n Mp3 en Me Tokio Hotel Posters<33, lekker eten ^^ , Chips<33, MIJN FAVO FOTO'S VAN IEDEREEN WAAR IK VAN HOU, Massa's condooms me banane smaak ?? x'D,tokio hotel cd's, Saki die alles kan bewaken wat ik mee neem,,goed humeur

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar, redbull voor Tom en Bill!MIJN BED, m'n Mp3 en Me Tokio Hotel Posters<33, lekker eten ^^ , Chips<33, MIJN FAVO FOTO'S VAN IEDEREEN WAAR IK VAN HOU, Massa's condooms me banane smaak ?? x'D,tokio hotel cd's, Saki die alles kan bewaken wat ik mee neem,,goed humeur,, MIJN LP COLLECTIE EN MIKE CHESTER(L) wow vakantie kan niet stuk!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar, redbull voor Tom en Bill!MIJN BED, m'n Mp3 en Me Tokio Hotel Posters<33, lekker eten ^^ , Chips<33, MIJN FAVO FOTO'S VAN IEDEREEN WAAR IK VAN HOU, Massa's condooms me banane smaak ?? x'D,tokio hotel cd's, Saki die alles kan bewaken wat ik mee neem,,goed humeur,,mn nichtje =']


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik ga op reis en ik neem mee mij i-pod, mijn mobiel, mijn laptop, mijn opladers, Tom, Bill, condooms, een concertzaal, Gustav, Georg, chocola, een string, een slaapzak, mijn gehele kamer, mijn vrienden, mezelf, mijn hondjes, camera , microfoon, morning after pil, mijn joepies, alles wat zwart en rood is, mijn computer, mijn gitaar, redbull voor Tom en Bill!MIJN BED, m'n Mp3 en Me Tokio Hotel Posters<33, lekker eten ^^ , Chips<33, MIJN FAVO FOTO'S VAN IEDEREEN WAAR IK VAN HOU, Massa's condooms me banane smaak ?? x'D,tokio hotel cd's, Saki die alles kan bewaken wat ik mee neem,,goed humeur,,mn nichtje ='], mn SAMBUCA!!!