• I thought you'r talet was juggling.''

    Brandy Noway, de dochter van een vrouw met een kleine bakkerij.
    Zelf werkt Brandy ook in de bakkerij van haar moeder. Tenminste. Ze verdient geld, door de boel op steilte te zetten. Samen met Harry Styles, zet ze dagelijks de bol op zijn kop.
    Harry, is een van Brandy haar beste vrienden, en ze delen alles met elkaar. Tenminste, Brandy deelt alles met Harry. Want hij zwijgt, wanneer Brandy hem verteld dat ze mee gaat doen aan x-Factor.
    Zelf zou hij ook meedoen aan x-Factor, maar dat was iets wat Brandy niet wist.
    Pas toen ze elkaar tegenkwamen op de Campus, kwam Brandy achter Harry zijn talent en hetgeen wat hij verzwegen had.
    Geheimen hebben effecten op een hechte vriendschap. Maar een strijd, kan een vriendschap fataal worden.


    Rollen.
    -4 meiden waar Brandy uiteindelijk ook een groep mee vormt.
    BURRITO, xGleek, Lawrence en Caribbean
    -2 collega's uit de bakkerij
    Lawrence

    info.
    -Rol;
    -Helle naam;
    -leeftijd;
    -foto+UIterlijk;
    -Karakter;
    -Hobby's;
    -Crush;
    -Ectra;

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 18:12 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    -Rol; Een van de meiden van de groep.
    -Helle naam; Olivia Mcgregor.
    -leeftijd; 17.
    -foto+UIterlijk; Olivia heeft prachtige krullen in haar bruine haren die sierlijk rond haar tengere schouders vallen. Ze heeft een lichtbruine huid en mooie, lichtroze lippen. Haar ogen nemen een goud/bruine kleur aan die meestal beter uitkomen doormiddel van haar make-up. Als ze lacht komen er een paar kaarsrechte witte tanden tevoorschijn. Olivia is een best kleine, maar nog steeds dappere meid. Van kledij draagt ze vaak verschillende stijlen dingen.
    -Karakter; Olivia is een vurige, maar lief iemand. Als je iemand kwetst waarvan ze houdt, ga je het niet overleven. Ze is ook een zeer naïf iemand en gaat snel mensen vertrouwen waardoor ze in haar leven al vaak gekwetst is. Olivia is over gevoel dat betekend dat ze snel in huilen kan uitbarsten en als je haar iets serieus moet vertellen dat je het voorzcihtig moet aanpakken. Ze is altijd in voor een grapje en als ze hyperactief is blijf je beter uit haar buurt.
    -Hobby's;Zingen,duhh.
    -Crush; Liam Payne.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 20:35 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    -Rol; Band lid?? (A)
    -Helle naam; Charlotte Gryfer
    -leeftijd; 16 of 17 kies maar.
    -foto+UIterlijk; foto Charlotte heeft mooi bruin haar en blauwe ogen. Deze niet veel voorkomende combinatie maakt haar geliefd. Zelf geeft ze niet zo veel om uiterlijk. Ze doet al een poosje modelen werk wat eigenlijk haar moeders droom was. Maar haar echte passie is muziek.
    -Karakter; Lief, grappig, slim, erg musicaal als in componeren en spelen, ze kan onzeker en verlegen zijn maar alleen als ze mensen nog niet goed genoeg kent.
    -Hobby's; Piano spelen, muziek luisteren en componeren, fotografie en dan niet voor de camera maar er achter.
    -Crush; Uhm zeg maar of dat kan dan maak ik voor hem ook een personage :D
    -Ectra; Haar vader overleed toen ze 12 was daarom is ze modelen werk gaan doen voor haar moeder als een troost.

    meld je als je gaan beginnen of mijn personage gebruikt??

    xoxo

    @BURRITO
    You get him!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    @BURRITO
    You get him!

    Yeah, I love you!(krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    info.

    -Rol;
    Een van de meiden van de groep.
    -Helle naam;
    Alex, Lilian, McHale.
    -leeftijd;
    16 jaar.
    -foto+UIterlijk;
    Alex heeft blonde haren die tot over haar schouders komen. Ze heeft mooie blauwe ogen, en heeft volle, lichtroze lippen. Als Alex lacht zit er in haar linkerwang een kuiltje, en meestal heeft ze eyeliner, mascara en lippgloss als make up op. Ze wilt nooit teveel make up. Haar viguur is mooi slank, en ze heeft mooie lange benen. Meestal draagt ze skinny's met daarboven een t-shirt, en daaronder een paar sneakers. Alex kan totaal niet op hakken lopen, en wilt dit ook liever niet leren. Alex is 1.64 meter lang.
    -Karakter;
    Alex is een zelfverzekerd, lief en zorgzaam meisje. Je kan haar snel in vertrouwen nemen, want geheimen door verklappen doet ze niet aan. Ook kan ze soms weleens sluw uit de hoek komen, maar dat is alleen als ze zich erg chagrijnig voelt. Alex heeft een leuk gevoel voor humor en houd van grapjes maken. Ze is best positief ingesteld. Bij Alex is het meestal eerst denken en dan doen. Alex is ook een sociaal meisje, ze kan het dus met iedereen wel goed vinden. Ze is best liefdevol naar mensen toe en wilt dan niet graag alleen zijn.
    -Hobby's;
    Ze is al bezig met zingen toen ze elf jaar was, ze houd graag van piano spelen en heeft het zichzelf aangeleerd. Ook houd Alex heel veel van tekenen, dat verzet haar gedachtens als ze zich rot voelt. Ze is een dus een erg creatief meisje.
    -Crush; Louis Tomlinson.

