• Na veel gezeur en dergelijke, besloten, Scandal aka Erica, de Belg, Laime aka Chiara, de Belg en ik, Sevda, de Nederlander een meeting in Belgie, Antwerpen te organiseren!

    -9 April, werd het meest gestemd, mocht je op die dag écht niet kunnen, laat dat dan even weten, misschien kunnen we wat regelen.
    -Vanaf 1 uur staan Erica, Chiara, Sarita en ik jullie op te wachten bij Starbucks, rond half 2 begint de meeting officieel, of we eerste nog wat drinken, of meteen het centrum in gaan, is nog onbekend.
    -Om 5 uur is het eigenlijk afgelopen, maar als er een grote groep is die door wil, brengen we de rest even naar het station om uit te zwaaien, en gaat de groep van de mensen die door willen, terug naar het centrum om door te feesten.
    -Afspreekpunt, Antwerpen Centraal, Starbucks
    -Ik organiseer met Chiara en Erica.
    -Het wordt gewoon awesome, niet awesome genoeg, geld terug


    Wie wilt er mee?

    Mensen die kunnen/willen:
    -ILoveNynk
    -Dreamwalker -Misschien-
    -Springfield
    -Laime
    -Serophina
    -Cayenne
    -Reyon -Misschien-
    -Grizzly
    -MissBlackx3
    -Scandal
    -Marshmellow -Misschien-
    -DezzNuts -Misschien-
    -Cloudburst -Misschien-
    -CandyFace
    -Tricia
    -Sid -Misschien-

    Ideeën altijd welkom.
    Vragen gewoon stellen, ik bijt niet, toch? :Y)

    Nog 2 dagen!
    Er kunnen nogsteeds mensen mee _O_


    Zouden de Nederlanders mij hun telefoon nummer willen geven? En de Belgen hun nummers aan Erica aka Scanal of Chiara aka Laime?
    Dat scheelt beltegoed/abonnements kosten, en mocht je je bus missen of je trein heeft vertraging, kunnen we elkaar bereiken, en eventuweel zorgen dat we elkaar op een bepaalt punt ontmoeten zodat jullie deze geweldige meeting niet hoeven te missen.
    Het is niet verplicht, natuurlijk, maar het zou wel handig zij, ook als we elkaar kwijt raken ofzo.

    xx Erica&Chiara&Sevda, Antwerpen-Meeting-Organiseerders!

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:28 ]

    OHMYCHIARA schreef:
    (...)

    Ja dat weet ik. Maar er zijn ook Q-vrienden die in Antwerpen wonen en die wil ik ook wel meeten haha ;D

    Het is deze datum geworden omdat een hoop 7 Mei niet konden, en het was 7 Mei of 9 April, tenzij er nu een hele hoop mensen komen die zeggen:
    'Ik kan alleen 7 Mei' staat de datum vast.
    Hier is een overzicht van alle meetings, dit is tot nu toe de enige Belgische meeting.

    OHMYCHIARA schreef:
    (...)

    Ja dat weet ik. Maar er zijn ook Q-vrienden die in Antwerpen wonen en die wil ik ook wel meeten haha ;D

    De paasvakantie (april) is de laatste vakantie van de Belgen. Voor de rest hebben wij enkel nog een paar verlofdagen zoals Pinksteren. Maar eind mei/begin juni staat zowat ieder Belgisch schoolkind voor examens. De laatste van het jaar.
    Dan krijg je een meeting in België met alleen maar Nederlanders.

    Nja, grofweg gezegd. Ik zou komen, maar sommigen geven meer om in het weekend te leren dan ik. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    De paasvakantie (april) is de laatste vakantie van de Belgen. Voor de rest hebben wij enkel nog een paar verlofdagen zoals Pinksteren. Maar eind mei/begin juni staat zowat ieder Belgisch schoolkind voor examens. De laatste van het jaar.
    Dan krijg je een meeting in België met alleen maar Nederlanders.

    Nja, grofweg gezegd. Ik zou komen, maar sommigen geven meer om in het weekend te leren dan ik. x'D

    Hmm ja, dan is 7 Mei zowiezo geen optie.
    Erica stem jij er mee in om 9 April officieel te maken?

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Hmm ja, dan is 7 Mei zowiezo geen optie.
    Erica stem jij er mee in om 9 April officieel te maken?

    Ik wel. x]
    Mij maakt het eigenlijk niet uit.

    Ik weet niet wanneer de meivakantie begint bij jullie. Want 7 mei lijkt me wel onwaarschijnlijk dat er dan al mensen hun examens hebben. x]
    Ik begin zelf op 10 juni. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik wel. x]
    Mij maakt het eigenlijk niet uit.

    Ik weet niet wanneer de meivakantie begint bij jullie. Want 7 mei lijkt me wel onwaarschijnlijk dat er dan al mensen hun examens hebben. x]
    Ik begin zelf op 10 juni. x'D

    Bij mij op school zijn ze NU bezig met exames x'd

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Bij mij op school zijn ze NU bezig met exames x'd

    Yay x]

    Moet je trouwens mijn mail hebben ofzo, medeorganisator? (nerd)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Yay x]

    Moet je trouwens mijn mail hebben ofzo, medeorganisator? (nerd)

    Liever je MSN, maar dat is omdat ik zin heb om te kletsen (nerd)

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Liever je MSN, maar dat is omdat ik zin heb om te kletsen (nerd)

    Met mail bedoel ik hetzelfde als msn x'D
    Zal wel in een pb sturen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik baal zo hard hé, dat ik niet kan. ):

    Prodigy schreef:
    Ik baal zo hard hé, dat ik niet kan. ):

    SPeciaal voor jou, zullen we nog een meeting in/rond om Antwerpen organiseren, en dan organiseer jij mee! Goewd? :9

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    SPeciaal voor jou, zullen we nog een meeting in/rond om Antwerpen organiseren, en dan organiseer jij mee! Goewd? :9

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, let me know. :9~

    Prodigy schreef:
    (...)
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, let me know. :9~

    How bout 21 Mei? En dat we dan bv naar Walibi ofzeuw gaan met zn allen :9~
    Of ja, iets gaan doen ipv wat in de stad gaan rondhangen, verzin maar wat :9~
    21 Mei is anderhalve amand na deze meetng, dus ik denk dat we dan genoeg uitgerust zijn :9~

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 19:19 ]

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    How bout 21 Mei? En dat we dan bv naar Walibi ofzeuw gaan met zn allen :9~
    Of ja, iets gaan doen ipv wat in de stad gaan rondhangen, verzin maar wat :9~
    21 Mei is anderhalve amand na deze meetng, dus ik denk dat we dan genoeg uitgerust zijn :9~

    21 mei is een week voor m'n eindexamens. :x

    Alhoewel, 21 mei is wel goed! _o_

    Prodigy schreef:
    (...)
    21 mei is een week voor m'n eindexamens. :x

    Alhoewel, 21 mei is wel goed! _o_

    De eer voor het maken van een topic is aan u _O_

    Mijn vriendin wilt maybe ook mee komen -àà-, ze zat ook op Q maar nu niet meer xd

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 10:15 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse