• De stelling van vandaag luidt:
    In december 2012 vergaat de wereld.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Vast. Dan vergaat alles en iedereen. BOEM.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Chapstick schreef:
    (...)
    Volgens het broeikaseffect warmt de Aarde stilaan op, dus een ijstijd lijkt me best onlogisch. Hoe zou die er komen trouwens? :') We gaan slapen en de volgende nacht ligt alles onder 10 meter ijs?
    Als het non-stop zou sneeuwen zet je gwn een verwarming buiten en alles zal wel langzaamaan smelten. Tegenwoordig kunnen ze zoveel...

    Nee de klimaat zones veranderen,bij ons word het koud en bij andere warm.

    Qua ijstijd,het word steeds kouder en kouder en dan komt de sneeuw en ijs vanzelf wel,zoals bij de eerdere ijstijden.
    Als er zo veel ijs en sneeuw komt helpen die verwarming van ons niet meer hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee de klimaat zones veranderen,bij ons word het koud en bij andere warm.

    Qua ijstijd,het word steeds kouder en kouder en dan komt de sneeuw en ijs vanzelf wel,zoals bij de eerdere ijstijden.
    Als er zo veel ijs en sneeuw komt helpen die verwarming van ons niet meer hoor.


    Het is trouwens 'bewezen' en uitgerekend dat er nog eens een ijstijd komt. Die is er om de zoveel tijd. Maar die is pas uitgerekend voor over een paar honderd jaar. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    nopaaaa, in 2000 ging de wereld ook vergaan, leef ik dan niet?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien