• Heey ik zoek inspiratie, ik ontwerp mode, en zit nu in een dip :( Iemand nog wat leuks? De mode van nu die je op de catwalk ziet is nogal vaag... ;)
    Jurkjes, blouses, shirts, vestjes, schoenen, hoedjes, tops, jasjes, truitjes, bikini's... alles is toegestaan :p
    Please reacties! Alvast bedankt xx


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    patchwork? (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    sorry ik weet niks ik had je graag geholpen maar sorry


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    weheartit.com ?
    ^^


    Me so good.

    uhmm een leuk jurkje met spagettie bandjes die aan de bovenkant strak zit en dan wijd uitloopt tot op de heupen?


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik teken ook graag mode, en je kunt overal inspiratie van halen.
    Je kan om je heen kijken, en een voorwerp pakken en dan kijken wat je er mee kunt. Als je niks kunt vezinnen dan pak je weer iets anders.
    Ook op het Girlscene forum kun je heel veel voorbeelden vinden. Daar staan allemaal voorbeelden van outfids.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 19:57 ]


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Sjaaltjes met een leuk patroontje


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik had vorig jaar ook zo'n dip. Ga gewoon een keer shoppen en koop kleding die je leuk vindt. Ik draag zelf van alles. Broeken, rokjes, jurkjes. Gewoon wat verandering en niet telkens bijv. 3 outfitten om de beurt aantrekken. trek dan bijv. een ander shirtje aan bij je 'gewone' broek.


    bad luck is luck 2

    Roosfloos <'3
    Ga je mode ontwerpen? Leuk <'3
    Nou, je kan op;
    Weheartit
    Lookbook
    Bloggen
    Tumblr,
    En meer, ik heb er overal een acc op =]

    www.google.nl


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.