• Wat is het liefste, het mooiste, het meest romantische wat je ooit van een jongen gekregen hebt? Dat hoeft niet per se je geliefde te zijn, het kan ook je beste vriend of je broer zijn of zo.
    Bij mij is dat toch wel de roos die ik ooit heb gekregen van mijn ex-vriendje (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Een briefje waarop iets stond dat hij het leuk vond dat ik zo mezelf ben en anders ben dan andere meisjes en hij dat dus knap en leuk vond

    (het was van mijn ex, het was toen al een paar jaar uit maar zijn nog goede vrienden en het was een opdracht uit de klas dat je iets positiefs over de ander moest zeggen en hij had mij toen, en stiekem vond ik dat wel heel lief (A))


    dream, dare, fly!

    Het mooiste wat ik ooit van een jongen gekregen heb is gewoon, hemzelf.. <3


    Life is hard and then we die

    Zijn hart (: ?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ping schreef:
    Een glimlach.


    Hope goes lost but never dies.

    PUKKELxDING schreef:
    Het mooiste wat ik ooit van een jongen gekregen heb is gewoon, hemzelf.. <3


    mee eens ^^
    daarna komen de materiële dingen :')


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Helemaal niks-nada-noppes (:


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hijzelf en zijn humor. Hoe hij altijd in alle situaties zichzelf blijft en af en toe die keren dat hij per ongeluk in mijn ogen staart. Hoe hij me altijd kalmeert als het even niet gaat,maar vooral zijn gemeende woorden en liefdevolle knuffels. Hoe dom het ook mag klinken het beste wat hij me geeft is zijn aanwezigheid. Het klinkt misschien dom, maar ik heb het niet zo op cadeaus. Je kan daar alles achter verstoppen. Hij kan je overladen met cadeaus en nooit zeggen dat hij van je houd of hij kan af en toe eens heel gemeend zeggen dat hij van je houd en dat de waarheid achter het zinnetje zo in zijn ogen te lezen valt. Sorry, dan heb ik liever het tweede en geen bergen cadeaus.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 23:24 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    De woorden 'Ik hou van jou'.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het allerallermooiste? Zijn glimlach als hij mij zag.


    It's time to be happy again.

    zijn lach<3


    Nvt

    De zachte kusjes op mijn voorhoofd, zijn lach als hij me ziet, zijn warme knuffels, de blik in zijn ogen als hij zegt dat hij van me houd en zijn liefde.. <3


    Love is louder than the pressure to be perfect.

    BbyCakes schreef:
    De zachte kusjes op mijn voorhoofd, zijn lach als hij me ziet, zijn warme knuffels, de blik in zijn ogen als hij zegt dat hij van me houd en zijn liefde.. <3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wanderer schreef:
    Ik weet het niet meer.. :$


    We accept the love we think we deserve.

    Rozen. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ehm... En awesome herinnering, telt dat ook :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt