• Na veel gezeur en dergelijke, besloten, Scandal aka Erica, de Belg, Laime aka Chiara, de Belg en ik, Sevda, de Nederlander een meeting in Belgie, Antwerpen te organiseren!

    -9 April, werd het meest gestemd, mocht je op die dag écht niet kunnen, laat dat dan even weten, misschien kunnen we wat regelen.
    -Vanaf 1 uur staan Erica, Chiara, Sarita en ik jullie op te wachten bij Starbucks, rond half 2 begint de meeting officieel, of we eerste nog wat drinken, of meteen het centrum in gaan, is nog onbekend.
    -Om 5 uur is het eigenlijk afgelopen, maar als er een grote groep is die door wil, brengen we de rest even naar het station om uit te zwaaien, en gaat de groep van de mensen die door willen, terug naar het centrum om door te feesten.
    -Afspreekpunt, Antwerpen Centraal, Starbucks
    -Ik organiseer met Chiara en Erica.
    -Het wordt gewoon awesome, niet awesome genoeg, geld terug


    Wie wilt er mee?

    Mensen die kunnen/willen:
    -ILoveNynk
    -Dreamwalker -Misschien-
    -Springfield
    -Laime
    -Serophina
    -Cayenne
    -Reyon -Misschien-
    -Grizzly
    -MissBlackx3
    -Scandal
    -Marshmellow -Misschien-
    -DezzNuts -Misschien-
    -Cloudburst -Misschien-
    -CandyFace
    -Tricia
    -Sid -Misschien-

    Ideeën altijd welkom.
    Vragen gewoon stellen, ik bijt niet, toch? :Y)

    Nog 2 dagen!
    Er kunnen nogsteeds mensen mee _O_


    Zouden de Nederlanders mij hun telefoon nummer willen geven? En de Belgen hun nummers aan Erica aka Scanal of Chiara aka Laime?
    Dat scheelt beltegoed/abonnements kosten, en mocht je je bus missen of je trein heeft vertraging, kunnen we elkaar bereiken, en eventuweel zorgen dat we elkaar op een bepaalt punt ontmoeten zodat jullie deze geweldige meeting niet hoeven te missen.
    Het is niet verplicht, natuurlijk, maar het zou wel handig zij, ook als we elkaar kwijt raken ofzo.

    xx Erica&Chiara&Sevda, Antwerpen-Meeting-Organiseerders!

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:28 ]

    reyon schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige die verlegen is hoor. (flower)

    Jullie ook niet hoor. (flower)
    Ik ben stil, verlegen en weet nooit wat zeggen. 8D
    Maar er zullen er denk ik wel genoeg zijn die weten wat zeggen. 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    CandyFace schreef:
    Zet me er maar bij als misschien :'D
    Heb het gevraagd en mag gaan als de meeting in de voormiddag of namiddag valt...'s avonds mag ik dus niet
    Er is maar 1 probleem...ik ben super verlegen en durf waarschijnlijk niets te zeggen :'D

    Rond 5 uur is het afgelopen en gaan wel elkaar uitzwaaien op het station, maar mensen die langer willen blijven mogen langer blijven.

    Tricia schreef:
    Ik wil wel. maar zou ik dan met jou mee kunnen rijden Sev?

    Ik ga wel met de trein, of met de bus anar Turnhout en vanuit daar de trein pakken, Belgische treinen zijn damn goekoop Ö
    Mama en ik hebben het zo geplant dat Leon op die dagen werken is,anders gaat die weer eiken, dus met de auto is niet mogenlijk.
    Momenteel zoek ik de goedkoopste manier om in Antwerpen te komen _O_

    Jammur ik woon in NL. Meaby kan me broer dan mee dan gaat hij naar z'n Guildwars Peaple.


    Firm believer of all that is magic

    Je moet er met een bordje staan met een Q op ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Terrence moet je even veranderen in Laime, ik ben onband dus ikz it hier weer op (;

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 20:27 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Ik ga wel met de trein, of met de bus anar Turnhout en vanuit daar de trein pakken, Belgische treinen zijn damn goekoop Ö
    Mama en ik hebben het zo geplant dat Leon op die dagen werken is,anders gaat die weer eiken, dus met de auto is niet mogenlijk.
    Momenteel zoek ik de goedkoopste manier om in Antwerpen te komen _O_

    Ik bedenk me net wat. Van Tilburg station gaat een Belgische lijnbus rechtstreeks naar Turnhout. 450 geloof ik, maar Belgische bus is duur.

    Je kan ook met de bus van Tilburg naar Reusel gaan en dat ik je daar ophaal. Met de auto naar Turnhout. Dan betaal je alleen maar je dagkaart voor Nederlandse bus. Maar ik zou dit wel moeten vragen denk ik, en jij waarschijnlijk ook aan jouw ouders: zomaar met een onbekende meerijden. (nerd)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik bedenk me net wat. Van Tilburg station gaat een Belgische lijnbus rechtstreeks naar Turnhout. 450 geloof ik, maar Belgische bus is duur.

    Je kan ook met de bus van Tilburg naar Reusel gaan en dat ik je daar ophaal. Met de auto naar Turnhout. Dan betaal je alleen maar je dagkaart voor Nederlandse bus. Maar ik zou dit wel moeten vragen denk ik, en jij waarschijnlijk ook aan jouw ouders: zomaar met een onbekende meerijden. (nerd)

    Mijn moeder gaat met me mee naar Antwerpen (cat)
    Dus dan zul je die ook moeten vervoeren, en Sarit, zit je met 3 mensjes extra in de auto, maar als mijn mams mee mag in de auto doet ze neit moeilijk x'd
    EDIT: Misschien, als mijn mams je ziet in Reusel, laat ze me alleen met Sarit met jou mee rijden -Scheelt en hoop plek, eerlijk waar-

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 20:40 ]

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Mijn moeder gaat met me mee naar Antwerpen (cat)
    Dus dan zul je die ook moeten vervoeren, en Sarit, zit je met 3 mensjes extra in de auto, maar als mijn mams mee mag in de auto doet ze neit moeilijk x'd

    Nja, weet zelf niet of het mag. Mssn heb ik tegen dan zelf mijn rijbewijs x]

    Het is maar dat je weet dat er een rechtstreekse bus van Tilburg station aar Turnhout station is.

    Btw, gaat je moeder de hele dag mee?:8


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nja, weet zelf niet of het mag. Mssn heb ik tegen dan zelf mijn rijbewijs x]

    Het is maar dat je weet dat er een rechtstreekse bus van Tilburg station aar Turnhout station is.

    Btw, gaat je moeder de hele dag mee?:8

    Nee, ze komt me alleen naar Antwerpen brengen, omdat ik anders het openbaar vervoer niet overleef (cat)
    Ze wijst waar Starbucks is, en ze gaat zelf metten door naar het Centrum van Antwerpen, waarschijnlijk zul je dr niet eens zien x'd

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Nee, ze komt me alleen naar Antwerpen brengen, omdat ik anders het openbaar vervoer niet overleef (cat)
    Ze wijst waar Starbucks is, en ze gaat zelf metten door naar het Centrum van Antwerpen, waarschijnlijk zul je dr niet eens zien x'd

    Starbucks is makkelijk te vinden. Als je van het spoor afkom moet je omhoog, naar buiten. Links kan je een uitgang nemen en dan zie je het meteen of je kan rechts de uitgang nemen en kom je uit op de Zoo van Antwerpen.

    Ik zal het tegen morgen ofzo laten weten of ik jullie met de auto kan ophalen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Starbucks is makkelijk te vinden. Als je van het spoor afkom moet je omhoog, naar buiten. Links kan je een uitgang nemen en dan zie je het meteen of je kan rechts de uitgang nemen en kom je uit op de Zoo van Antwerpen.

    Ik zal het tegen morgen ofzo laten weten of ik jullie met de auto kan ophalen. :Y)

    Met de trein kost iets van 20 euro, en een dagkaartje voor de bus maar 2,50 dus het zou ideaal zijn :9~
    Ik wil oowk een rijbewijs, en een auto natuurlijk(cat)

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Met de trein kost iets van 20 euro, en een dagkaartje voor de bus maar 2,50 dus het zou ideaal zijn :9~
    Ik wil oowk een rijbewijs, en een auto natuurlijk(cat)

    Ik heb hier al een autootje klaar staan, moet enkel nog praktisch examen afleggen.:Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb hier al een autootje klaar staan, moet enkel nog praktisch examen afleggen.:Y)

    Wanneer is dat precies? :9~
    Als mn moeder uit de douche is zal ik het idee voorstellen, en erbij vragen of ze het goed vindt dat ze jou dan in Reusel ook ontmoet en mij daar samen emt Sarita met jou mee laat rijden, en dat zij de trein pakt en ergens in Belgie gaat chillen

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Wanneer is dat precies? :9~
    Als mn moeder uit de douche is zal ik het idee voorstellen, en erbij vragen of ze het goed vindt dat ze jou dan in Reusel ook ontmoet en mij daar samen emt Sarita met jou mee laat rijden, en dat zij de trein pakt en ergens in Belgie gaat chillen

    Vraag maar. ^^

    Btw, ik reageer sloom, want dit is mijn laptop niet, mijne is gister gecrasht en zit nu op die van mijn vriend. Pff, zo lang geleden dat ik nog met qwerty getypt heb. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury