• Okeeeee so here we go. My first asking for advice topic. Na 4 jaar er toch eens van gekomen :Y)

    Ik was met een jongen – sort off – serieus aan het daten, tot hij er stop in zetten. Dit doordat hij voor zijn werk (hij is militair) 5 weken op oefening in Duitsland moest en daarna meteen door zou gaan op zijn vakantie naar Thailand. Hij wist ook niet of wanneer hij terug kwam, meteen een andere oefening kreeg. Hij wilde wel graag contact houden.

    Nu was ik hier best kapot van x’D Female hormones I guess. & Dat kwam er op het festival afgelopen weekend uit. Ik heb daar een meisje ontmoet & het een en ander verteld over hem. Ik heb nog steeds contact met haar en ze wilde per direct al dat ik mee ging met haar naar Neverland a.s. weekend.
    Nu blijkt het dat ze met haar vriend en lees mannelijke vrienden van hem mee gaat en daar mij mee naar toe wilt nemen. Hier komt dus mijn probleem c;.

    Ik ben een beetje bang dat ze me aan een ander probeert te koppelen, hoewel ik al aangegeven heb dat ik dat niet wil. Echter is zij van mening dat ik het of moet breken met de jongen waar ik nu mee ben? Was? Ik weet het zelf niet meer x’d. (ben je single in een break? Was ik überhaupt bezet? I need instructions pff.)
    Ik heb dus het gevoel dat ze me wilt gaan koppelen en als ik nu oké zeg, zij denkt dat ik erin toestem ofzo? Ik weet het zelf ook allemaal niet meer. Misschien wacht ik straks ook wel op een dode mus & he just let me off easy.. IDK anymore. Rip.


    cookies voor iedereen die deze drama volgehouden heeft om te lezen c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik denk dat je naar jóúw hart en verstand moet luisteren. En een goed gesprek hebben met die jongen over in hoeverre jullie nu wel of geen relatie hebben/gaan krijgen. En zodra je daar uit bent, kun je bekijken of je wel of niet iets wil doen met de jongens die je gaat ontmoeten als je met die vriendin mee gaat.

    Laat je in ieder geval niets opdwingen! Het is jóúw leven, jóúw lichaam en jóúw keuzes.

    Hugs. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoihoi *takes cookie*

    Ik heb er niet bizar veel ervaring mee, maar als ik jou was zou ik in ieder geval open staan. De vraag die je jezelf eigenlijk moet stellen is of het nog iets gaat worden met je vorige vriend, en anders... is het wel zo erg om gekoppeld te worden?
    Natuurlijk als jij je er zelf niet zo prettig bij voelt, kan je altijd even afwachten en zien of het daadwerkelijk gebeurt. Als het dan gebeurd, zou ik zeggen: gewoon eerlijk zijn. Als je vertelt dat je nog niet over je vriend heen bent, zullen ze dat heus wel begrijpen ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    @Fielding n'awh u so sweet c;. Ik zou heel graag met hem willen praten, maar ik kreeg het ook nogal rauw op mijn dak vallen :'D Ja ik wist dat hij druk bezig was in Duitsland na paar weken dat ik hem kende, maar toen had hij niet goed gepland qua tijd en kwam hij te laat bij mij, waardoor hij besloot, om mij niet teleur te stellen, een pauze in te lassen. Veel kon ik niet echt praten omdat hij vlak daarna al door moest naar Duitsland dus. Nu nog in real life met hem praten zit er dus echt 0.0% in evenals bellen, gezien hij daar tussen de heuvels zit. Via app dit bespreken vind ik dan ook weer zoiets van ;s. Maar duidelijkheid zou idd wel stuk fijner zijn want nu zit ik iig zeker 5 weken met een grote ?.

    @Virtues Yh you are right. Alleen ik ben overduidelijk nog niet over him, misschien ook wel omdat ik dus niet weet of ik over hem moet worden of niet. ;s. Ja vind het ook een lastige situatie haha ;c. But your right, They should accept IF it happens. c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het komt op mij over alsof je er dus echt niet op zit te wachten om gekoppeld te worden. Of je nog niet over hem heen bent, of niet, maakt daarvoor helemaal niet uit. Die vriendin moet zich dan gewoon schikken aan jouw wensen en je niet proberen te koppelen. Daarbij kun je ook gewoon een leuke tijd op het festival hebben zonder gekoppeld te worden, toch?

