• OmyGOSH!
    Sorry, dit moet ik echt even kwyt, en ik zeg nu al dat het me spijt als ik hier iemand mee beledig ofzo =,=' Maar check deze foto's even.

    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=previous&id=65358

    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=previous&id=65360

    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=previous&id=65361

    Dit vind ik echt eng :| Het is gewoon een man, die op een vrouw ofzo wil lyken.


    ok



    Doe niet belachelijk --

    die izzy hilton ziet er nog wel schattig uit, en die jeffree star op het nippertje.
    Marilyn Manson is ook wel schattig.
    Jaaa, mensen, ik weet het, ik heb een rare smaakxD(lol):P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    die izzy hilton ziet er nog wel schattig uit, en die jeffree star op het nippertje.
    Marilyn Manson is ook wel schattig.
    Jaaa, mensen, ik weet het, ik heb een rare smaakxD(lol):P


    soww MM vindk ook wel schattig xD
    izzy dus niet :P

    omg XD

    de laatste foto kun je een beetje zien dat het een man is. verder niet ö

    dan snap ik ni daze iets over bill zegge als ge die gast(manwijf) ziet..
    idd poep ö

    Lol dat is een artiest man xD.

    Een vriendin van mij vind dit helemaal geweldig :O.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Als je dat roze weg denkt is hij op zich wel lekker, alleen moet hij wat ruiger worden, veel zwart misschien T-shitje van iron maiden ofsow. Wat zwarte oogschaduw.. beetje rood erbij.. ben je toch klaar x'D

    Alleen dit is toch wel erg erg erg erg.. niet echt coewll(baby)

    Hippe shizzle!
    ik weet niet wie dat is
    maar hijs gewoon de sex
    xD
    sorry ben ff raar bezigxD

    Whaha, eigenlijk moet je een plaatje van die jeffree altijd in je tas doen en dan als ze iets zeggen over Bill of Tom laat je dat plaatje zien xD Maargoed, ik heb het niet zo op roze en al helemaal niet op mannen die veel roze dragen, laat staan dan ook nog eens je haar helemaal roze te verven, je wenkbrouwen en al dat soort shit xD


    a figment of your imagination

    o.O


    I do not hook up.

    En dan zeggen ze dat Bill verwijfd is 0.o `¬¬


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    waahdx ik vind hem niieejj sow ookal sijn somige er helemaal weg van ik vind jefree star nii sow... mijn mening


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Bhhaa XD En dan zegggen ze dat Bill op een wijf lijkt...okey als serieus de hele wereld hun gaat vergelijken Dan verzeker ik je....dan vinden ze Bill een heeeeeeeel stuk minder "Wijfelijk XD"

    Niet dat ik Bill een wijf vind :P haha

    (H)

    Da t is jeffree star xD

    Laat mensen gewoon zijn wie ze willen zijn¬¬' en ik bedoel als hij er zo uit wilt zijn laat hem.Het is absoluut niet mijn stijl ofzeu en ik zou zelf ook niet op een man willen lijken maar als hij zich daar prettig bij voelt,dan moet hij gewoon doen waar ie zin in heeft

    Ja je mag me af zeiken als je daar gelukkig van wordt!^^


    Lalalalalalalala.