• Na veel gezeur en dergelijke, besloten, Scandal aka Erica, de Belg, Laime aka Chiara, de Belg en ik, Sevda, de Nederlander een meeting in Belgie, Antwerpen te organiseren!

    -9 April, werd het meest gestemd, mocht je op die dag écht niet kunnen, laat dat dan even weten, misschien kunnen we wat regelen.
    -Vanaf 1 uur staan Erica, Chiara, Sarita en ik jullie op te wachten bij Starbucks, rond half 2 begint de meeting officieel, of we eerste nog wat drinken, of meteen het centrum in gaan, is nog onbekend.
    -Om 5 uur is het eigenlijk afgelopen, maar als er een grote groep is die door wil, brengen we de rest even naar het station om uit te zwaaien, en gaat de groep van de mensen die door willen, terug naar het centrum om door te feesten.
    -Afspreekpunt, Antwerpen Centraal, Starbucks
    -Ik organiseer met Chiara en Erica.
    -Het wordt gewoon awesome, niet awesome genoeg, geld terug


    Wie wilt er mee?

    Mensen die kunnen/willen:
    -ILoveNynk
    -Dreamwalker -Misschien-
    -Springfield
    -Laime
    -Serophina
    -Cayenne
    -Reyon -Misschien-
    -Grizzly
    -MissBlackx3
    -Scandal
    -Marshmellow -Misschien-
    -DezzNuts -Misschien-
    -Cloudburst -Misschien-
    -CandyFace
    -Tricia
    -Sid -Misschien-

    Ideeën altijd welkom.
    Vragen gewoon stellen, ik bijt niet, toch? :Y)

    Nog 2 dagen!
    Er kunnen nogsteeds mensen mee _O_


    Zouden de Nederlanders mij hun telefoon nummer willen geven? En de Belgen hun nummers aan Erica aka Scanal of Chiara aka Laime?
    Dat scheelt beltegoed/abonnements kosten, en mocht je je bus missen of je trein heeft vertraging, kunnen we elkaar bereiken, en eventuweel zorgen dat we elkaar op een bepaalt punt ontmoeten zodat jullie deze geweldige meeting niet hoeven te missen.
    Het is niet verplicht, natuurlijk, maar het zou wel handig zij, ook als we elkaar kwijt raken ofzo.

    xx Erica&Chiara&Sevda, Antwerpen-Meeting-Organiseerders!

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:28 ]

    Ik heb maar een klein probleempje :X
    Ik ken mijn weg niet :'D
    Ik stap af aan Roosevelt, kan iemand vanaf daar een beschrijving geven ofzo? :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CandyFace schreef:
    Ik heb maar een klein probleempje :X
    Ik ken mijn weg niet :'D
    Ik stap af aan Roosevelt, kan iemand vanaf daar een beschrijving geven ofzo? :'D

    Ga je met de fiets, bus, trein?

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Ga je met de fiets, bus, trein?

    met de bus :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    www.9292ov.nl

    Nou eindelijk een meeting waar ik woon, mag ik niet naar meetings.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    Nou eindelijk een meeting waar ik woon, mag ik niet naar meetings.

    Laat je vader/moeder/oudere zus/oudere broer je brengen iedereen ontmoeten en jou met ons achterlaten?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 12:40 ]

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Laat je vader/moeder/oudere zus/oudere broer je brengen iedereen ontmoeten en jou met ons achterlaten?


    Ouders: nooit vrij. En ik heb geen oudere zus en broer. Maar hebben jullie plezier.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    CandyFace schreef:
    Ik heb maar een klein probleempje :X
    Ik ken mijn weg niet :'D
    Ik stap af aan Roosevelt, kan iemand vanaf daar een beschrijving geven ofzo? :'D


    Dat is toch waar heel veel bussen samenkomen/vertrekken?
    Zo ja, dan moet je richting de Meir lopen. Als je aan de rechterkant de Meir hebt, dan heb je aan je linkerkant het station. Loop je naar links, kom je voorbij een media markt en MacDonalds.

    Anders vraag je het gewoon. ^^

    Maar als er nog mensen zijn die daar moeten afstappen, dan kun je misschien op elkaar wachten en samen lopen. =)
    Van waar kom je? Want veel bussen heb hun voorlaatste stop bij het station.

    Edit: Dit is een kleine wegbeschrijving. Ziet er op kaart lang uit, maar je doet er maar 5 minuten over. x]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 12:52 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik wil heel graag komen (eindelijk eens in België!), maar het blijft ver en ik vrees dat ik die dag al iets te doen heb...


    Never run out of reasons to smile...

    Ik kom anders misschien ook wel. Maar wat is het plan juist voor die middag? Gewoon een beetje rondhangen?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Ik kom anders misschien ook wel. Maar wat is het plan juist voor die middag? Gewoon een beetje rondhangen?

    Ja, gewoon ergens wat drinken, eten, praten, gewoon een gezellige kennismaking
    Misschien gaan we wat winkels binnen, of besluiten we iets te doen, maar dat zien we dan wel :Y)

    We kunnen het toch ook ergens in de meivakantie doen? Als de Nederlanders zeg maar meivakantie hebben? Want tja, ik wil heel graag komen enzo. En op welke dag is 9 april dan eigenlijk? Ik woon in Amsterdam, en ik ben bang om alleen te reizen HAHA.


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    We kunnen het toch ook ergens in de meivakantie doen? Als de Nederlanders zeg maar meivakantie hebben? Want tja, ik wil heel graag komen enzo. En op welke dag is 9 april dan eigenlijk? Ik woon in Amsterdam, en ik ben bang om alleen te reizen HAHA.

    Dan begint net in België de paasvakantie.

    Maar als je een meeting dichterbij wilt, moet je even in het meetingentopic kijken. Amsterdam is wel een beetje ver van Antwerpen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OHMYCHIARA schreef:
    We kunnen het toch ook ergens in de meivakantie doen? Als de Nederlanders zeg maar meivakantie hebben? Want tja, ik wil heel graag komen enzo. En op welke dag is 9 april dan eigenlijk? Ik woon in Amsterdam, en ik ben bang om alleen te reizen HAHA.

    Zaterdag is een meeting in Amsterdam, btw
    En 9 April is ook op een Zaterdag.
    Klik

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 14:24 ]

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Zaterdag is een meeting in Amsterdam, btw
    En 9 April is ook op een Zaterdag.


    Ja dat weet ik. Maar er zijn ook Q-vrienden die in Antwerpen wonen en die wil ik ook wel meeten haha ;D


    We accept the love we think we deserve.