• heey hoii haay
    Jah ik weet dat ik al een topic er over heb gemaakt maar er geageren maar wijnig mensen of mensen die de zelfdee rol willen.Dus nog 1 keer : Rollen.
    En iemand met het beste tekstje mag de rol!En ik zeg niet wie de rol krijgt!!moet je onze quiz maar maken(A)



    Ik(Shanice bekend als NimmaGirl) & Joliená(bekend als SceneDoll),Maken een quiz en daar hebben we rollen voor nodig.

    Hier alvast een klein stukje:



    Tom wordt model bij Karl Kani,zijn vriendin vind het niet echt cool,dat haar vriendje model wordt.Daarom maakt ze het uit.Tom word verliefd op een meisje,en hij wilt haar voor zich winnen,maar in nadeel : zij heeft al een vriendje.Hoe gaat het veder??.



    en nog een stukje :

    Bill word model bij Armani.Zijn vriendin vind het übervet,Omdat zij ook in de modewereld zit.Maar er gebeurt wat,Waar door BIll zijn hart breekt.Hij zou nooit meer verliefd kunnen worden.Maar dan komt er een meisje die zijn hart op hol laat slaan.Maar ik probleempje : zij moet niks van hem hebben.



    Dit kom er dus in voor^^.

    Hier komen de rolletjes:





    vriendin Tom [Voor even]:BEZET!!

    toekomstige vriendin Tom:BEZET!!

    bf van toekomstige vriendin Tom:BEZET!!

    Vriendin Bill[voor even]:BEZET!!

    toekomstige vriendin Bill: BEZET!!

    Zusje Toekomstige vriendin Bill:BEZET!!

    Vriendin Georg:BEZET!!

    Vriendin Gustav:BEZET!!



    Dit moeten we weten :

    Naam :

    Leeftijd :

    Fotovoor vriendinnen van Tom en Bill willen jullie dan een model kiezen??zoals Tyra Banks ofzo)

    Tekstje:

    De gene met het beste tekstje krijgt de rol.



    Xoxo Shanice(NimmaGirl) und Joliená(SceneDoll)

    Teokomstige vriendin Bill


    Naam : Annelies



    Leeftijd : 16



    Fotovoor vriendinnen van Tom en Bill willen jullie dan een model kiezen??zoals Tyra Banks ofzo) http://urbanupdater.files.wordpress.com/2007/03/rachel-bilson-legs.jpg



    Tekstje:

    Haaii peopz <3
    Ik wil mij hierzelf dus gewoon heel ff voorstellen dus uhmm hier komt ie! Ik ben dus Annelies en ik ben al 16 jaartjes oud. In mijn vrije tijd doe ik soms aan modellenwerk, hiphop, shoppen met vrienden en naar de bioscoop gaan met vrienden. Ik houd veel van hun en ook van muziek en van die stuff. Zoals je ziet heb ik bruin krullend haar maar dat is niet altijd zo. Soms is het ook stijl ofzo. Ik heb dan weer een bloedhekel aan irritante en arrogante mensen, egotrippers, mensen die zeggen dat in anorexia heb, spinnen en insecten. Ik héb geen anorexia, ik ben gewoon van natùre zo dun! En zet aub geen spin of insect bij mij want ik ren gillend als een klein meisje weg, dat zweer ik je. Maar uhmm peopz, ik moet maar eens gaan want ik moet zo naar het modellenbureau!

    Bye <3

    Laat je weten als de Quiz er is?

    OKEEE NOG 3 ROLLEN!!!

    Mijn zusje SweetWishes

    Blijft gelijk welke rol

    Naam : Stéfani



    Leeftijd : 17



    Fotovoor vriendinnen van Tom en Bill willen jullie dan een model kiezen??zoals Tyra Banks ofzo)
    http://www.visualdisco.com/noticiasylinks/marzo05/d_Adriana_Lima_26.jpg


    Tekstje:

    Heey liefords<3
    Mijn naam is zoals je al gezien hebt Stéfani en ik leef al 17 jaar op deze coole planeet. In mijn vrije tijd werk ik als een model en doe ik ook aan hiphop. Mijn vrienden zijn mijn leven samen met mijn 2 grote broers. Ook houd ik van m'n famile en muziek. Ik heb dan een stronthekel aan mensen die arrogant zijn of spinnen. Ook zeggen mensen soms dat ik anorexia heb of dat ik net een meisje uit de derdewereldslanden ben maar ik bén gewoon zo dun omdat ik zo geboren ben! Maar peopz, ik moet gaan!

    Bye <3

    vriendin Gustav of toekomstig BF van Tom
    Naam : Yoni
    Leeftijd : 17

    Tekstje: Hay, ik ben Yoni en ik ben 17 jaar en hou van Gustav <3 en ook van derest en kauwgom, ik haat TH-haters en ongedierte en school, en hou ook nog van mijn diertjes <3 en dat was het zowat


    Keep calm and love Zayn Malik =)