• een tijd geleden heb ik ergens wat over wicca gelezen en het leek me wel interessant. ook heb ik boeken van de bieb gehaald over wicca en één serie spreekt me echt aan namelijk de boeken van Willowmere. kennen jullie die? ik ga er ook een story over schrijven :P wat weten jullie van wicca? en wat vinden jullie ervan?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Uhm, eerlijk gezegd weet ik bijna niks over Wicca. Het stond wel ooit in de Girlz, van die meisjes met zulke verhalen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    vindt het vaag...


    Some angels have no wings.

    De zus van mijn beste vriendin is een wicca en het schijnt dat het echt kan al die spreuken, maar zelf heb ik er geen ervaringen mee.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb 2 series over Wicca van Cate Tiernan gelezen, en ik houd ervan <3 Wicca vind ik geweldig, alleen ik ben er niet geschikt voor (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    Ik heb 2 series over Wicca van Cate Tiernan gelezen, en ik houd ervan <3 Wicca vind ik geweldig, alleen ik ben er niet geschikt voor (:

    wicca vind ik interessant maar zelf heb ik er niks mee :P erover lezen vind ik wel leuk ^^


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    de eerste twee vriendinen van mijn vader, naadat hij was gescheiden met mijn moeder, waren hellemaal in to the wicca.
    dus ik weet der redelijk veel van. al hou ik me er totaal niet mee bezig en intreseer ik me er verder ook weinig in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nu voel ik me zwaar dom, maar wth is Wicca? -facepalm-

    Ik gaa een spreekbeurt houden over wicca maar ik ben nog niet begonnen(nerd)
    (hoe spreek je het trouwens uit?)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stray schreef:
    De zus van mijn beste vriendin is een wicca en het schijnt dat het echt kan al die spreuken, maar zelf heb ik er geen ervaringen mee.

    in spreuken geloof ik dan weer net niet O.o
    mischien wel in rituelen om rustig te worden enzo maar dat gaat iets te ver vind ik xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind Wicca maar onzin.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    MissWanda schreef:
    Ik gaa een spreekbeurt houden over wicca maar ik ben nog niet begonnen(nerd)
    (hoe spreek je het trouwens uit?)

    - Wikka - Gewoon zoals je het spelt.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 19:09 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sempiternal schreef:
    Nu voel ik me zwaar dom, maar wth is Wicca? -facepalm-

    het is een geloof waarin de natuur het middelpunt is. meestal denken mensen dan ook aan hekserij enzo :P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    in spreuken geloof ik dan weer net niet O.o
    mischien wel in rituelen om rustig te worden enzo maar dat gaat iets te ver vind ik xD


    ja, ik weet ook niet wat ik er verder van moet denken, het is wel interessant maar ook wel raar allemaal vind ik zelf


    Don't dream your life, but live your dream!

    Belieburx schreef:
    (...)
    - Wikka - Gewoon zoals je het spelt.

    het is toch wieka? en niet wikka? -in de war-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Belieburx schreef:
    (...)
    - Wikka - Gewoon zoals je het spelt.

    Oke. Thnx


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor