• Ik heb vliegangst, ik ben zeeziek, én wagenziek.
    Echt rot allemaal. Ik ga namelijk deze zomervakantie met de auto naar mijn vakantiebestemming zeg maar..
    Maar ik heb een idee, dat had ik vorig jaar ook geprobeerd. Je navel dichtpleisteren met pleisters. Het hielp echt!
    Maar je moet het wel steeds vervangen..

    Hebben jullie ook vliegangst, of zijn jullie zeeziek/wagenziek?


    We accept the love we think we deserve.

    Geen vliegangst, niet wagenziek, ook niet zeeziek. Heb ik even geluk.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Poseidon schreef:
    Hier!

    Dankje, voor de link! Ik ga het straks aan mijn moeder laten zien ;D


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb dat ook alle drie. Maar ja ik heb wel meer dingen die elkaar tegenwerken in bepaalde situaties.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb nog nooit gevlogen dus ik zou het niet weten. Maar zeeziek en wangenziek heb ik niet.

    OHMYCHIARA schreef:
    (...)
    Dankje, voor de link! Ik ga het straks aan mijn moeder laten zien ;D

    Je kan ze gewoon zo bij de Etos, Kruidvat of Apotheek halen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Niet dat ik weet. x)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben enkel wagenziek als ik naar mijn meter ga. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb vliegangst, wagenziek, zeeziek, beetje claustrofobisch, ik kan niet tegen dingen die boven de grond zijn of bewegen of dingen die dat onder de grond doen, ik heb waterdieptevrees, ik bedenk altijd overal rampscenario's van zoals in de auto of in de bus of in de trein etc.
    Maar ik ben niet bang voor spinnen:Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben alleen wagenziek als de broer van mijn beste vriendin rijd ;S


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik ben zeeziek en wagenziek(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Niet zeeziek, maar wel vliegangst :P Ik doe het voor geen miljoen.. oke dan wel :P Maar ik wil liever met de boot naar Amerika :P


    Fuck who you want & Fuck who you like

    Ik zal je zeggen wat helpt tegen wagenziekte!
    -Veel naar buiten kijken. Kijk naar de BOMEN rondom je. Je wordt enkel ziek omdat je lichaam verplaatst wordt maar niet weet wat er aan de hand is, daarom moet je veel naar buiten kijken.
    -Neem een pilletje -gayhand-
    Als je dat eerste goed doet, heb je het tweede niet nodig ^^


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vlieg dit jaar 12 (en 2 jaar geleden 16!!! uur) uur en ik ben bang, ik ben bang voor turbelantie. Ik vind het niet normaal eng, durf geen oog dicht te doen.
    En boten vind ik met storm eng haha, en dat had ik met York, echt eng.


    live the life you love

    Aahw. Ik heb nog nooit gevlogen, en ben er dus ook wel bang voor.
    Maar ik denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen.
    Zeeziek ben ik alleen als de boot trilt -> De boot naar Engeland en London hadden dat. (': En dan moet ik dus heen en weer lopen wil ik niet misselijk worden.
    Wagenziek ben ik wel, behalve in een bus. Maar wij maken altijd van die lange rijzen ook, pas moesten we 12 uur terug van Zweden naar Nederland, met maar éen uur stop omdat we de boot moesten hebben.
    Bleegh, dit jaar naar zwitserland. Zal wel ergens 6 uur zijn of meer.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb wel hoogtevrees, maar vliegangst heb ik niet echt. Zeeziek ben ik nog nooit geweest, en wagenziek was ik vroeger heel snel, maar dat verdwijnt langzamerhand. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan