• Hoi. The Game.
    Nummer 7 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Klik hier.


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tieners: Dewi - Candy - Timothy(?) - Jamie - Alex
    Goede vampiers: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampiers: Faith - Savoy - Odile - Grace
    Neutraal: Daniël.
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen.
    Hier een Lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 21:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Weetje ik zit nu zo te kijken die zin van Mag ik vragen waarom je uberhaupt mee bent gelopen met mij zonder enige tegen te stribbelen, klopt niet echt x'D Man,.. Het moest zijn Zonder tegen te stribbelen of Zonder enige tegen stribbeling? Bestaat Stribbeling? Want het lijkt nogal op Kibbeling? God,. Nederlands is vaag..

    Daniël.

    Ik luisterde wat het mens te zeggen had en het klonk eigenlijk alsof ze het niet erg vond om te sterven. Vooral toen ze vertelde dat ze niet echt een leven had. Ik slaakte een diepe zucht en ging wat rechter op zitten. ' Het lijkt erop dat je het niet erg lijkt te vinden.. Om te sterven. ' zei ik en keek haar met bloeddorstige ogen aan. Mijn ogen waren nog steeds rood van kleur, ik had ook al geen dagen gedronken. ' Want je praat er nogal negatief over.. '

    Lol, dunno.

    Dewi - Mens.
    ''Is dat zo vreemd..?'' mompelde ik en keek opnieuw weg, ik had mijn ketting weer met rust gelaten en deze keer was mijn haar om de beurt. Ik draaide een lok haar rond mijn vinger.
    ''En dat gaat je allemaal niet aan..'' voegde ik eraan toe. Ik had geen zin om alles tot in de details aan hem uit te leggen.. ookal kwam het er simpelweg opneer dat als het hun gelukkiger maakte, ik bereid was te sterven. Het maakte hun leven een stuk makkelijker en zij hadden nog lang te gaan, misschien nog wel eeuwen. Ik liet mijn haar met rust en keek Daniël even onderzoekend aan, zijn ogen stonden nogsteeds dorstig en waren afschrikwekkend rood.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daniël.

    Langzaam kwam ik overeind en keek naar haar. Als ze nou echt geen behoefte aan haar leven had, dan zal ik haar leeg zuigen. Anders liet ik haar leven, maar niet voordat ik toch iets van haar bloed had gedronken. Er verscheen een glimlachje op zijn gezicht en stapte naar haar toe.

    Dewi - Mens.
    Toen hij op me af kwam zette ik toch een stapje achteruit. Net zoals alle mensen had ook ik toch een levensinstinct, de drang om te overleven bleef er altijd. Ik slikte en keek Daniël zwijgend aan. Ik vroeg me af of hij me ging vermoorden, net leek het er nog niet op, ondanks zijn bloeddorstige blik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daniël.

    Zachtjes begon ik te grinniken toen ze en stapje achteruit zette. ' Je bent toch niet bang? ' zei ik met een grijnsje. Dit keer liep ik naar haar toe, todat ik voor haar sta. Haar heerlijke geur hield me gevangen. Ik moest me echt in te houden om niet direct mijn tanden in haar hals te zetten. Mijn ogen gleden over haar gezicht heen naar haar slanke hals. Daar zag ik één litteken in haar nek. Dus ze was al een 1 x gebeten door vampier. ' Je bent al 1x gebeten? ' vroeg ik en keek haar nu aan.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 19:35 ]

    Dewi - Mens.
    Hij stond nu vlak voor mijn neus en ik moest ietsjes omhoog kijken naar hem, waarom had God me niet iets langer gemaakt?
    'Je bent al één keer gebeten?' vroeg hij me, beschaamd hield ik mijn hand voor mijn hals.
    ''twee keer, twee keer teveel dus..'' mompelde ik zachtjes en keek weg, het was geen prettig gevoel als je bloed werd gedronken.. het was net of ze letterlijk je leven wegdronken. Er liep een rilling over mijn rug bij die herinnering.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DUDES CHECK DE COOLE TEKENING DIE VLUUV GEMAAKT HEEFT VAN
    DE GEEN WEG MEER TERUG CREW!


    Grotere versie.
    Dit is wat ze zei;
    Daniël (mislukt, hij doet me denken aan mijn gymleraar >_<), Grace (wtf, ook mislukt), Dewi (redelijk), Lew (had veel hotter moeten zijn), Odile (Er stond dat haar haar kort was in de beschrijving.. Maar ik weet niet ), Gawyn (z'n hoofd is te plat), Elif, Alex, Faith
    Dan de rij beneden: Savoy (Hij was echt de moeilijkste van allemaal >_<), Yue, Jamie (Check z'n shirt ), Aphrodite (De enige die goed gelukt is )


    Haha :a

    Ho wacht, de meeste rechtse is Faith, even naam bijzetten

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 19:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daniël.

    Nu zag ik de litteken op haar pols ook en zette een stapje achteruit. ' Mag ik vragen wie je heeft gebeten? ' vroeg ik belangstellend en keek haar aan. Mijn bloeddorstige ogen waren nu wat verminderd en glimlachde vriendelijk.

    Dewi - Mens.
    Ik trok een wenkbrauw op, hij leek ineens weer veel vriendelijker.. Met hem wist ik echt niet waar ik aan toe was.
    ''Gaat je niks aan.'' zei ik ietwat kortaf, waarom was hij in zulk soort dingen geïnteresseerd? Dadelijk ging hij nog vragen of ik maagd was ook.
    ''Waarom wil je dat allemaal weten?'' vroeg ik vervolgens, ik dacht dat het hem alleen maar om mijn bloed ging, dan was je toch niet zo geïnteresseerd? Ik beet zacht op mijn onderlip en had mijn hand inmiddels alweer laten zakken. De angst die een paar seconden geleden door mijn lichaam raasde was verandert in een soort kalmte. Ik had het idee dat hij me niet wilde doden, nog niet in ieder geval.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daniël.

    ' Mag ik geen intresse tonen? ' vroeg ik een beetje beledigd en keek haar aan. ' Gewoon uit nieuwsgierigheid.. ' zei ik toen ze vroeg waarom ik dat allemaal moest weten. ' Plus, ik wil mijn prooi altijd wel wat op haar of zijn gemak stellen. ' Heel even keek hij naar de grote boekenkasten en daarna weer naar Dewi.

    Dewi - Mens.
    ''je prooi op haar gemak stellen?'' vroeg ik ''Alsof een moord dan minder erg is en ik heb er vrij weinig aan.'' zoekend keek ik even rond, misschien was er hier wel een uitweg. Maar de weg naar de deur was te ver weg en er lagen geen wapens of iets dergelijks voor de hand. Ik merkte dat mijn handen nogsteeds lichtelijk trilden, mij had ie duidelijk nog niet op mijn gemak gestelt en dat ging hem ook niet lukken, mijn kalmte was namelijk weer rustig weggeëbt. Ik was weer bezig met aan mijn haren frunniken terwijl ik de blibliotheek rondkeek, het was de eerste keer dat ik hier was en het zorgde voor een beetje afleiding.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daniël.

    ' Najah, ik vind het meestal fijner voor mezelf. ' mompelde ik en keek haar aan. ' Ik hou er niet zo van als iemand in mijn oor zit te gillen van de pijn. ' Er verscheen een vaag glimlachje op mijn gezicht en volgde haar blik. ' En ik doe het ook meestal op een andere manier.. ' Mijn ogen werden opnieuw fel rood en ze begonen te fonkelen. Ik zag hoe ze haar hoofd omdraaide en mij geschrokken aan keek. Heerlijk, haar gezicht om het zo te zien. Ik prentte me in hoe het zou zijn om haar hals tussen mijn tanden te hebben en haar bloed op te drinken. Opnieuw werdt ik gek van verlangen naar haar bloed.

    Dewi - Mens.
    ''Egoïst.'' beet ik hem toe, ik hoorde dat mijn stem lichtjes trilde, ondanks de moeite om mijn angst verborgen te laten houden. Toen ik Daniël aankeek, keek ik recht in zijn felrode kijkers en kreeg ik en schrok ik toch wel weer. Die roden ogen zouden me vast nog ee tijdje achtervolgen in mijn slaap. Ik was vrijwillig meegekomen ja, de dood leek een makkelijke oplossing maar ik was bang dat ik daarmee de rest zou kwetsen of een schuldgevoel zou geven. Ik was vreselijk verward en elke oplossing die ik bedacht had weer nadelen, ik had meer bedenktijd nodig. Onderhandelen was momenteel het juiste antwoord.
    ''luister.. Misschien kan je me beter niet doden? Want kijk.. Dan kan je mijn bloed niet meer drinken, terwijl je het misschien héél lekker vind.. En misschie heb je meer aan me als ik nog leef ofzo? Ik zou niet ween wat, maar toch. Gesprekspartner ofzo? ik kan je leren gitaar- of pianospelen?'' begon ik op te sommen, mijn stem inmiddels wat beter onder controle houdend.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    HAHA uber :'D Ja, Odile klopt bijna, alleen had ik haar haar zo in gedachten, alleen dan felrood:


    No growth of the heart is ever a waste

    Die tekening is echt awesome ;o

    'Geen punt,' glimlachte Lew, die erg zijn best deed om geen zeep in zijn ogen te krijgen en haar humeurswisseling niet gemerkt had. 'Meer dan logisch dat je het één en het ander over me wil weten. Als er meer is... feel free to ask. Ik heb geen geheimen,' deed hij vrolijk, terwijl hij zijn armen om haar heen sloeg en zacht langs haar ruggengraat aaide. het was pijnlijk stil geworden, en Lew merkte dat er iets aan de hand was. 'Odile?...' vroeg hij aarzelend. 'Heb ik iets verkeerd gezegd?' Misschien nam ze het hem wel kwalijk dat hij een mens had vermoord nadat hij ermee geslapen had? Maar ze had toch zelf honderden mensen gedood? Hiij voelde zich een tikje verwarm, en keek haar ontzet aan.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 21:33 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.