• Hoi. The Game.
    Nummer 7 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Klik hier.


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tieners: Dewi - Candy - Timothy(?) - Jamie - Alex
    Goede vampiers: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampiers: Faith - Savoy - Odile - Grace
    Neutraal: Daniël.
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen.
    Hier een Lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 21:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh, dit kan ze niet menen, bedacht Lew terwijl hij zich langzaam liet meeslepen door haar plagerijen en haar vingers op zijn rug en kont. Die aanrakingen… God, hij werd al geil van er gewoon aan te denken. Godverdomme,… Hij stond opnieuw voor de keuze; zijn trots of zijn lust? Oh, wat wilde hij haar. Hier, nu… Nee! Hij zou niet toegeven, hij had karakter, hij kon haar weerstaan. Hij had voor een leger van vechtlustige Jappen gestaan for crying out loud, hij kon toch wel een beetje zelfcontrole opbrengen? Strak bleef hij voor zich uit zijn toen ze hem verleidelijk meldde dat ze zijn voorkant nog niet had gedaan. Om het nog erger te maken, greep ze zijn hand en legde die op haar ronde achterwerk, waardoor hij niet meer wist waar hij het had. Haar handjes verplaatsten zich naar zijn borstkas en masseerden zijn spieren, maar hij zou niet opgeven, al moest hij grote moeite doen om zichzelf bij elkaar te rapen. Hard beet hij op zijn tanden, waardoor zijn kaken opnieuw op en neer wipten in frustratie. Zijn huid tintelde onder haar aanrakingen en zijn hormonen sloegen op hol bij het zien van haar stoute blik. Als zijn hart nog had geslagen, zou een renpaard er niks tegen zijn. Het was ongelofelijk hoe zijn lichaam reageerde op haar, en hoe verward het was doordat zijn verstand ‘nee’ zei. Niet op ingaan. Niet op ingaan. Haar handen verschenen ingezeept voor zijn ogen, haar ogen twinkelden vervaarlijk en haar vingers gleden langs zijn navel. Ze ging toch niet…? Lew’s adem stokte toen Odile zijn mannelijkheid zacht aanraakte. Nu was het al helemaal feest in zijn testosteronwinkel en zijn kaken wipten verwoed op en neer, net als zijn adamsappel. Hij had het enorm moeilijk om zijn cool te houden, voelde een kreun op borrelen vanuit diep in zijn keel, maar hield zijn lippen stijf op elkaar. Ik wil deze slag winnen, dacht hij verwoed, proberend zich niet te concentreren op haar bewegingen en haar ogen die hem zwoel aankeken. Het leek wel alsof zijn huid in een aangename brand stond, maar hij gaf geen kik en staarde nog steeds naar de met damp beslagen wanden. Zijn lijf begreep het niet en wilde haar nu meteen nemen, maar zijn trots was stug, waardoor hij het allemaal kalm onderging.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Het is op z'n zachtst gezegd enorm amuserend om te zien hoe hij erbij zit als een gevangene in een martelkamer, weigerend zijn mond open te trekken. Ooh, wat houdt mijn sadistische zelf hier toch van. Ik blijf hem met een glimlach aankijken terwijl ik mijn hand daar beneden z'n werk laat doen. Ik buig me naar voren en fluister zacht in zijn oor:
    'Ik wil het je alleen maar aangenaam maken hoor.' Vervolgens bijt ik in zijn oorlel en zoen en lik zijn hals. Ik leg mijn lippen voorzichtig op zijn kaaklijn, die strak en onbewogen blijft. Van die kaaklijn zoen ik zachtjes mijn weg richting zijn mond. Ik wil mijn tong bij hem naar binnen laten glijden, maar het lijkt erop dat zijn mond dichthouden de enige manier is om zich tegen zichzelf te verzetten. Ik trek hem nu voorzichtig wat dichter in de buurt van de douche, die al het schuim van hem afwast. Ik druk mijn lichaam tegen het zijne op en laat mijn handen langs zijn torso glijden om het schuim weg te vegen. Opnieuw druk ik mijn mond op de zijne en laat mijn handen naar zijn kont afglijden. 'Je mag me wel vasthouden hoor,' zeg ik weer even verleidelijk terwijl ik een blik op zijn weer levenloze armen werp. 'Nou goed dan, ik help je een handje.' Ik pak zijn hand en leg die op mijn natte schouder, waarna ik speels een kusje op zijn borst druk en zacht in zijn tepel bijt. Ik pak de hand op mijn schouder beet, gooi mijn hoofd achterover en leg hem op mijn hals. Maar daar heb ik niet genoeg aan. Ik begeleid de hand van mijn hals richting mijn sleutelbeen en vervolgens naar mijn borst.
    'Je wou me toch een pleziertje doen, soldaat? Geef mij dat dan,' zeg ik terwijl ik mijn lippen weer op de zijne druk en mijn vrije hand langs de binnenkant van zijn dijen streelt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als een standbeeld dat tot leven kwam, liet hij de bevroren houding voor wat het was en gaf zijn hormonen vrij spel. Haar likken en zoenen hadden hem gek gemaakt. Nu was het tijd om haar eens onderhanden te nemen, dacht hij met een geamuseerde schittering in zijn ogen, terwijl hij zijn handen in wreef met de zeep die ze eerder ook had gebruikt. ‘Let’s get you cleaned up,’ zei hij met een lage, rasperige stem en de karakteristieke wenkbrauw die even de lucht in sprong, terwijl hij naast haar lichaam ging staan. Hij begon met de frêle handjes en ging algauw verder met de arm en schouders die hij teder met de zeep insmeerde. Meteen spoelde het water het schuim weg en hij beet zachtjes in haar schouderspieren, waarna hij haar rug naar zich toedraaide en haar lange, rode lokken over haar schouder legde, zodat hij haar nek zichtbaar werd. Meteen zette hij zijn lippen tegen de nekwervels, afwisselend met zachte beetjes. Zijn handen gleden ondertussen kriskras over haar rug, waarna hij beide schouderbladen zoende en zijn handen naar haar kont liet glijden. De zeep was eigenlijk al lang van zijn handen gespoeld, maar daar gaf hij niet om. Het was een excuus om haar op deze manier aan te raken. Voor een tijdje masseerde hij haar billen waarna hij door de knieën ging en één enkele vinger langs aan onderbeen naar beneden liet glijden. Snel zeepte hij zijn handen opnieuw in en waste met de grootste zorg haar beide benen, waarna hij een likje gaf aan haar knieholte. Opnieuw ging hij rechtstaan en nam vlak achter haar plaats, zodat zijn borst tegen haar rug lag. Voorzichtig blies hij in haar oog alvorens zacht in het lelletje te knabbelen. Zijn hand had al snel plaats gevonden op haar borst en zijn vinger gleed plagend rondjes rond haar roze tepel. Hij hoorde haar een zacht geluidje maken en grijnsde, waarna hij haar hals onder handen nam met zijn tong en lippen. Even beet hij iets harder in haar nek, waarna hij dat goed maakte met een lange zuigzoen. Zijn handen vormden een schelp rond haar beide borsten en masseerden ze voorzichtig, af en toe speels tegen haar tepels tikkend. Dan draaide hij haar om in zijn armen en zoende haar vol op de mond terwijl hij een hand naar beneden liet dwalen en over haar lies liet aaien. Voorzichtig streelde hij over naar haar gevoelige plekje, waarna hij even controleerde hoe ze reageerde met de vraag in zijn ogen te lezen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    "Let's get you cleaned up," hoor ik hem ineens zeggen en het lijkt of er eindelijk weer leven in dat ondode lijf komt. Ik giechel een keer ingehouden maar voor ik wat kan zeggen worden mijn handen en armen met de grootste zorgvuldigheid ingezeept. Ik voel mijn lijf tintelen als zijn adem de huid van mijn nek raakt en hij vervolgens voorzichtig in mijn nek bijt, zoals alleen een vampier kan doen. De manier waarop ik hem behandelde heeft me flink opgewonden gemaakt en nu is het dan ook een kwestie van tijd en de juiste aanrakingen voor hij hetzelfde bij mij bereikt heeft. Ik begin steeds zwaarder te ademen en af en toe piep ik ingehouden als hij me net op de juiste manier aanraakt. De zachte handen die over mijn rug glijden maken me compleet gek. Ik wil meer. Nu! Ineens zie ik hoe hij op de knieën gaat en mijn benen inzeept. Er loopt een rilling van genot over mijn rug als hij me in de knieholte likt en vervolgens opstaat en zacht in mijn oor blaast. Tot overmaat van ramp voel ik zijn lippen ook nog eens aan mijn oorlel en ik begin nu echt te hijgen. Ik wil hem vastgrijpen en hem ruw zoenen, maar mijn benen voelen aan als gelei en het lijkt of ik ineens tien keer zwaarder ben geworden. Ik voel zijn handen zacht mijn borsten strelen en ik hou het haast niet meer uit. Ik wil hem aanraken! Het lijkt of hij me heeft gehoord, aangezien hij me omdraait en mijn mond kust. Gretig en compleet door lust bezeten grijp ik hem vast en trek hem naar me toe. Terwijl we vol passie zoenen kreun ik zacht en ingehouden. Ik voel hoe zijn hand als een slang naar beneden glijdt en langs mijn lies strijkt. Ik kijk hem met een paar verlegen pretoogjes aan en een glimlach van oor tot oor. Waarschijnlijk is de roze blos nu wel weer op mijn wangen verschenen, maar daar besteed ik geen aandacht aan. Maar hij heeft aan deze aanrakingen niet genoeg. Zijn handen tasten het nu brandende gebied beneden af dat hier al die tijd zo verlangend naar snakte en mijn ogen sperren zich open, waarna ik ontspan en hem zijn werk laat doen. Ik ben nu in een trance verzonken en sluit genietend de ogen bij zijn aanrakingen en begin steeds gehaaster te hijgen. Ik word hier gek van. Ik wil hem nu! Ik dwing mezelf om te ontwaken, laat mezelf tegen de muur van de cabine vallen en trek hem dicht tegen me aan. Ik begin hem als een bezetene te zoenen en laat mijn nagels over zijn rug krassen. Aan zijn gehaaste ademhaling te horen geniet hij hier ook van. Ik strijk uitnodigend met een been langs de zijne, terwijl ik naar voren buig en in zijn oor smeek: 'Neem me, alsjeblieft.' Ik kijk hem wanhopig smekend aan terwijl mijn handen weer plaats nemen op zijn kont.


    No growth of the heart is ever a waste

    ‘Ik dacht dat je ’t nooit zou vragen,’ hijgde hij zwaar, terwijl hij haar opnieuw bij haar kont greep en haar op hief. Snel zwaaide hij haar benen rond zijn middel en duwde hij omhoog tegen de muur in een waas van blinde lust. Haar geluidjes, zijn handen op haar lichaam en haar nageltjes maakten hem zo opgewonden als wat en zij leek hetzelfde te voelen, dus drong hij gemakkelijk bij haar naar binnen. Direct begon hij te bewegen, veel sneller en vuriger dan hij de eerste keer had gedaan, waarbij hij haar nog steeds vurig zoende, haar zachte, mooie lichaam met één hand ondersteunde en met de andere haar volle borsten streelde. Zachte geluiden van inspanning en genot verlieten zijn mond, vergetend dat iemand hem misschien zou kunnen horen. Hij was volledig meegesleurd in de sensatie van hun spel, had alleen oog voor Odile. Zelfs het water van de douche, dat nog steeds op hun naakte lijven druppelde, was hij vergeten. Terwijl hij het ritme iets verhoogde, verplaatste hij zijn mond naar haar nek, die op hem als vampier nog steeds een ongekende aantrekkingskracht uitoefende, en begon die opnieuw te verkennen met zijn tong. Zijn natte haren lagen voor zijn ogen, waardoor hij niet helemaal zag wat hij deed, dus begon het op de tast te likken, te bijten en te zuigen, terwijl zijn hand nog steeds non-stop over haar borsten en taille gleden en hij het tempo bleef opdrijven.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Daniël.

