• Alowa ik heb gehoord dat Billieboy en the Tomster weer back verhuizen naar Berlijn. Ze behouden nog wel hun appartement in Hamburg. Maar het is voorlopig even makkelijker ivm de revalidatietherapie van Bill. En 3e Album is in de maak,, maar dat wisten waarschijnlijk al veel van jullie!

    x. kirsten

    ps waar ze gaan wonen in berlijn weet ik niet.. en zou ik het weten dan zou ik het niet zeggen.. Ik gun ze nog wel een beetje Privacy xD


    Wie du mir, so ich dir.

    groot gelijk maar wist niet dat het 3de album in werking was xD


    death to the one at the end of the serenade.

    hun 3e album komt pas uit in de herfstvakantie.. Dat stond laatst in de Bravo, het is weer uitgesteld-.-(trouwens is het derde album niet zimmer 483? na schrei en scream..)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    idd. In de bravo zaten ze toen th helemaal uit te lullen dat ze zo gierig waren enzo, ik de bravo daarna stonden allemaal reacties van fans daarop! (en een iet-fan reactie...)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Weet iemand hoe hun 3e Duitse album gaat heten?



    (bericht aangepast door een moderator)

    idd. In de bravo zaten ze toen th helemaal uit te lullen dat ze zo gierig waren enzo, ik de bravo daarna stonden allemaal reacties van fans daarop! (en een iet-fan reactie...)


    STUPID!!! Bill is hardstikke overwerkt (6)(6)(6)(6)(6)(6) Daar kan HIJ toch niks aan doen!!! (Oké... dat kan 'ie wel... Maar toch!!!)

    hun 3e album komt pas uit in de herfstvakantie.. Dat stond laatst in de Bravo, het is weer uitgesteld-.-(trouwens is het derde album niet zimmer 483? na schrei en scream..)


    eerste album was schrei.. tweede was zimmer 483 en derde was scream.. dus het word hun vierde album:)..maarja bravo is ook niet altijd zo scherp..


    Wie du mir, so ich dir.

    sorry ik bedoel natuurlijk 4e album!

    Alowa ik heb gehoord dat Billieboy en the Tomster weer back verhuizen naar Berlijn. Ze behouden nog wel hun appartement in Hamburg. Maar het is voorlopig even makkelijker ivm de revalidatietherapie van Bill. En 3e Album is in de maak,, maar dat wisten waarschijnlijk al veel van jullie!

    x. kirsten

    ps waar ze gaan wonen in berlijn weet ik niet.. en zou ik het weten dan zou ik het niet zeggen.. Ik gun ze nog wel een beetje Privacy xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Goh, Leuk terug dichter naar hun thuis stad Magdeburg


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    dit zal wel dom zijn hoor, maar hoezo verhuizen ze terug naar berlijn? Ze zijn toch in Leipzig geboren?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    leentje zei op 12 april 2008 - 11:44:
    idd. In de bravo zaten ze toen th helemaal uit te lullen dat ze zo gierig waren enzo, ik de bravo daarna stonden allemaal reacties van fans daarop! (en een iet-fan reactie...)
    Dat was de popcorn? 8DDDD

    leentje zei op 12 april 2008 - 11:44:
    idd. In de bravo zaten ze toen th helemaal uit te lullen dat ze zo gierig waren enzo, ik de bravo daarna stonden allemaal reacties van fans daarop! (en een iet-fan reactie...)

    *sorry* hett ging een beetje foutjes

    BACK naar berlin:O hebben ze daar als een keer gewoont dan:$?


    don't Worry...Be gay.

    ze wonen toch in hamburg berlijn EN magdenburg.
    tom zei laatst nog bij tokio hotel tv je m'appelle tom et j'habite a Magdenburg (ik heet tom en ik woon in magdenburg) dus. maar ook ergens anders heb ik het gelezen. ff denken. nou geen idee.
    xz


    You'd took my breath but I'll survive.

    Oke even duidelijkheid?

    Tom en Bill hebben nu 5 onderkomens. (red: waar ze dus kunnen slapen)

    1. Hun oude huis in Loitsche wat nog altijd niet verkocht is.
    2. Het huis van hun daddie in Hannover, ja ik ben een freak dat ik dat weet, i know. _O-
    3. Hun andere ouderlijke huis in Hamburg, waar nu ook Tom’s caddilac geparkeerd staat/stond enzo..
    4. De studiowoning in Hamburg, die kennen jullie wel
    5. En nu dus de nieuwe aanwinst in Berlijn ^-^!!

    Het oude huis van hun moeder & stiefpa in Magdeburg is verkocht. Het nut van het verhuizen naar Magdeburg zelve was er zegmaar niet. Ook daar hadden de fans ze snel gevonden dusja, vrij nutteloos ja. [/hele erge enge stalkster]
    Hoe ik dat weet, blijft voor mij. ^-^

    ze wonen toch in hamburg berlijn EN magdenburg.

    tom zei laatst nog bij tokio hotel tv je m'appelle tom et j'habite a Magdenburg (ik heet tom en ik woon in magdenburg) dus. maar ook ergens anders heb ik het gelezen. ff denken. nou geen idee.

    1. Tom lult wel vaker onzin :'DDD
    2. Dat is zijn standaard zin als bewijs dat meneer'frans' kan spreken.
    Maargoed hun ouders zijn inderdaad pas sinds kort (red: zo'n 3 maanden) in Hamburg gaan wonen ja. ^^ Enorm huis is het wel -aait Billy & Tom- wel lief dat ze dat huis toch voor ze hebben gekocht! -plet-