• Laatst hoorde ik degene die altijd te laat briefjes schrijft (waar ik het heel goed mee kan vinden) tegen een leraar zeggen dat met elke kluissleutel 3 kluisjes open kan maken. Dus vandaag waren een stel vrienden en ik voor de lol onze sleutels in iemand anders kluisje aan het doen. Wel in onze kluisjes rij want wij dachten: De andere 2 kluisjes zitten vast wel in een andere rij.

    Echt niet! De tweede die ik probeerde ging open. Er lag een Iphone in en een samsung Star!
    Een vriend wilde de Iphone hebben dus ik zo gezegd: 'Af blijven.'
    En ik dus snel dat kluisje dicht draaien. En nu verklaren de jongens me voor gek omdat ik de Iphone niet heb gepakt.

    (een jongen zou de Iphone nog echt mee hebben genomen ook)


    "Ignite, my love. Ignite."

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is wel een beeeeeeetje dom :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ahahaa, wat grappig (krul)
    Het schijnt bij ons ook te kunnen, maar nog nooit uitgeprobeert (een stel andere kinderen wel natuurlijk).


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wel vet als het kan, maar iets stelen zou ik maar niet doen :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dat is bij ons ook! 'k snap niet waarom mensen dan 300 euro in hun kluisje durven achterlaten --'
    en 'k snap al helemaal niet waarom diegene de helft maar steelt, precies of dat valt niet op?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    bij ons kun je sommige kluisjes ook zo openmaken, maar er is toch niemand die mijn mobiel ofzo wil hebben xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is wel een beeeeeeetje dom :P


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    ooow my goss :X


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Das erg,.. als k t zo lees zou ik ook denken van hebbbee!,.. mr jh xD
    bij op school weken we met laptops,.. dus in elk kluisje ligt zo ongeveer wel n laptop,.. t is dn ook beveiligd met camera's xD


    Only those who listen can hear

    bij ons kan je met 1 sleutel 6 kluisjes openmaken.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Goed dat je nee hebt gezegd. (:
    Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat je spullen van anderen steelt. Je kwetst daar mensen echt persoonlijk mee.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RESURGAM schreef:
    Wij hebben niet eens kluisjes. :[


    Whatever '

    Is op iedere school zo xD
    Ook op die van mij, maar ik hetb er tot nu toe nog geen open weten te maken xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Het klopt idd dat die sleutels op meerdere kluisjes passen, dat was bij mij op school ook zo. Goed van je dat je ze tegen hebt gehouden!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Haha bij ons op school past 1 sleutel ook op verschillende kluisjes, west wel dom.


    Let us die young or let us live forever.

    Laime schreef:
    Da's wel vet, maar het is niet leuk voor diegene als iemand zomaar zijn kluisje zit en zijn Iphone pakt (: maar goed dat je dat dus niet hebt gedaan.


    Hope goes lost but never dies.