    Gek werdt hij er van, die stomme tekening. Ook vroeg hij zich af waarom hij uberhaupt die snotapen ging helpen om ze te ontsnappen uit deze hell. Die personen moesten gewoon leeg worden gezogen. Verveeld zuchtte hij en keek een beetje omzich heen. De dorst werdt steeds ondragelijker, hij moest wat hebben. Ookal was het maar een druppel. Zijn ogen hadden een fel rode gloed en stonden kwaadaardig. Alsof hij een hele stad in paar minuten kon uit moorden. Langzaam liep hij over de hal heen en rook een heerlijke geur. Mmm, er was een mens in de buurt. Eenmaal bij de kamer waar de geur zo sterk was, liep hij naar binnen. Daar zag hij Yue en Dewi staan en hij kreeg een grijnsje op zijn smoel. Die Yue was niet echt sterk en hij had z'n vermoedde dat Lewis en Odile druk bezig waren met elkaar. Hij snoof de geur van Dewi op en het water liep al in zijn mond. Got, hij moest haar hebben :3. Een klein slokje kon vast geen kwaad. Hij werpte een blik naar Yue die was geschrokken omdat hij binnen was gekomen, daarna gingen zijn ogen naar Dewi die versteend was als een standbeeld. Dit ging echt makkelijk worden.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 22:14 ]

    Yue
    Ik loop de badkamer binnen en leg de kleren op een stoel. Ik begin in een van de kastjes te zoeken naar een paar handdoeken, en hoor voetstappen. De geur is bekend, maar ik kan hem zo snel niet plaatsen. Ik draai me al glimlachend om, maar mijn gezicht betrekt als ik zie wie er in de deur staat. Daniël. Hij is niet te vertrouwen! had Odile gezegd. En met die kwaardaardige blik in zijn ogen was dat niet moeilijk te geloven. Ik ga snel voor Dewi staan. "Kan ik je ergens mee helpen?" vraag ik, en het klinkt beheerster dan ik had verwacht.
    Savoy
    Met een hand op mijn schouder om het bloeden te stoppen loop ik naar mijn kamer. Ik háát het om te verliezen. Ik háát het. Ik loop mijn kamer in en druk een shirt op mijn wond. Stomme kutvampieren.

    Elif - Goede vampier.
    Ik keek Jamie aan en knikte.
    ''Sure, eet maar zoveel je wilt.'' ik draaide een lok haar rond mijn vinger.
    ''Ik ga niet eten, dus je hoeft niet bang te zijn dat er niks over blijft voor mij.'' zei ik hem nog. Ik wilde niet dat hij straks nog honger had omdat hij een deel liet liggen voor mij of iets dergelijks.

    Dewi - Mens.
    Opeens vlogo de deur open, toen ik zag dat Daniël er stond werden mijn ogen groot. Die blik.. Moordlustig, bloedlustig.. Ik slikte en voelde me als versteend. Yue ging al voor me staan en ik zweeg. Zoekend keek ik om me heen, er moest een uitweg zijn of een wapen.. Waarom hingen er geen zwaarden aan de muren zoals in films? Of stond er een harnas met zo'n gevaarlijk ding in zijn handen? O god, liet hem alsjeblieft vertrekken of liet Yue alsjeblieft ineens heel sterk, snel en machtig zijn. Ik voelde dat mijn handen lichtjes trillen en verborg ze achter mijn rug.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik dwaalde zwijgend door het huis, een eeuwig leven hebben was ontiegelijk saai. En ik had nou ook niet bepaalde hobby's of talenten waar ik me mee bezig kon houden, helaas. Of misschien had ik verborgen talenten, maar die waren dan ver te zoeken. Geïrriteerd zuchtte ik, gebeurde er maar eens wat boeiends. Mij part was er een of andere krankzinnige die het op vampiers gemund had, een beetje actie kon geen kwaad.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 22:19 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daniël.

