• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:52 ]

    Zo raar.. zo raar..

    Wie wilt er nou sperma op zijn huid o.O.
    Of bloed........
    leuk voor een vampier maar niet voor ons...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Voor je t weet heeft de donor van die sperma wel n SOA (krul)

    Ach dat sperma wat Gaga er in gooit zal vast ook wel niet SOA vrij zijn (krul)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik had het gelezen ja, bah. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Funeral schreef:
    Nou ik ben wel benieuwd naar het resultaat eigenlijk. (krul) Alleen dat bloed en sperma klinkt een beetje creepy...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ziek wijf!
    Sta dan je bloed af in de bloedbank ofzo, hebben mensen er tenminste nog wat aan..

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Ja eigenlijk wel, en het is nog slim ook. 1 á 2 mililiter per flesje, is in total hele liters. Oftewel hele liters die Gaga geen geld kosten. Het is gewoon puur goud.


    Ik wil niet vervelend zijn, maar waarom precies is dat slim? Het is gewoon bloed, niemand zit daar op te wachten. En het heeft zeker ook totaal geen functie in dat parfum, ze had het er waarschijnlijk net zo goed uit kunnen laten. Totale verspilde moeite dus. Je gaat mij niet vertellen dat het iets toevoegt.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Eww.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Volgens mij is dat niet waar. Ze wilt het, maar het merk waarbij ze het gaat uitgeven is heel girly. Lijkt me geen combinatie.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ach. Ze zegt tenminste eerlijk wat erin zit! :Y)

    MissWanda schreef:
    o.o ieuwllll.....*rilt*


    We accept the love we think we deserve.

    Ieuw,dat is echt goor.
    Zou ze ook eens normaal kunnen doen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ben benieuwd.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Dat bloed...
    Dat kan dan nog, in vergelijking met sperma.


    Food.

    Marvellous schreef:
    (...)

    Ik wil niet vervelend zijn, maar waarom precies is dat slim? Het is gewoon bloed, niemand zit daar op te wachten. En het heeft zeker ook totaal geen functie in dat parfum, ze had het er waarschijnlijk net zo goed uit kunnen laten. Totale verspilde moeite dus. Je gaat mij niet vertellen dat het iets toevoegt.

    Ja maar liefie, de parfum ingredienten kost Gaga geld ofcourse, en door die 1 á 2 mililiter bloed in zo'n flesje, beperk je op de ingredienten, en toch zit er evenveel in het flesje, en lijkt het specialer, en bloed kost Gaga geen cent, maar die kruiden en vloeistoffen en dergelijke, dat kost wel geld.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 20:00 ]