• Ja, een vriend van me heeft pas geleden een ongeluk gehad. En dat vond ik natuurlijk vreselijk. Dus vandaag ging ik bij hem langs in het ziekenhuis. Hij ligt al 3 dagen op de intensive care! Hij heeft een verbrijzelde lever, een gescheurde nier, 4 gebroken ruggenwervels en 2 nekwervels en ook nog eens een gescheurde long. Ik zag m daar liggen, helemaal plat gespoten door de morfine.. Het was zo vreselijk om te zien. Ik kon er ook maar 10 minuutjes heen want hij moest ineens geopereerd worden aan zn lever, die dus in scheurtjes en stukjes ligt.
    Ik voelde me al zo klote, en ik hoop zó dat hij het overleefd..
    Het leven haat me echt op het moment :(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mygod, veel sterkte aan jou & aan die vriend! Altijd optimistisch blijven, hoe moeilijk het ook is.


    Olive

    de dokters zullen vast goed voor hem zorgen (: !
    sterkte!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben heel erg slecht in goede reacties schrijven op dit soort dingen, dus ik zal maar gewoon veel sterkte zeggen. Veel sterkte!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zoveeel sterkte !
    Ik weet hoe je je voelt nu,


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dankjullie wel.
    @YoYoBANAAN
    Jij ook sterkte, had je topic gelezen over je vriendin.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Lockwood schreef:
    Mygod, veel sterkte aan jou & aan die vriend! Altijd optimistisch blijven, hoe moeilijk het ook is.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    RESURGAM schreef:
    Ik ben heel erg slecht in goede reacties schrijven op dit soort dingen, dus ik zal maar gewoon veel sterkte zeggen. Veel sterkte!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    ooh, heel veel sterkte<3


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Heel veel sterkte!
    Mag ik vragen wat er gebeurd is? nieuwschierig


    Opgeven is geen optie.

    Sterkte meisje! <33


    -

    270311 schreef:
    Heel veel sterkte!
    Mag ik vragen wat er gebeurd is? nieuwschierig

    Hij is/was pizza bezorger en reed dus scooter. Maar omdat het 's avonds was had hij een wegversmalling niet gezien en is tegen een paaltje opgereden.
    Het stond ook in de nieuwsbode.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Lockwood schreef:
    Mygod, veel sterkte aan jou & aan die vriend! Altijd optimistisch blijven, hoe moeilijk het ook is.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Veel Veel sterkte <3


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Veel sterkte. En beterschap voor hem.(flower)


    effort never betrays you

    Gosse mijne...
    Jeetje ik las daarstraks al een ander topic van je.
    Wat een rot leven ouders wille je weghebben een vriend die dood kan gaan.
    Ik zeg altijd maar zo: De wereld is een bitch en als ze slaapt is er een tijdje geluk zodra ze wakker is terrorisseerd ze de boel weer.
    Veel sterkte <3


    Maybe my look changed, but my heart didn't