• Iepz!
    Kom aan!
    Daarnet zat ik op de shoutbox.
    Zei ineens iemand: je bent fake!
    Maar ik ben helemaal niet fake!
    Dit is precies de reden waarom ik eerst niet naar Q wilde komen.
    Niemand accepteert elkaar hier! Niemand!
    Het kan me niet schelen dat mensen aan mij twijfelen maar kom aan, waarom doen mensen dit?!?
    Ik ben dit echt zo beu!

    Maak dan een foto met je Quizletnaam op je hand of papier. Dan gelooft iedereen je metteen! =]


    Daar heb je een punt en duidelijk laten zien dat het niet met paint is of met photoshop of zo


    Live life limitless.

    (...)

    Daar heb je een punt en duidelijk laten zien dat het niet met paint is of met photoshop of zo


    waarom zou hij moeten bewijzen dat hij echt is? Laat die anderen maar bewijzen dat hij fake is. Kijk als hij zich er echt aan ergert ofzo ja dan kun je het doen, maar ik vind sowieso van laat de "fakers" gewoon faken ofzo, interesseert mij niks.


    Why don't you break my heart

    @ dutchangel;; voor mij hoeft hij zich niet te bewijzen. Was gewoon een idee moest hij zichzelf willen bewijzen.

    @ WANNEx3 dat snap ik. Vat het aub niet op als aanval, want zo was het niet bedoelt. Mijn reactie was gewoon in het algemeen, niet zozeer voor jou. 't Is opzich ook een goed idee van je.


    Why don't you break my heart

    Wtf zouw iemand denke waarom gij fake zouw zijn ö!

    @ WANNEx3 dat snap ik. Vat het aub niet op als aanval, want zo was het niet bedoelt. Mijn reactie was gewoon in het algemeen, niet zozeer voor jou. 't Is opzich ook een goed idee van je.
    Ik nam het niet aanvallend op hoor^^

    (...)Ik nam het niet aanvallend op hoor^^

    Gelukkig maar:'D x3


    Why don't you break my heart

    Ja de laatste tijd zitten er vaak fakers op quizlet dus soms denken ze dat dan te snel maar trek je er niks van aan en misschien kan je een foto maken van uu zelf met je quizlet naam op je hand of een blaadje die je vast houd!

    xxx


    I do not hook up.

    Een vriend van me heeft mijn foto vorige maand op Photobucket gezet, dus als ze die vinden gaan ze zeker zeggen dat ik fake ben.
    -_-"


    ...fijn...


    wat stom !

    je moet je daar dus egt nix aan aantrekken hoor ...

    allemaal heel laag enzo van die mensjes


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zal vragen dat die vriend van me bij die foto zegt dat ik het ben, dan geloven ze het misschien eindelijk

    Op zich geloof ik mensen wel altijd,maar als ik der achterkom dat mensen liegen ben ik geen mens meer maar een vulkaan vol scheldwoorden.

    Waarom zou ik liegen over wie ik ben --'
    dat is niet meer dan tijdverspilling. --'
    Het is echt laag, alsof ze mij behandelen als een of andere crimineel.
    TERWIJL IK GEWOON VERHALEN WILDE LEZEN OP Q
    is dat nou zo erg?
    Als jullie dat nou zo graag willen dan zet ik wel een andere foto op mijn afbeelding.
    Van iemand die écht niet ik is!
    dan gaan de geruchten mss ophouden.
    Want ik ben het echt wel beu!
    Het kan me niet schelen dat jullie me niet geloven.
    Als jullie het toch zo leuk vnden dan ga ik wel van Q af --'

    Ik geloof je wel =] Als je fake zou zijn vonden we je foto overal op google wat niet het geval is


    daar ben ik het mee eens.


    I need you like a heart needs a beat

    *kuchkuch* iedereen?(A) Ik heb niet gezegd dat je fake bent! ik vertrouw je!

    ma ja da is gewoon omdat er heel veel fakers zijn hier op Q en zou jij het leuk vinden om met iemand te praten die nep is? nepfoto's enzo plaatst? nou ik in ieder geval niet

    ma ik weet dat ji niet fake bent ik geloof je(A) (wouw wat ben ik toch is vriendelijk seg(A))

    XxSeebkexxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    waarom zou hij moeten bewijzen dat hij echt is? Laat die anderen maar bewijzen dat hij fake is. Kijk als hij zich er echt aan ergert ofzo ja dan kun je het doen, maar ik vind sowieso van laat de "fakers" gewoon faken ofzo, interesseert mij niks.


    Nee maar ik bedoel als hij het doet moet hij dat doen, natuurlijk moet dat niet, dat bedoelde ik ook niet


    Live life limitless.