• http://nl.youtube.com/watch?v=PxCHSecIgKg

    omg , je moet kijken.
    op 47 seconde.
    da is tom zijn exvriendn ö
    x gosh, die is llelijk xd




    Some people make the world special just by being in it

    (...)Ja, Ik spat nu ook niet van jaloezie hoor x'D Ah de kans is te klein om iets met hem te hebben dusja x]

    Idd^^
    Ik blijf realistisch, want anders zou ik bij zoiets gezien te hebben gewoon gefreakt ofzo zijn^^
    Ik bedoel soms hoop ik heus dat ik zijn vriendin wordt, maar dat is vast niet, en dus hopen is verloren moeite, hoeveel andere meisjes hopen dat wel neit?
    dusjah^^
    hou me er allemaal niet meer zo mee bezig^^
    Ik bedoel ben fan enzo en kijk al hun filmpjes, maar met hun liefdesleven.. dat is hun probleem maar^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Idd^^
    Ik blijf realistisch, want anders zou ik bij zoiets gezien te hebben gewoon gefreakt ofzo zijn^^
    Ik bedoel soms hoop ik heus dat ik zijn vriendin wordt, maar dat is vast niet, en dus hopen is verloren moeite, hoeveel andere meisjes hopen dat wel neit?
    dusjah^^
    hou me er allemaal niet meer zo mee bezig^^
    Ik bedoel ben fan enzo en kijk al hun filmpjes, maar met hun liefdesleven.. dat is hun probleem maar^^
    Ik snap je helemaal! Ik zou het zelf leuk vinden moesten hij een vriendin hebben en de andere ook gewoon om de fans een beetje realistisch te laten denken^^

    die ziet er fucking oud uit.


    I need you like a heart needs a beat

    Like okay ze is UGLY maar uhmm de twins konden gevallen zijn voor het innerlijk en niet voor het uiterlijk. Ik bedoel maar, kijk maar naar de laatste ex van Bill die is ook U-G-L-Y dus uhmm denk ik dat ze meer voor het innerlijk dan uiterlijk vallen hoowr ^^

    omg georg x'D

    hij slapt bill xD
    en dat meisje waar tom verliefd op was was waarschijnlijk lief enzo, want bill's ex ina is ook niet een mooierd. dus hun ware de enigen die hun wel hot vonden denkik ;P

    Like okay ze is UGLY maar uhmm de twins konden gevallen zijn voor het innerlijk en niet voor het uiterlijk. Ik bedoel maar, kijk maar naar de laatste ex van Bill die is ook U-G-L-Y dus uhmm denk ik dat ze meer voor het innerlijk dan uiterlijk vallen hoowr ^^


    idd wat je zegt zuster x'D

    omg georg x'D

    hij slapt bill xD
    en dat meisje waar tom verliefd op was was waarschijnlijk lief enzo, want bill's ex ina is ook niet een mooierd. dus hun ware de enigen die hun wel hot vonden denkik ;P



    van die z'n ex ina is daar een filmpje of foto van?


    I need you like a heart needs a beat

    Wat is er zo lelijk aan? =|
    Ik heb lelijkere mensen gezien hoor. Toevallig alleen omdat ze dé ex van dé Tom Kaulitz is? Of omdat ze kort haar heeft? En dat is niet het meisje dat Bill én Tom heeft gezoend hoor. -.-'


    -

    Wat is er zo lelijk aan? =|
    Ik heb lelijkere mensen gezien hoor. Toevallig alleen omdat ze dé ex van dé Tom Kaulitz is? Of omdat ze kort haar heeft? En dat is niet het meisje dat Bill én Tom heeft gezoend hoor. -.-'


    Njah kijk lieford, smaken verschillen nu eenmaal en jij kan zeggen dat ze niet lelijk is maar andere zoals ik vinden haar wél lelijke en nee niet omdat ze kort haar heeft of B&T heeft gezoend of dé ex van dé Tom Kaulitz is. Ik vind ze gewoon niet mooi en dat is het nu eenmaal.

    (...)

    Njah kijk lieford, smaken verschillen nu eenmaal en jij kan zeggen dat ze niet lelijk is maar andere zoals ik vinden haar wél lelijke en nee niet omdat ze kort haar heeft of B&T heeft gezoend of dé ex van dé Tom Kaulitz is. Ik vind ze gewoon niet mooi en dat is het nu eenmaal.

    Ja, dat snap ik. Maar ik heb het ook niet over jou lieford. ;3

    Er zijn nl ook mensen die het erbij zetten omdat het Tom's vriendin is enzo. ;]


    -

    http://nl.youtube.com/watch?v=PxCHSecIgKg

    omg , je moet kijken.
    op 47 seconde.
    da is tom zijn exvriendn ö
    x gosh, die is llelijk xd



    De tering wat ben jij lekker aardig zeg. Je kent der niet eens.. Zeikwijf!


    Wie du mir, so ich dir.

    oke...:8

    Zij is tenminste met hem geweest.. ik bedoel maar, en zo lelijk is ze niet hoor, ze is normaal

    Ieuw dies lelijk!

    amai was hij toen dronke ofzo