• heey hoii haay
    Jah ik weet dat ik al een topic er over heb gemaakt maar er geageren maar wijnig mensen of mensen die de zelfdee rol willen.Dus nog 1 keer : Rollen.
    En iemand met het beste tekstje mag de rol!En ik zeg niet wie de rol krijgt!!moet je onze quiz maar maken(A)



    Ik(Shanice bekend als NimmaGirl) & Joliená(bekend als SceneDoll),Maken een quiz en daar hebben we rollen voor nodig.

    Hier alvast een klein stukje:



    Tom wordt model bij Karl Kani,zijn vriendin vind het niet echt cool,dat haar vriendje model wordt.Daarom maakt ze het uit.Tom word verliefd op een meisje,en hij wilt haar voor zich winnen,maar in nadeel : zij heeft al een vriendje.Hoe gaat het veder??.



    en nog een stukje :

    Bill word model bij Armani.Zijn vriendin vind het übervet,Omdat zij ook in de modewereld zit.Maar er gebeurt wat,Waar door BIll zijn hart breekt.Hij zou nooit meer verliefd kunnen worden.Maar dan komt er een meisje die zijn hart op hol laat slaan.Maar ik probleempje : zij moet niks van hem hebben.



    Dit kom er dus in voor^^.

    Hier komen de rolletjes:





    vriendin Tom [Voor even]:BEZET!!

    toekomstige vriendin Tom:BEZET!!

    bf van toekomstige vriendin Tom:BEZET!!

    Vriendin Bill[voor even]:BEZET!!

    toekomstige vriendin Bill: BEZET!!

    Zusje Toekomstige vriendin Bill:BEZET!!

    Vriendin Georg:BEZET!!

    Vriendin Gustav:BEZET!!



    Dit moeten we weten :

    Naam :

    Leeftijd :

    Fotovoor vriendinnen van Tom en Bill willen jullie dan een model kiezen??zoals Tyra Banks ofzo)

    Tekstje:

    De gene met het beste tekstje krijgt de rol.



    Xoxo Shanice(NimmaGirl) und Joliená(SceneDoll)

    En als het plaatje te erg is x'D Of niet mooi zeg het dan, dan zoek ik een betere!

    Btw.. Hebt toekomstige vriendin Tom eerst nou een ander vriendje dan Tom of niet want anders pas ik het nog even aan!


    jah ze heeft een vriendje en da is nie tom xD

    Had ik me niet al ingeschreven op je andere topic voor toekomstige vriendin Tom?


    jah maar er waren nog wijnig mensen voor andere rollen..

    Ik heb het aangepast x'D

    Okeeeee nog 7 rollen.KOM OP!!

    Mieschien kun je beter er ook achter setten door wie de rol beset is xD (K)


    Crack a bottle

    Mieschien kun je beter er ook achter setten door wie de rol beset is xD (K)


    Neej I LOVE spanning!!
    Als je dan de proloog doet zie je wie de rol heeft!!

    Maar er zijn nog 7 vrij!!!

    Toekomstige Vriendin Bill


    Naam : Ilana (of moet het een echt model zijn?)



    Leeftijd :19



    Fotovoor vriendinnen van Tom en Bill willen jullie dan een model kiezen??zoals Tyra Banks ofzo)



    Tekstje: Heey, ik ben Ilana. Ik ben een erg lief meisje, maar ik kan ook heel brutaal zijn. Maar dat heb ik ook wel nodig, want de modewereld is bikkelhard. Verder lach ik graag, en ben ik koppig. In mijn vrije tijd dans ik het liefst, of ga ik shoppen. Hierboven staat een foto van mij, dus dan weet je hoe ik eruit zie. Ja, ik ben niet lelijk, maar ik werk dan ook voor een modellenbureau. Als je verder nog iets wil weten, moet je het maar vragen!

    Greets, Ilana.



    I did not hit you. I just high-fived your face.

    woeps foto vergeten, geef me een secondje xD

    ik heb wat probleempjes met de URL


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ik ben shanice maar ik ben ook ff op mijn andere account.Dat wou ik ff zeggen xDMaar ik ga nu weer terug naar SunGlasses,maar dat weet je dn nu als ik een reactie stuur da ik da dn ben (of zo iets xD)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Eumh, als je de foto wil zien moet je in mijn fotoboek kijken onder de naam 'Ilana'

    sorry maar ik kan de link niet kopiëren :$


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Toekomstige Vriendin Bill ( Of eventueel Georg mag ook :$ )

    Naam : Élien , Maar mag in Verhaal anders Zijn ^^



    Leeftijd : 13 almost 14 years old, But again, in the Story 17 of 18 jaar fzu



    Fotovoor: http://buzznet-91.vo.llnwd.net/assets/users16/carcrashearts45/default/aurey_kitching_with_tealish_hair_i_tryed_but_my--large-msg-118833447765.jpg Audrey Kitching



    Tekstje: ( njhuah , hier ben ik dus ni goed in )
    'llow, Ik ben '...' En ben al 17( of 18 ) op Deze Aardbol. Ik Zit in de modellenWereld, Wat best niet altijd meevalt. Wat Andere van me Vinden,? Njuah . Vroeger ging ik er kapot van, Dat ze mee steeds zaten na te Roepen, Maar ik ben Er sterker van Geworden, Innerlijk dan Toch. Het kan me nu niets meer schelen. Ik weet wie ik ben, En wat andere van mij vinden Doet er dus Niet Toe. Eerst Vertrouwde ik de mensen moeilijk, Ik had het liefst dat iedereen me met rust liet, En me mijn Eigen gang liet gaan. Ik wist niet wat liefhebben betekende, Toch niet tegenover een jongen. Mijn Vriendinnen zijn alles wat ik heb.


    ( Is dit Goed ?? )


    En in geval Van Georg :

    Hallow iedereen, Ik ben Alisia En ben 18 Jaar oud. Op ..°..°.. ( Datum ) Veranderde Héél mijn Leven. Ik ben al Jaren fan Van Tokio Hotel, En dan Vooral Van Georg, Ik ging Voor de eerste keer met men Vriendin Naar Een concert Van Hen. Maar, Veel heb Ik Niet gezien. k Stond op de eerste Rij, En Toen Georg naar Ons toe kwam, Ben ik Flauw Gevallen. Ik werd weer wakker in Een rare Ruimte, Toen ik Goed keek zag ik dat ik in de Kleedkamer van de Jongens Lag. Sindsdien waren ik & Georg onafscheidelijk. Tom Vertelde Me dan ook dat Georg Op mij Verliefd was geworden. Eerst geloofde ik het niet, maar enkele weken geleden Veraste Georg mij , met een etentje op een strand met kaarsjes en muziek, Daar vroeg hij mij Tot zijn Vriendin. Ik was Zo gelukkig. Maar, het is soms ook hard om de vriendin van een bekende te zijn,Interviews, handtekeningen, foto's & dan het reizen. Maar Zolang Ik Georg heb, Kan mijn Wereld Niet Stuk.

    Ik weet echt niet of Dit Goed is Maar ik Hoop Echt Dat Ik de rol heb. Ik hoop Dat jullie De Quis Vlug maken !

    Foto : [url] http://myemohairstyles.com/images/emo%20girl%20highlights.jpg[/url]

    Als Die niet goed is, Mag je Hem Nog Steeds Veranderen hoor ^^

    K'hoop echt dat ik deze Rol krijg :$

    HALLOOWWWW!!!wilt niemand Bill of Georg of Gustav???