• http://nl.youtube.com/watch?v=PxCHSecIgKg

    omg , je moet kijken.
    op 47 seconde.
    da is tom zijn exvriendn ö
    x gosh, die is llelijk xd




    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    allé dan (':
    ej, maar kijk,
    ik heb toch gezegt da ik da meisje lelijk vind,
    naja,
    misschien zeg ik da welomda ik inderdaad jaloers ben, dat geef ik toe,
    maar dan nog,
    ik vind ze gewoon niet mooi,
    en da is mjin mening,
    dat is ook helemaal niet gemeen bedoeld ,
    's gewoon myn mening (':

    x
    ja, Ieder zijn mening hè^^ Dat meisje vindt ik persoonlijk niet lelijk en jij wel, Maar mss is ze wel hèèl aardig en lief enzo en is Tom dus op haar karakter gevallen =']

    So what.
    Als Tom haar leuk vond.
    Goed voor haar.
    Wat maakt het nou uit hoe ze eruit ziet?
    Stelletje jaloerse kinderen.
    ><

    Jolien.

    haha precies een man wijf die haar eige ni kan klede xD

    en nee ik ben ni jaloers op haar ze

    Ze viel wel mee hoor, ze hoeft niet meteen lelijk te zijn omdat ze iets met die Tom had..=.='


    My fairytail stinks, does yours?

    http://nl.youtube.com/watch?v=PxCHSecIgKg

    omg , je moet kijken.
    op 47 seconde.
    da is tom zijn exvriendn ö
    x gosh, die is llelijk xd





    Zo lelijk is ze niet

    Ze viel wel mee hoor, ze hoeft niet meteen lelijk te zijn omdat ze iets met die Tom had..=.='


    Mee eens

    So what.
    Als Tom haar leuk vond.
    Goed voor haar.
    Wat maakt het nou uit hoe ze eruit ziet?
    Stelletje jaloerse kinderen.
    ><

    Jolien.

    So what.
    Als Tom haar leuk vond.
    Goed voor haar.
    Wat maakt het nou uit hoe ze eruit ziet?
    Stelletje jaloerse kinderen.
    ><

    Jolien.


    weetje,
    ik geef toe dat ik jaloers ben,
    mr ik zeg gewoon dat ze leljik is,
    en datis myn mening,
    maar ik heb nix tege da meisje,

    .


    Some people make the world special just by being in it

    Ze viel wel mee hoor, ze hoeft niet meteen lelijk te zijn omdat ze iets met die Tom had..=.='


    ej, ik vind ze helemaal niet lelijk omdat ze met Tom is geweest,
    ik vind ze gewoon niet zo mooii,
    en ja, ik geef toe dat ik jaloers ben
    maar dat heeft er niets mee te maken,
    ik vind ze lelyk en da is gewoon mijn mening,
    en iedereen heeft zyn eige smaak,
    niet ? (':


    Some people make the world special just by being in it

    Look crazy peopz <3
    Iedereen heeft zo zijn eigen smaak en misschien vind de een haar lelijk omdat die haar écht lelijk vind en de ander niet want tjah smaken verschillen enzoo en daarom moet je er geen ruzie van maken. Wat ik bedoel is dat als iedereen hetzelfde zo leuk vinden, iedereen dezelfde zou lelijk/mooi vinden zou de wereld focking saai zijn! Ieder heeft hier zo z'n eigen smaak en alsnog kunnen sommige dat zeggen omdat ze jaloers zijn maar andere ook niet zoals ik. Ik bén niet jaloers want ik zou nooit van m'n leven een relatie met Tom willen hebben. Mar toóch vind ik dat meisje lelijk. Waarom ik geen relatie met Tom wil? Omdat het me gewoon niet leuk lijkt met iemand beroemd te zijn. En ook nog wil ik een soort meer 'normaal' persoon inplaats van een beroemdheed enzo. Je ziet hem weinig enzoo dus no thanx. Okay ik wijk af van die onderwerp. Njah kinda, als Tom haar leuk vond toen, fine for him maar ga je niet allemaal moeien met zijn relatie want dat is zijn leven en niet dat vanjullie.

    Look crazy peopz <3
    Iedereen heeft zo zijn eigen smaak en misschien vind de een haar lelijk omdat die haar écht lelijk vind en de ander niet want tjah smaken verschillen enzoo en daarom moet je er geen ruzie van maken. Wat ik bedoel is dat als iedereen hetzelfde zo leuk vinden, iedereen dezelfde zou lelijk/mooi vinden zou de wereld focking saai zijn! Ieder heeft hier zo z'n eigen smaak en alsnog kunnen sommige dat zeggen omdat ze jaloers zijn maar andere ook niet zoals ik. Ik bén niet jaloers want ik zou nooit van m'n leven een relatie met Tom willen hebben. Mar toóch vind ik dat meisje lelijk. Waarom ik geen relatie met Tom wil? Omdat het me gewoon niet leuk lijkt met iemand beroemd te zijn. En ook nog wil ik een soort meer 'normaal' persoon inplaats van een beroemdheed enzo. Je ziet hem weinig enzoo dus no thanx. Okay ik wijk af van die onderwerp. Njah kinda, als Tom haar leuk vond toen, fine for him maar ga je niet allemaal moeien met zijn relatie want dat is zijn leven en niet dat vanjullie.


    voila,
    vind ik ook (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Woow.. die is lelijk.. niet te geloven dat Tom dààr op is gevallen .. ;s


    And all the girls in the front row scream your name.

    Woow, mijn woorden zijn nogmaar nét koud, komt er al zo iemand opduiken die niet kan geloven dat Tom daarop is gevallan -.-

    Woow, mijn woorden zijn nogmaar nét koud, komt er al zo iemand opduiken die niet kan geloven dat Tom daarop is gevallan -.-


    haha, (':
    die heeft da wrs ni gelzee (':
    x


    Some people make the world special just by being in it