    Daarnaast is het jóuw leven en zijn het jóuw gevoelens. Je moet ook goed luisteren naar wat voor jou werkt in " het herstelproces", iedereen heeft daar andere manieren voor. Je kunt er nog 6 maanden over denken, nog een jaar, je kunt je een week volstoppen met chocola en dan een rebound zoeken - allemaal methodes die voor verschillende mensen wellicht werken. Probeer de methode te vinden die bij jou past, bij je verdriet en bij je persoonlijkheid.

    Als laatste wil ik nog even benadrukken dat je 1. Het meisje duidelijk kan maken niet gekoppeld te willen worden en daarnaast 2. Dat je ook weer niet leuke dingen voorbij moet laten gaan omdat er wellicht een idee is dat je gekoppeld gaat worden. Als jij niet gekoppeld wilt worden en ze doet toch iets dergelijks, kun je altijd tegen de jongen in kwestie zeggen dat ze jou verkeerd geïnterpreteerd heeft en dat jullie het "gewoon" gezellig gaan maken.

    Succes met al je drama ;) Je mag altijd een berichtje doen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik zou het been stijf houden en haar niet de invloed toegeven om je te koppelen. Dat kan drie partijen lelijk kwetsen, de jongen waar je iets mee had, de nieuwe jongen en jezelf. Als je nog niet over iemand heen bent is het niet slim om al aan iets nieuws te beginnen, dat loopt meestal slecht af.
    Als jij dit niet wilt, dan moet zij zich niet mengen met je liefdesleven.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2018 - 20:19 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Aller eerst: N’awh you are all cutiepatooties to care c; Thank you for that.

    Ik heb nu toch ondanks alles een vraag; die eigenlijk al sinds hij het zei op mijn lip brandde. Is er een toekomst na een break?

    Andere vriendinnen (o.a diegene die ik ook in dit topic genoemd heb) beweren dat dit einde missie is & dat ik beter verdien. Or something like that. Ikzelf weet het niet. Heeft iemand ervaring met een break or something like that? Want een 50% van mij hoopt dat het goed komt maar een 100% wilt toegeven aan mijn friends ;'c.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    R3HAB schreef:
    Aller eerst: N’awh you are all cutiepatooties to care c; Thank you for that.

    Ik heb nu toch ondanks alles een vraag; die eigenlijk al sinds hij het zei op mijn lip brandde. Is er een toekomst na een break?

    Andere vriendinnen (o.a diegene die ik ook in dit topic genoemd heb) beweren dat dit einde missie is & dat ik beter verdien. Or something like that. Ikzelf weet het niet. Heeft iemand ervaring met een break or something like that? Want een 50% van mij hoopt dat het goed komt maar een 100% wilt toegeven aan mijn friends ;'c.


    Er zijn heel veel mensen die uiteen gaan en dan uiteindelijk terug bij elkaar komen, dus uiteraard kan het. Wat je soms hebt met een breuk is dat mensen met wat afstand de zaak helderder gaan bekijken en meer motivatie hebben om aan zichzelf te werken en hun gedragspatronen te gaan veranderen en de tweede keer lukt het dan wel. Als jullie allebei verantwoordelijkheid opnemen voor jullie eigen aandeel in het probleem dat leidde tot het verval, kan het echt wel terug goed komen. Er zijn heel veel mensen geweest die na het uitgaan terug gegaan zijn naar een ex en de tweede keer ging het wel. Afstand kan je doen groeien en veranderen als persoon of doen nadenken en motiveren. Het kan. Niet alle koppels willen terugkeren maar er zijn heel veel mensen die uiteen gaan, weer samen komen, het kunnen uitwerken en nog lang en gelukkig samen zijn. Het is zeker mogelijk.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2018 - 10:48 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Update :

    Ik heb hem gister gezien doordat hij weer op zijn basis mocht dienen voor hij op vakantie ging. Dus zijn we even weggesneakt voor nimma 4 daagse hehe. But everything ended up all fine after all c: so very happy cupcake rn. Thanks for the support y'all xoxo

    [ bericht aangepast op 18 juli 2018 - 13:51 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    R3HAB schreef:
    Update :

    Ik heb hem gister gezien doordat hij weer op zijn basis mocht dienen voor hij op vakantie ging. Dus zijn we even weggesneakt voor nimma 4 daagse hehe. But everything ended up all fine after all c: so very happy cupcake rn. Thanks for the support y'all xoxo



    Ah fijn :) Eind goed al goed ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.