• Nou ;D. Ik ken die groep door The Nightmare Before Christmas ;P
    Hun hebben namelijk een cover op Making Christmas.
    & ik was benieuwd naar hun. Dus ik ging meerdere liedjes van hun luisteren..
    Heb er al 2 geluisterd ;D en ik kon er meer hebben gehad.. Maar ik stuiterde op Hero Of War ;$ en daar ben ik ff verslaafd aan ;D

    Maar back to the point. Wie kent ze nog meer? ;D en wie vind ze ook geweldig ofzow ;D en Wat vinden jullie het mooiste liedje van hun?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Avery schreef:
    Re-Education (Through Labor) :9~


    Amen aan dat nummer <3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik ken ze maar het is absoluut mijn ding niet!

    Rise Against is chill :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik moest eerst ff in hun muziek komen, maar uiteindelijk vond ik ze echt uber-awesome! Collapse, Hero of war, Injection, Savior, Prayer of the refugee, GEWELDIG! Ik heb de melodie van Drones zelfs gebruikt om een songtekst te maken hier op Q:P


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    Ik ben fan van rise against. ik vind ze goed, en ook goede teksten hebben, en het is een van mijn favoriete bands!


    If music is the food of love, play on!

    Ik ken ze niet (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Omg, ik heb eerst gequote dat ik ze maar niks vond, maar ze zijn awesome:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zij hebben. Benieuwd naar hen.

    Ik vind ze niet zo geweldig, maar ik ken ze eigenlijk niet zo heel goed dus ik mag het niet zeggen. :x


    I can't even think straight.

    ik ken ze (:

    Anhysbys schreef:
    Zij hebben. Benieuwd naar hen.

    Ik vind ze niet zo geweldig, maar ik ken ze eigenlijk niet zo heel goed dus ik mag het niet zeggen. :x


    Pff D: Verbeter me niet D:
    ..staat ook een zin in die gewoon totaal niet klopt -.-


    Ot; Waarom is dit omhoog getrapt?
    + ik luister ze nu niet echt vaak (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ken ze, en ik vind ze ook awesome. Maar heb geen favoriet nummer(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ken er een paar, maar Paper Wings vind ik toch wel de beste op dit moment.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een van de eerste bands waardoor ik van rock ben ga houden, ken heel veel nummers van ze (:


    i put the fun in funeral

    Ik vind ze geweldig! Ken ze nog niet heel lang, maar ken 'Appeal to reason' al helemaal vanbuiten.
    Entertainment vind ik een fantastisch nummer <3


    Never run out of reasons to smile...

    Illuminati schreef:
    Oh my God, ik HOUD van hun <3
    Ze zijn mijn favo band (:
    Ik luister eigenlijk alleen naar Appeal to Reason, maar andere albums ownen ook (: Ze komen 13 maart en ik mag niet -cry- maar ze komen ook ergens in maart met een nieuw album : D
    Mijn favo liedje is eigenlijk eeeehm. Prayer of the Refugee (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.