• "Ach komt ze weer" denken jullie vast. "Ja, daar ben ik weer met een nieuw idee -giggle-"

    Macey “Missy” Cazador heeft een groot geheim. Ze verandert langzaam in een weerwolf. Ze wordt een avond gebeten door een wild beest en vanaf die avond staat haar perfect normale leventje op de kop. Alsof het nog niet erg genoeg is dat ze een staart begint te groeien, bijt ze een meisje dat bij haar op school zit.

    Het is alsof een tweede persoon in haar zit, alsof iets haar probeert over te nemen, iets van binnen in, uit haar wilt scheuren en alles wilt kapot maken dat om haar heen is. Ze zoekt hulp bij een jonge man, de jongen waar ze verliefd op is, hopend dat hij haar kan helpen. Maar alles wat ze proberen mislukt. Is er wel een manier om van deze vloek af te komen? En wat als ze de mensen begint te verwonden en te vermoorden? Zal ze kunnen vluchten, ver weg van deze stad? Of wordt ze opgenomen in een psychiatrische inrichting door mensen die denken dat ze mentaal niet meer in orde is en het wel te verhelpen is?


    |Leeftijd: 16+|Genre: Horror, Fantasy, Romantiek |Nederlands Geschreven|Geen beroemdheden|

    What I want to know know is the following:
    - Doen / Niet Doen?
    - Zou je het lezen? (Zo ja, moet ik het melden als hij online staat?) Ja / Nee
    - De titel wordt: Werewolves Unleashed. Vind je het aansprekend, ja of nee? Zo niet, heb je een beter idee?

    Alvast bedankt -geeft je een aapje- <3


    ThQ Dollys~! Het verhaal staat online:
    Click the following link for the story: Werewolves Unleashed
    Veel lees plezier, als je het wilt blijven volgen, alsjeblieft neem een abo en ik hoop dat je een reactie plaatst! ^^
    xx

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 16:41 ]

    doendoendoendoen

    ik ga zekerss lezen ;'3


    cakes taking over the world

    DOEEEN !
    Jaa ++ Melden ? :Y)
    Awesome title. (:


    i'm always the second choice, never good enough .

    -Zéker doen
    -ik zou het lezen, maar om de paar dagen, dus ik plaats niet elke dag een reactie.
    -mooie titel :)


    No rain no rainbow

    ThQ Dollys~! Het verhaal staat online:
    Click the following link for the story: Werewolves Unleashed
    Veel lees plezier, als je het wilt blijven volgen, alsjeblieft neem een abo en ik hoop dat je een reactie plaatst! ^^
    xx