• Wat is het liefste, het mooiste, het meest romantische wat je ooit van een jongen gekregen hebt? Dat hoeft niet per se je geliefde te zijn, het kan ook je beste vriend of je broer zijn of zo.
    Bij mij is dat toch wel de roos die ik ooit heb gekregen van mijn ex-vriendje (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    een badeend
    hahaaha, nee oke ik vond m grappig :'D

    Zijn eerste zoen. (krul)
    En het feit dat ik het enige meisje ben dat hij toen knuffelde (en nu volgens mij nog steeds)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Buuh, ik weet echt niets te verzinnen. Op romantisch vlak sowieso niets. Van mijn broer heb ik vast wel al iets liefs gekregen, maar er schiet me nu toch even niets te binnen. Maar wacht... Het is al bijna twee jaar geleden, maar er was toen iets ergs gebeurd en ik was aan het wenen (niet dat dat toen zo abnormaal was, bijna iedereen was aan het wenen) en toen gaf een jongen uit mijn klas me opeens een knuffel. Dat vond ik stiekem wel heel erg sweet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Genius schreef:
    Zijn liefde (krul) Hoe cliché dat ook mag klinken.

    Het gevoel dat ik iets waard ben.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik kreeg ooit eens een doos met praline met een gedicht toen ik 11 jaar was.
    Eigenlijk wad dat wel heel lief.(krul)


    effort never betrays you

    Een kaartje. :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Grieving schreef:
    Het gevoel dat ik iets waard ben.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Euhh...
    Liefde kills me!
    Dus alles en het mooiste wat ik heb gekregen is dus ruzie -_-


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Een kettinkje
    Het is prachtig


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het gevoel dat hij mijn muzieksmaak echt heel erg op prijs stelt?

    Niks?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zijn liefde!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het beste gevoel dat ik ooit heb gehad


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Een hele mooie ketting. voor mijn verjaardag =D


    Love sheds light one the darkest of times