• Iepz!
    Kom aan!
    Daarnet zat ik op de shoutbox.
    Zei ineens iemand: je bent fake!
    Maar ik ben helemaal niet fake!
    Dit is precies de reden waarom ik eerst niet naar Q wilde komen.
    Niemand accepteert elkaar hier! Niemand!
    Het kan me niet schelen dat mensen aan mij twijfelen maar kom aan, waarom doen mensen dit?!?
    Ik ben dit echt zo beu!

    Dat komt omdat er nog al fakers hebben op gezetn en soms waren dat jongens en daarom
    Het was zelfs 1 keer een meisje die zich als jonge voordeed
    En nu is het ongeveer wel altijd zo


    Live life limitless.

    Ik geloof je wel =] Als je fake zou zijn vonden we je foto overal op google wat niet het geval is

    Waarom zou je fake moeten zyn dan ???

    Check de shoutbox, vraag het haar maar :8

    het vertrouwen in de mensheid is ver te zoeken
    soms heeft jaloezie er ook mee te maken


    *wijze woorden van een wijs pers. ik,Cynthia,dus*

    En daarom denken iedereen dat élke jongen op quizlet fake is?!?
    Dat is zielig en laag!


    Niet elke jonge, als ze die een tijdje beginnen te kennen zeggen ze dat niet meer, en als ze je foto ergens anders vinden, dat jij dus moet voor stellen dan ben je direct fake dus jah laat ze


    Live life limitless.

    Ach laat ze gwoon, als ze dat denken zyn ze het niet waard !

    Check de shoutbox, vraag het haar maar :8

    ze is off.

    Ik geloof jou ook hoor!!!
    Ik kan wel begrijpen dat je dat beu bent.
    En wat WANNEx3 zegt klopt wel, anders zouden we die foto op google vinden.
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ah! Laat ze denken! Jij weet toch zelf wel beter

    Ik geloof niet per sé dat je echt bent. Bijna elke jongen op quizlet.nl was fake, en die waren nét hetzelfde als jou. maar ik ga ook niet zeggen dat je fake bént als ik het niet eens zeker weet, fzo!
    ^^ Ik hoop dat je het een beetje begrijpt

    Een vriend van me heeft mijn foto vorige maand op Photobucket gezet, dus als ze die vinden gaan ze zeker zeggen dat ik fake ben.
    -_-"


    ...fijn...

    Een vriend van me heeft mijn foto vorige maand op Photobucket gezet, dus als ze die vinden gaan ze zeker zeggen dat ik fake ben.
    -_-"


    ...fijn...


    De kans zit er in, buitn als er iets bij staat dat je het echt bent


    Live life limitless.

    Maak dan een foto met je Quizletnaam op je hand of papier. Dan gelooft iedereen je metteen! =]

    Heb er dan gewoon schijt aan. Jij weet beter!!! Ik bedoel mij interesseert het niet eens of iemand fake is of niet. Dat zegt heus niet alles over die persoon zelf hoor. Negeer die mensen gewoon en ga hier lekker om met mensen die wel oké zijn en normaal tegen je doen. Er zijn hier heus wel mensen die je accepteren heur


    Why don't you break my heart