• Ik kan dus meedoen aan een uitwisseling naar Japan, dit jaar nog.
    Het kost alleen wel bijna €4000 euro, waarvan ik zelf hooguit 800 euro kan betalen. De rest zou ik dan dus van mijn ouders moeten krijgen.

    Heeft iemand hier misschien nog een idee om sneller aan geld te komen? Ik heb al een baantje waarmee is ongeveer €180 per maand verdien.


    Life is an art, not a science.

    Krijg je geen beurs?


    Today will be Girl's Day party with you~

    KingJonghyun schreef:
    Krijg je geen beurs?


    Ik zou echt niet weten hoe ik daaraan moet komen D: Het gebeurt namelijk niet via mijn school.


    Life is an art, not a science.

    Ga in de prostitutie. Nee grapje, dat moet je vooral niet doen. Misschien nog een krantenwijk erbij nemen?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Rafiki schreef:
    Ga in de prostitutie.


    hahaa, kan pas met 18.

    Maar inderdaad, zoek een baan. Doe zo weinig andere dingen om geld uit te geven & kijk goed op straat (cat)

    Ikea betaald heel goed, net als de intersport!
    Banen waarbij je 's avonds moet werken of op zondagen betalen altijd wel goed!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Neem meerdere bijbaantjes aan, of vraag je ouders eventueel een kleine lening aan te schaffen op hun naam? Ga oppassen op 10 kinderen te gelijk? : D


    your eyes are like stars in the night.

    Sadism schreef:
    (...)

    hahaa, kan pas met 18.

    Maar inderdaad, zoek een baan. Doe zo weinig andere dingen om geld uit te geven & kijk goed op straat (cat)


    Ik heb al een baan, en ik weet echt niet waar ik dan op straat naar moet kijken? -Ja, prostitutie was ook al in mij opgekomen, maar ja... XD-


    failerd schreef:
    Ikea betaald heel goed, net als de intersport!
    Banen waarbij je 's avonds moet werken of op zondagen betalen altijd wel goed!


    Helaas zit de dichstbijzijnde Ikea volgens mij in A'dam, en dan heb ik ook de reiskosten er nog bij... Ik werk zelf altijd al 's avonds en op zondag, dus die optie is ook weg D:


    Poseidon schreef:
    Neem meerdere bijbaantjes aan, of vraag je ouders eventueel een kleine lening aan te schaffen op hun naam? Ga oppassen op 10 kinderen te gelijk? : D


    Mijn ouders willen dus geen lening doen ofzo, dan heb je ook al die troep met rente etcetera... Verder kan ik inderdaad misschien hier in de buurt even een beetje rondinformeren over oppas, aangezien er veel kinderen in mijn buurt wonen.


    Life is an art, not a science.

    Naar geld op straat kijken (: Je weet nooit wat je vind.
    & helaas D: verder weet ik niks te verzinnen.

    Meerdere baantjes, iets anders zou ik niet weten.
    Maar succes ermee x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als je mij meeneemt, betaal ik mee. _O_
    Nee, lol. Maar even denken. Nog een baantje nemen, ga klusjes doen in huis, oppassen, auto's wassen, roep je vrienden en familie op om geld te doneren voor het goede doel omdat het heel erg goed is voor je sociale leven en geestelijke ontwikkeling om naar Japan te gaan en zo.
    En zorg dat je het verdiende geld niet uitgeeft. :')
    En neem me mee, alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeft D;


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ga bij een restaurant werken,
    het werk is onregelmatig en ook vaak op zondag,
    dus het verdiend heel goed.
    of je kan sponsors zoeken, vraag aan mensen of ze je willen sponsoren
    zodat je naar japan kan, en dan kan je daar een boek over schrijven of zo ;o


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...