• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:52 ]

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Ja maar liefie, de parfum ingredienten kost Gaga geld ofcourse, en door die 1 á 2 mililiter bloed in zo'n flesje, beperk je op de ingredienten, en toch zit er evenveel in het flesje, en lijkt het specialer, en bloed kost Gaga geen cent, maar die kruiden en vloeistoffen en dergelijke, dat kost wel geld.


    Ja, maar, je kan het er toch net zo goed uitlaten en zeggen dat er bloed inzit. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze daar zoveel moeite voor gaat doen door allemaal bloed te laten prikken hoor. Er is toch niemand die merkt dat het er niet in zou zitten, want het voegt geen extra geur toe of wat dan ook. Ze kan net zo goed alleen dat verdunspul erin gooien.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik geloof het niet, omdat het gewoon écht smerig is. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Marvellous schreef:
    (...)

    Ja, maar, je kan het er toch net zo goed uitlaten en zeggen dat er bloed inzit. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze daar zoveel moeite voor gaat doen door allemaal bloed te laten prikken hoor. Er is toch niemand die merkt dat het er niet in zou zitten, want het voegt geen extra geur toe of wat dan ook. Ze kan net zo goed alleen dat verdunspul erin gooien.

    Ja maar bloed kost geen geld, teminste als t Gaga's bloed is neit. Verdunspul moet ze kopen.

    En daarbij, we praten over Lady Gaga, die heeft ze niet allenmaal op een rijtje (krul)

    wie wilt er nu bloed of sperma op zich? O_O
    echt een heel vies idee :s


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nah lekker, daar zat ik op te wachten. Bloedparfum. Ieeeeeeewl.oO'


    everything, in time

    Penelopy schreef:
    wie wilt er nu bloed of sperma op zich? O_O
    echt een heel vies idee :s

    Als iemand het voor me koopt, wil ik, t best opspuiten hoowr (krul)
    Maar mijn geld is het niet waard (krul)

    Tuurlijk heb ik niks beters te doen met m'n studiefinanciering dan het uitgeven aan verdund bloed en sperma.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Tuurlijk heb ik niks beters te doen met m'n studiefinanciering dan het uitgeven aan verdund bloed en sperma.


    -out-


    everything, in time

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Ja maar bloed kost geen geld, teminste als t Gaga's bloed is neit. Verdunspul moet ze kopen.

    En daarbij, we praten over Lady Gaga, die heeft ze niet allenmaal op een rijtje (krul)


    Maar dat verdunspul moet ze toch sowieso al kopen als ze er echt bloed in heeft gedaan? Anders zou ze allemaal liters bloed erin moeten stoppen en dan was ze allang dood. Maargoed, ik geloof het niet echt, ze zegt het denk ik gewoon om te shockeren. Daarnaast vraag ik me ook sterk af of zo'n parfum wel goedgekeurd zou worden. Je kan zoiets er toch niet zomaar indoen? Alhoewel er ook al heel veel andere zooi zit in parfum, maargoed, dit is anders wel heel obsceen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Sperma, bah. Dat vind ik dus gewoon echt stinken. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moet Lady Gaga, sowieso niet...Jakkes, zoiets zou ik dus never nooit kopen! Maar waarom hebben opeens alle sterren hun eigen parfum?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 20:21 ]

    Marvellous schreef:
    (...)

    Maar dat verdunspul moet ze toch sowieso al kopen als ze er echt bloed in heeft gedaan? Anders zou ze allemaal liters bloed erin moeten stoppen en dan was ze allang dood. Maargoed, ik geloof het niet echt, ze zegt het denk ik gewoon om te shockeren. Daarnaast vraag ik me ook sterk af of zo'n parfum wel goedgekeurd zou worden. Je kan zoiets er toch niet zomaar indoen? Alhoewel er ook al heel veel andere zooi zit in parfum, maargoed, dit is anders wel heel obsceen.

    Muh, met het prijskaartje van dat parfum ben je zowiezo in shock (krul)

    Naja, Gaga's geld, not mine (krul)

    Andvari schreef:
    lol, ik vind echt dat ze een beetje te ver gaat met het origineel zijn en het shockeren


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Volgens mij zal ze allang dood zijn ook al is het verdunt.
    Moeten ze het niet eerst godkeuren daarlijk is het illegaal(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ieuw,, o.O