• Ik kies niet de eerste maar de beste!!

    Ik heb rolletjes vooor mn serie:
    Die ook nog geen titel heeft ,dus als iemand een leuke titel kan bedenken voor me ,,Graag:


    Ik ben Raven,14 jaar..
    AL mn hele leven woon ik Nederland,, Het koude kikkerlandje jaa ,, Me leven was goed,, Tot de scheiding,Ik was 8..
    Nu is me pa hertrouwt met 1 of andere Simone..
    Ze heeft ook 2 zoon's ,die tweeling van Tokio Hotel.
    Hij is me gewoon vergeten! Weetje wat hij laatst op tv zei toen de pers hem een keer ''overhoorde''.
    Dat hij geen kinderen had!
    En om je eigen vader dat te horen zeggen doet pijn..
    Veel pijn..
    Mn moeder is sinds me pa weg is gegaan er alleen maar op achteruit gegaan.
    Slaan?? Nee .. Ze doet iets veel pijnlijkers..
    Ze negeert me,, In mn arm staan letters gekrast..
    Wat presies weet ik niet.. ik heb het neit zelf gedaan! Ik word gewoon soo wakker, met krassen en blauwe plekken over mn hele lichaam.
    het boeit me ook niet veel,, Net soals niemand anders het boeit. Mn hart is gebroken, en vanbinnen bloed ik dood, En ik heb geen flauw idee hoe lang ik het nog volhoud om maar te glimlachen.

    I'll just wait untill the day come that i'll break..



    Rollen:

    Vriendin Tom: BEZET!TomIsMyAngel
    Vriendin Bill: BEZET!weareONE
    Bf Raven:
    Huppelkutje leider:
    Huppel 1:
    Huppel 2:
    Vriend Raven 1:
    Vriend Raven 2:
    Vriend Raven 3


    Wat ik wil weten??

    Naam:
    Leeftijd:
    ROl:
    Plaatje:
    Like's:
    Dislike's:
    Titel voor de serie x'D:
    Tekstje

    Willen jullie de plaatjes Aub tussen die url setten anders meot ik telkes die link gaan kopiëren ensoo en da vind ik irritand.. [/veeleisend] XD

    MENSEN IK HEB AL GENOEG KEUSE VOOR VRIENDIN BILL OF TOM!! GELIEVE EEN ANDERE ROL KIEZEN!! (baby)


    Crack a bottle

    he, ik heb een me aangebode he,
    ik ben fliiink (A)(A)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb me ook aangeboden dus ik en ben ook flink (A)

    is niet slecht hoor, maar ik lekker lui zijn en me niet aanbieden xD
    En daarbij ik zou toch nooit zin hebben om prentjes te zoeken xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    IK WIL meedone!!


    Vriendin Tom , en als da niej gaat Bill!!


    Naam: Kyleen

    Leeftijd: 18

    ROl: vriendin Tom

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=70394

    Like's: Tom , vrienden , shoppen , Muziek...

    Dislike's: Opruimen , klikkers, huppelkutten , mensen die denken dat ze hét zijn

    Titel voor de serie x'D: My liefe with my forgotten daddy

    Tekstje : Ik ben Kyleen en wil dolgraag in series spelen , maar heb nooit de kans , dus mag ik ajb meespelen!!





    You'll never dream alone. <3

    Naam:
    Samantha
    Leeftijd:
    16
    ROl:
    vriendin tom
    Plaatje:
    mag je zelf weten
    Like's:
    Shoppen en uitgaan met vriendinnen
    Dislike's:
    regen,kou,sneeuw en vroeg opsttaan
    Titel voor de serie x'D:
    just look over you shouDudes! Samantha is de naam maar noem me maar samm joe das mij bijnaam. Ik ben een meisje blauwe ogen en bruin haar dat van het leven houd en er alles uit wil halen. Maar behalve dat kan ik ook zo eigenwijs zijn en mijn mening uiten en dan kwets ik mensen dan meen ik het wel niet zo maar ik praat voor dat ik denk een foute eigenschap aan mij. verder ben ik altijd vrolijk en straal altijd maar als ik niet straal dan voel ik me eenzaam,ongelukkig en verdrietig en dat prop ik binnen in mij zelf op en hoe komt het ik ben te vaak teleurgesteld in de liefde. lder and you will see
    Tekstje krijg je zo :


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Iedereen kijkt bij dese topic maa niemand wil een rol ¬¬
    Behalfe de liefe Quizlettertjes die al gereageert hadden op me andere topic (A)


    Crack a bottle

    hèhè ;)
    Mensen die een rol willen,:D:D:D
    En waarom wil iedereen alleen maar vriendin tom/bill xD Soo sgiet het ook neit op ..


    Crack a bottle

    Iedereen kijkt bij dese topic maa niemand wil een rol ¬¬
    Behalfe de liefe Quizlettertjes die al gereageert hadden op me andere topic (A)


    jep jep, iedereen hoort het,
    ik ben lief (A)

    Ego :P


    Some people make the world special just by being in it

    DEse forum is nu al 48 keer fsoo besogt en BIJNA NIEMAND LAAT EEN REACTIE AGTER!!
    Is mijn idee nu slegt ,,of iedereen soo lui??


    Crack a bottle

    DEse forum is nu al 48 keer fsoo besogt en BIJNA NIEMAND LAAT EEN REACTIE AGTER!!
    Is mijn idee nu slegt ,,of iedereen soo lui??


    het is zeker geen slecht idee .
    iedereen is lui xd
    x


    Some people make the world special just by being in it


    Naam: Sophia

    Leeftijd: 18

    ROl:Vriendin Bill

    Plaatje: omGosh xD Ik kan dat niet tussen URL zetten, en dat vroeg je net. Eumh, kijk anders gewoon in me fotoboek onder de naam 'Sophia'; goed idee? Sorry hé xD

    Like's: Haar vriendinne'; shoppen; dansen; feesten; af en toe raar doen; muziek, vooral rock; snoepjes;

    Dislike's: players; bitchen; huppels; school + leerkrachten; spinnen en ongedierte;

    Titel voor de serie x'D: eumh, ik kom niet direct op iets zinnigs, mss zoiets:
    The Forgotten
    of Forgotten Child fsoo


    Tekstje
    Hello, mijn naam is Sophia. Ik ben net 18 geworden. Ik ben een lief meisje, maar durf soms mijn mond wel opentrekken! Verder lach ik graag en ben ik meestal wel vrolijk (tenzij ik een ochtendhumeur heb, natuurlijk). Een slecht kandje aan me is dat ik nogal koppig ben, en vrij jaloers. Mijn hobby is dansen (freestyle) en in mijn vrije tijd shop ik ook graag, of ik ga naar een party. Verder ben ik verslaafd aan mijn muziek, vriendinnen en snoep. Ik heb een hekel aan players! Dat komt deels door mijn ex-vriendje... Wat ik nog haat is school (vooral de tuchtperfect) en spinnen. Als je nog iets van me wil weten, vraag je het maar!

    Greets, Sophia



    I did not hit you. I just high-fived your face.

    (...)

    het is zeker geen slecht idee .
    iedereen is lui xd
    x


    Whahah xD


    Crack a bottle

    Nogmeer??


    Crack a bottle

    Naam: Annelies

    Leeftijd: 16

    ROl: Vriendin Bill

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=72291

    Like's: Vrienden, IceCream,n Hello Kitty, chocolade, muziek

    Dislike's: Arrogante en irritante mensen, spinnen en insecten

    Titel voor de serie x'D: Uhmm ik zeg er zo een maar ik ben nu momenteel inspiloos! Sorry

    Tekstje

    Haaiii peopz <3
    Mijn naam is zoals je misschien al gezien had Annelies en ik ben al 16 jaar oud. In mijn vrije tijd doe ik veel aan shoppen, hiphop, met m'n vrienden weggaan en ook zingen. Maar dat zingen doe ik alleen als er niemand thuis is ;) Ik houd veel van m'n vriende, muziek, Hello Kitty, chocolade en IceCream maar ik heb een echte bloedhekel aan irritante en arrogante mensen, spinnen en insecten. Maar liefords, ik moet gaan want we gaan naar de bioscoop!

    LofJoe <3

    My Heart Is Broken Cause He Forgot Me

    Sorry maar ik heb écht geen inspi maar hier kun je misschien al iets uithalen ^^