    Zijn blik was nog gericht op Dewi, maar toen Yue wat zei gingen zijn ogen langzaam naar haar toe. ' Ik heb een beetje dorst en jij hebt hier wel heel iets lekkers bij je. ' mompelde hij droogjes en daarna keek hij weer naar Dewi. ' Je vind het vast niet erg dat ik haar heel even leen? ' Zijn ogen gingen weer naar Yue en hij stapte wat dichterbij. Dit was zo makkelijk, :3

    Yue
    "Nou.." begin ik onzeker, en ik slik. "Eigenlijk vind ik dat wel erg. Dewi is een vriendin, geen voedsel. Ik wil niet dat je aan haar komt." Ik ga wat steviger staan. De vorige keer heb ik te snel opgegeven. Dat gaat nu niet gebeuren.

    Savoy
    Met een hand op mijn schouder om het bloeden te stoppen loop ik naar mijn kamer. Ik háát het om te verliezen. Ik háát het. Ik loop mijn kamer in en druk een shirt op mijn wond. Stomme kutvampieren.

    -Haha, ik moest ineens aan Nemo denken X] Daar zijn van die haaien die zo'n praatgroep hebben opgericht, en dan zeggen ze de hele tijd: "Vissen zijn vrienden, geen voedsel" of iets dergerlijks X] Moest ik even aan denken :3

    Hahaha, dat ken ik nog x'D

    Elif - Goede vampier.
    Ik keek Jamie aan en knikte.
    ''Sure, eet maar zoveel je wilt.'' ik draaide een lok haar rond mijn vinger.
    ''Ik ga niet eten, dus je hoeft niet bang te zijn dat er niks over blijft voor mij.'' zei ik hem nog. Ik wilde niet dat hij straks nog honger had omdat hij een deel liet liggen voor mij of iets dergelijks.

    Dewi - Mens.
    Ik merkte dat Yue zich niet echt een houding wist te geven en ik wilde niet dat ze gewond raakte, enkel om mij te redden..
    ''Yue..'' zei ik zachtjes, ik wist dat ze niet zo ervaren was als Odile en Lew en ik wilde niet dat ze straks halfdood op de grond lag.. Ze was geen partij voor Daniël, althans, dat vermoeden had ik en ik vreesde voor Yue's gesteldheid.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik dwaalde zwijgend door het huis, een eeuwig leven hebben was ontiegelijk saai. En ik had nou ook niet bepaalde hobby's of talenten waar ik me mee bezig kon houden, helaas. Of misschien had ik verborgen talenten, maar die waren dan ver te zoeken. Geïrriteerd zuchtte ik, gebeurde er maar eens wat boeiends. Mij part was er een of andere krankzinnige die het op vampiers gemund had, een beetje actie kon geen kwaad.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ghehe, die film vind ik zo cuwl :3
    Met DORI Ofz :3

    Daniël.

    ' Ik drink je vriendinnetje heus niet leeg. ' mompelde hij en grijnsde scheefjes. ' Je krijgt haar echt terug. ' Daniël zag dat Yue niet wist hoe ze zichzelf een houding moest geven en zijn grijns werdt als maar groter. Weer zette hij een stap dichterbij en kon het bloed van Dewi al proeven.

    laatste rea vor slapen gaan (AA) xD

    Elif - Goede vampier.
    Ik keek Jamie aan en knikte.
    ''Sure, eet maar zoveel je wilt.'' ik draaide een lok haar rond mijn vinger.
    ''Ik ga niet eten, dus je hoeft niet bang te zijn dat er niks over blijft voor mij.'' zei ik hem nog. Ik wilde niet dat hij straks nog honger had omdat hij een deel liet liggen voor mij of iets dergelijks.

    Dewi - Mens.
    Ik keek Daniël recht in zijn ogen aan. ' Ik drink je vriendinnetje heus niet leeg. ' mompelde hij.
    ''Alsof we dat gaan geloven..'' ik zette een stapje naar achteren toen hij dichterbij kwam. Aan de ene kant wilde ik niet dat Yue zich op hem stortte om vervoglens ingemaakt te worden, enkel voor mij.. Aan de andere kant vond ik het gewoon een prettig gevoel als iemand zich zorgen om me maakte en me wilde beschermen, het klonk idioot, maar het gaf me een rpettig gevoel.. Dat ik het waard was.
    ''En laat Yue met rust.. Ze heeft er niks mee te maken.'' het kwam er minder stoer uit dan ik gehoopt had, mijn stem trilde lichtjes en verraadde toch mijn angst die ik zo wanhopig probeerde te onderdrukken.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik dwaalde zwijgend door het huis, een eeuwig leven hebben was ontiegelijk saai. En ik had nou ook niet bepaalde hobby's of talenten waar ik me mee bezig kon houden, helaas. Of misschien had ik verborgen talenten, maar die waren dan ver te zoeken. Geïrriteerd zuchtte ik, gebeurde er maar eens wat boeiends. Mij part was er een of andere krankzinnige die het op vampiers gemund had, een beetje actie kon geen kwaad.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bennikweer :]

    Odile - Goede vampier.

    Binnen no time wordt ik ruw tegen de muur geduwd en word ik geplet tussen zijn almaar warmer wordende lijf en de koude beslagen muur van de douchecabine. Ik sla de armen om hem heen en tast met een ongekend hevig verlangen zijn lichaam af, terwijl ik langs zijn hals en schouder lik en zoen. Nu kan ik het toch echt niet laten. Terwijl ik over zijn rug kras bijt ik in zijn hals en ik begin steeds zwaarder te hijgen. God, wat word ik hier geil van. Ik voel hoe hij zonder enige moeite mijn benen optilt en om zijn heupen slingert. Ruw drukt hij zijn mond op de mijne en begint me als een waanzinnige te zoenen, alsof dit zijn laatste zoen zou zijn. Even schrik ik op als hij bij me naar binnen dringt, maar die schrikreactie verdwijnt al snel als ik zijn sterke handen over mijn lijf voel strijken.
    'Oh Lewis,' fluister ik ingehouden. Ik sluit de ogen van puur genot en laat mijn hoofd tegen de koude wand aanzakken, terwijl hij het ritme van de bewegingen opvoert. Ik word compleet gek van verlangen en tot overmaat van ramp voel ik ook nog eens zijn handen op mijn borsten. 'Ah..' piep ik ingehouden als hij me daar net iets te hard vastgrijpt. Maar toch is het zo opwindend en het laatste wat ik wil is dat hij ophoudt. Ik begin zwaarder te hijgen en zo nu en dan ontsnapt er een klein piepje uit mijn keel. Ik wil zijn lippen voelen! Ik buig me naar voren en druk mijn mond op de zijne, terwijl ik al snel aan zijn onderlip begin te zuigen. Dan neemt hij ineens de overhand en begint me als een waanzinnige in mijn nek te zoenen. 'Hmm.. dat vind je lekker he,' fluister ik hees. Als reactie tast zijn hand ruw mijn lichaam af en ik laat een kreun mijn keel ontsnappen. 'Ja.. ja.. alsjeblieft,' piep ik terwijl de tranen van puur genot in mijn ogen springen als ik mijn hoogtepunt nader.


    No growth of the heart is ever a waste

    De handen die spelend over zijn lichaam gleden, maakten hem gek. Haar nageltjes booroen zich opnieuw en opnieuw in zijn huid waardoor hij elke seconde nog meer opgewonden raakte. Hongerig zochten zijn lippen over haar huid om uiteindelijk haar mond te vinden en die woest te zoenen. Zijn tong speelde een wild, slordig spel met de hare en zijn handen dwaalden nog steeds onrustig over haar lichaam waar hij geen genoeg van kon krijgen. Lew voelde dat zijn hoogtepunt er aan zat te komen en trok haar daarom nog dichter tegen zich aan en gaf een zacht kusje op haar oor. Hij was zich zo bewust van haar aanwezigheid dat elke plek waar zijn lichaam het hare raakte, leek te kriebelen. Haar ingehouden kreuntjes dreven hem tot het uiterste waardoor de sensatie van zijn hoogtepunt als een golf over hem heen spoelde. Zwaar hijgend sloot hij zijn ogen om van het moment te genieten en kreunde zacht, waarna hij zijn hoofd tegen haar nek leunde en die zacht kuste.

    -sorry voor de korte post, ik moet straks weg, dus heb niet veel tijd (;-


    Frankly my dear, I don't give a damn.