• Laatst hoorde ik degene die altijd te laat briefjes schrijft (waar ik het heel goed mee kan vinden) tegen een leraar zeggen dat met elke kluissleutel 3 kluisjes open kan maken. Dus vandaag waren een stel vrienden en ik voor de lol onze sleutels in iemand anders kluisje aan het doen. Wel in onze kluisjes rij want wij dachten: De andere 2 kluisjes zitten vast wel in een andere rij.

    Echt niet! De tweede die ik probeerde ging open. Er lag een Iphone in en een samsung Star!
    Een vriend wilde de Iphone hebben dus ik zo gezegd: 'Af blijven.'
    En ik dus snel dat kluisje dicht draaien. En nu verklaren de jongens me voor gek omdat ik de Iphone niet heb gepakt.

    (een jongen zou de Iphone nog echt mee hebben genomen ook)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    Met de gym moeten we ofcieel onze waardevolle spullen in ons kluisje doen omdat dat "veiliger" zal zijn

    Bij ons ook, en er zijn maar 20 verschillende kluissleutels op 1800 kluisjes. Elke sleutel past bij ons dus op 90 andere O,o


    Alis volat propriis

    In mijn vorige school kon je dat ook maar op mijn andere school nu hebben we codes =S


    But love's a malady without cure

    Carousel schreef:
    Omg, oef, indd, zoals Faerie zegt.
    Maar ik leg ook niet mijn mobiel ofzo in mijn kluisje. x'], tenzij je geen zakken hebt.? , maybe, dan in je tas =.=
    Hm. lekker slim xd


    Dan doe ik hem bij mijn beha ^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Goed dat je dat zei ;o
    Bij ons staat ongeveer de helft van de kluisjes open. maar bij ons steken er ook alleen maar boeken in. Niets wat iemand zou willen hebben ;'D


    effort never betrays you

    Laime schreef:
    Da's wel vet, maar het is niet leuk voor diegene als iemand zomaar zijn kluisje zit en zijn Iphone pakt (: maar goed dat je dat dus niet hebt gedaan.


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    bij ons zou je nog ergens een ander kluisje ermee open moeten maken, maar niemand heeft ooit de mijne opengemaakt(:

    En ik leg zowieso nooit mijn waardevole spullen in mijn kluisje


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Avery schreef:
    Bij ons kan dat ook, haha. Ik kan allemaal kluisjes rondom die van mij openmaken. Maar er hangen wel camera's bij de kluisjes bij ons.


    hoi, jij bent leuk.

    Pff, dus dan weet je ook meteen hoe 'veilig' je spullen in zo'n kluisje zijn. x'D
    Het is trouwens wel goed dat je hem dat ding niet hebt laten pakken, want dat is gewoon diefstal. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sick! Ik had als brugpieper eens een briefje met een andere kluiscode (wij hadden geen sleutels) meegekregen, waar toevallig op de achterkant een ander kluisnummer en code opstond. Dus wij dat proberen, troffen we peuken, een zonnebril en een helm aan :'D En wij als twaalfjarigen: waaaauuw, wat cool. Maar oke, verder niks gegapt ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Laime schreef:
    Da's wel vet, maar het is niet leuk voor diegene als iemand zomaar zijn kluisje zit en zijn Iphone pakt (: maar goed dat je dat dus niet hebt gedaan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tricia schreef:
    (...)

    Met de gym moeten we ofcieel onze waardevolle spullen in ons kluisje doen omdat dat "veiliger" zal zijn

    Dat hebben wij ook! Maar dat ding zit of bij de deur bij de gymzaal -die dan open staat- of in de gymzaal. Dus dat is ook wel veiliger dan het in je zak stoppen waar iedereen bij kan die de kleedkamer in loopt. Maar ik deed het nooit en heb nog altijd al mijn spullen, haha.

    Best wel raar dat dat kan eigenlijk. Maar wel goed dat je die hebt meegenomen. Ik zou dat ook niet doen. Ten eerste zou ik een enorm schuldgevoel krijgen en zou ik het wel aan de eigenaar moeten opbiechten, want anders word ik gek van mezelf en dat is genant, haha. En ten tweede zou ik niet weten hoe ik mijn ouders moet uitleggen dat ik even een Iphone kan betalen x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Dat heeft ook te maken met kansberekening. Net zoals er rond de 100 andere mensen zijn met dezelfde pincode als jij. Dat heeft een meid uit m'n klas een keertje snel zitten uitrekenen.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 21:03 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    Dat heeft ook te maken met kansberekening. Net zoals er rond de 100 andere mensen zijn met dezelfde pincode als jij. Dat heeft een meid uit m'n klas een keertje snel zitten uitrekenen.
    wat bedoel je met pincode van je bank over de hele wereld ;o? dat is dan toch weinig haha ;$?

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    What? serieus? D: ik heb ook wel eens per ongeluk het kluisje van iemand anders open gemaakt, maar dat kluisje was kapot. maar ik vind het abnormaal.


    Destroy what destroys you.

    Wij krijgen pasjes voor de kluisjes. Maar dat gaat natuurlijk heel lang duren...


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.