• http://nl.youtube.com/watch?v=PxCHSecIgKg

    omg , je moet kijken.
    op 47 seconde.
    da is tom zijn exvriendn ö
    x gosh, die is llelijk xd




    Some people make the world special just by being in it

    Toch zijn jullie stiekem jaloers op haar =')

    Poh die is idd echt lelijk miss omdat hij d8 dat hij niks beters zou krijgen :P

    dus tom die valt op zulke lelijke meisjes? jezus en als het zn ex is dan zou die het denk ook wel met dr gdaan hebbn ö


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    nou als zie tom kan krijgen dan krijg k hem ook wel hoor:D(H)((A)

    Btw; Dat meisje is niet lelijk of dik.. Zoiets heet normaal!

    Er is toch niets mis met dat meisje?
    Ik bedoel toen ik las dat jullie zeiden dat ze zo lelijk was, dat ze weet ik wat had, en een nja mislukt hoofd ofzo had xD -ik dan ook-
    ik vind dat ze immers nog mee valt^^


    En als tom daarop valt, dat is dan zijn keuze^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Uhuu iddd !! goed gesproken fred!! ik bedoel als jullie haar al dik vinde! komààn!

    Uhuu iddd !! goed gesproken fred!! ik bedoel als jullie haar al dik vinde! komààn!
    Dankje Sjors x']

    Graag gedaan heuur ^^!!

    Nou.. dan weten de meisden dat ze niet uberknap hoeven te zijn voor TOM.. x'D Idd.. ze is erg lelijk.. maar er zijn nog ergere mensen hoor (A) als ik moest kiezen uit TH zou het voor mij toch maar Georg zijn .. ookal is tom ook wel knap (A)

    Btw; Dat meisje is niet lelijk of dik.. Zoiets heet normaal!

    Idd^^
    Groot gelijk daar kwam dat van mij ook op neer^^
    Ze is toch niet lelijk ofzo , en oke ze is misschien een beetje molliger dan sommige andere, maar wat is daar nu mis mee?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Idd^^
    Groot gelijk daar kwam dat van mij ook op neer^^
    Ze is toch niet lelijk ofzo , en oke ze is misschien een beetje molliger dan sommige andere, maar wat is daar nu mis mee?
    Ik vind ze lijken op zo iemand die je elke dag kunt tegen komen, gewoon normaal dus. Ahja volgens mij zijn ze allemaal stiekem jaloers. Ik trouwens ook en dat geef ik toe x']

    Nou.. dan weten de meisden dat ze niet uberknap hoeven te zijn voor TOM.. x'D Idd.. ze is erg lelijk.. maar er zijn nog ergere mensen hoor (A) als ik moest kiezen uit TH zou het voor mij toch maar Georg zijn .. ookal is tom ook wel knap (A)

    Maar het is toch helemaal niet omdat tom op zo iemand valt, dat hij op iemand die zogezegd 'knapper' is gaat vallen? xD
    Dat is zijn keuze dusjah^^
    Ik bedoel ik vind Tom duidelijk de knapste van de 4 maar ik wee tok dat ik er nooit iets mee zal hebben, dusjah..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)Ik vind ze lijken op zo iemand die je elke dag kunt tegen komen, gewoon normaal dus. Ahja volgens mij zijn ze allemaal stiekem jaloers. Ik trouwens ook en dat geef ik toe x']

    jah idd zo iemand zou je wel vaker tegen komen^^
    Wel ergens ben ik ook wel best jaloers, maar dan denk ik altijd dat ik toch nooit iets met Tom zal hebben, dus moet ik ook helemal niet jaloers zijn ,das gewoon energie verspilling xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    jah idd zo iemand zou je wel vaker tegen komen^^
    Wel ergens ben ik ook wel best jaloers, maar dan denk ik altijd dat ik toch nooit iets met Tom zal hebben, dus moet ik ook helemal niet jaloers zijn ,das gewoon energie verspilling xD
    Ja, Ik spat nu ook niet van jaloezie hoor x'D Ah de kans is te klein om iets met hem te hebben dusja x]