    Wil je melden als ik de rol heb? :)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 11:28 ]


    They were never in fact homeless

    @xGleek
    Zou het karakter iets uitgebreider mogen? ik bedoel, ik ken niemand met alleen maar 4 karaktereigenschappen., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    @xGleek
    Zou het karakter iets uitgebreider mogen? ik bedoel, ik ken niemand met alleen maar 4 karaktereigenschappen., ;x


    Oh ja, sorry zou ik doen. :)


    They were never in fact homeless

    Ik heb 'm aangepast, hopelijk is ie nu wel goed? :)


    They were never in fact homeless

    -Rol; een bandlid
    -Helle naam; Riley Madison Pierce
    -leeftijd; 17, bijna 18
    -foto+UIterlijk; Riley is 1m78, heeft lange bruine haren die van nature mooi krullen. Ze heeft fijne wenkbrauwen en een zachte huid. Haar zalmroze lippen laat ze blinken door een klein laagje lipgloss er op te doen. Riley heeft een zeer licht bruine huid, omdat ze afkomstig is van Brasilië. Ze heeft een slank lichaam en is erg lenig.
    -Karakter; Riley is een koppig iemand. Ze geeft haar ongelijk niet snel toe waardoor ze soms wel als arrogant wordt omschreven bij onbekende mensen. Verder is ze dol op lachen, gek doen en jongens. Riley kan er niet tegen als mensen liegen of schijnheilig doen. Als het echt moet, is ze niet bang om met iemand op de vuist te gaan. Ze ziet er misschien uit als een tutje, maar dat is ze totaal niet. Het liefst wordt Riley aangesproken met haar tweede naam Madison, omdat ze vindt dat Riley zo jongensachtig klinkt. Riley heeft een zeer goede mensenkennis. Ze ziet wanneer iemand liegt, haar vijanden zijn en te vertrouwen is. Nog een minpuntje aan haar is dat ze bijna altijd sarcastisch doet. Maar voor de rest is Riley een zeer aangenaam iemand.
    -Hobby's; Drummen, dansen en zingen.
    -Crush; Op het moment heeft Riley niemand op het oog.
    -Ectra; Riley is beginnen drummen vanaf het moment dat ze haar moeder verloor aan borstkanker. Drummen was voor haar een uitlaatklep om haar verdriet te uiten.

    Laat je me weten als ik de rol heb of niet? :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga er zo een invullen!
    Maar ik zit nu op de iPad, dus dat is niet handig:Y)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 13:25 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    -Rol; Bandlid.
    -Helle naam; Lily Rose Johnson
    -leeftijd; 16
    -foto+UIterlijk; Lily heeft prachtig rood haar, een bleke huid en lichtblauwe ogen. Dat alles bij elkaar vormt een prachtig geheel. Lily houdt ervan om zich vrouwelijk te kleden en draagt vaak jurkjes met pumps eronder. Vaak draagt ze daarbij enkele armbanden en/of een strik in haar haren.
    -Karakter; Lily is een vrolijk en lief persoon in omgang. Ze doet wat ze zelf wilt en is recht door zee. Dat levert soms nog wel eens complicaties op, maar daar is met haar lieve karakter vaak snel weer opgelost. Wel heeft ze vaak momenten waarop ze heel koppig is, wat ze vind moet gebeuren. Dat vinden mensen irritant, maar dan zijn haar vriendinnen er om haar weer met beide benen op de grond te zetten.
    -Hobby's; Voetballen, Lily voetbalt al 6 jaar. Ze keept in het plaatstelijke voetbalelftal. Lezen, zingen, winkelen en met vriendinnen afspreken.
    -Crush; Niall Horan.
    -Extra; De ouders van Lily zijn een beetje 'zweverig'. Een soort hippie's zou je kunnen zeggen. Daarom dat ze haar dochter ook naar bloemen hebben vernoemd. Lily schaamt zich vaak voor haar ouders, soms wenst ze zelfs dat ze 'doorsnee' ouders had. Maar als het er op aan komt houdt ze ziels veel van haar ouders.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 18:09 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    @Gleek,
    Perfect zo., ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    @Gleek,
    Perfect zo., ^^

    Thank you! (flower)


    They were never in fact homeless

    Zal ik nog een collega invullen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lawrence schreef:
    Zal ik nog een collega invullen?

    heel graag., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''