• Ja, een vriend van me heeft pas geleden een ongeluk gehad. En dat vond ik natuurlijk vreselijk. Dus vandaag ging ik bij hem langs in het ziekenhuis. Hij ligt al 3 dagen op de intensive care! Hij heeft een verbrijzelde lever, een gescheurde nier, 4 gebroken ruggenwervels en 2 nekwervels en ook nog eens een gescheurde long. Ik zag m daar liggen, helemaal plat gespoten door de morfine.. Het was zo vreselijk om te zien. Ik kon er ook maar 10 minuutjes heen want hij moest ineens geopereerd worden aan zn lever, die dus in scheurtjes en stukjes ligt.
    Ik voelde me al zo klote, en ik hoop zó dat hij het overleefd..
    Het leven haat me echt op het moment :(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    O god, ik weet hoe je, je voelt op dit moment.
    Veel sterkte<3
    Als je er over wilt spreken, kun je me altijd pb'en (flower)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat is echt heel lullig en eigenlijk ook wel kut xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Lockwood schreef:
    Mygod, veel sterkte aan jou & aan die vriend! Altijd optimistisch blijven, hoe moeilijk het ook is.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lockwood schreef:
    Mygod, veel sterkte aan jou & aan die vriend! Altijd optimistisch blijven, hoe moeilijk het ook is.


    We accept the love we think we deserve.

    Whoo, daar schrok ik wel even van.
    Superveel sterkte voor jou en die vriend van je en ik hoop echt dat alles goed komt!(flower)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat is echt verschrikkelijk voor je! Ik hoop echt dat het weer beter gaat binnenkort, voor jou, en voor je vriend. Ondertussen veel sterkte en beterschap <3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    DamnPrincess schreef:
    Gosse mijne...
    Jeetje ik las daarstraks al een ander topic van je.
    Wat een rot leven ouders wille je weghebben een vriend die dood kan gaan.
    Ik zeg altijd maar zo: De wereld is een bitch en als ze slaapt is er een tijdje geluk zodra ze wakker is terrorisseerd ze de boel weer.
    Veel sterkte <3

    Ja, zo is t wel te verwoorden. Zoals ze wel vaker zeggen; ongeluk komt nooit alleen, nou dit is een mooi bewijs ervan. Maar ja, het komt wel weer goed, maar op het moment zuigt het.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.