• Ja goed dat was sarcastisch, ik heb er 0 :$
    Nou ja ook niet zo gek, want ik ben hier pas sinds vanochtend haha. Maar ik zoek wel vriendinnen op deze site, zit ik op dit forum onderdeel goed?

    Ik zou wel even iets vertellen over mij:

    Ik ben Nienke en ik ben 16 jaar. Op 20 september 1996 ben ik geboren. Mijn hobby's zijn lezen en dansen. Ik heb wel eens verhalen geschreven, maar dat zijn er niet heel veel en volgens mij ook niet van zo'n goede kwaliteit haha. Ik zit vooral op deze site om verhalen van anderen te lezen. Maar goed, verder zit ik in de
    3e klas van het VMBO. Ik woon in Gelderland. Nou ehm dat was het denk ik haha.

    Again, ik praat hier ook bijna nooit met iemand, ben hier eigenlijk alleen maar voor de stories & het forum (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Haha, ik zit al een poosje op deze site en ik kan ook niet echt zeggen dat ik 'echte' vrienden heb gemaakt. (snik) :')

    Maar welkom Nienke van 16! Ik ben Nynke van 18. (: Als je wilt mag je me wel eens een berichtje sturen.


    You are beautiful, you are love.

    Welkom op Quizlet. De beste manier om vrienden te maken hier is door gewoon een vriendelijk berichtje in een willekeurig gastenboek te dumpen van iemand die je aardig lijkt, want voor je het weet ben je verwikkeld geraakt in een heel gesprek en neemt Q je ziel over. Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hoi Nienke,
    ik ben hier terechtgekomen door mijn zus
    eerst zat ik hier bijna nooit op
    tot ik eens gwn wat profielen aan het bekijken was ....
    En nu is een meisje van Q 1 van mijn beste vriendinnen, en heb ik nog een paar echt leuke mensen leren kennen, dus jij zult heus ook wel leuke vriendinnen en vrienden vinden...
    btw welkom op Q (flower)
    x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Uiteindelijk geraak je wel in een gesprek met iemand. Gebeurde bij mij ook altijd random. ^^


    Take me to wonderland

    Ik heb er 1 XD. Omdat ik in vier jaar tijd niet wist hoe 'omgekeerd zoeken' werkte. Had ik kennelijk een hele lijst aan friendinvites. Ach, maakt 't ook uit.
    Hai, ik ben Sam :Y).

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 19:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Beckett schreef:
    Again, ik praat hier ook bijna nooit met iemand, ben hier eigenlijk alleen maar voor de stories & het forum (:


    Maar gb mij gerust en mijn verhalen mogen ook nog wel wat lezer hebben (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Beckett schreef:
    Again, ik praat hier ook bijna nooit met iemand, ben hier eigenlijk alleen maar voor de stories & het forum (:


    Ah oke, ja ik was hier al een tijdje maar dan zonder account en ik vind dit nu echt al een toffe site met leuke mensen hihi. Ik mail je wel hihi

    Folklore schreef:
    Haha, ik zit al een poosje op deze site en ik kan ook niet echt zeggen dat ik 'echte' vrienden heb gemaakt. (snik) :')

    Maar welkom Nienke van 16! Ik ben Nynke van 18. (: Als je wilt mag je me wel eens een berichtje sturen.


    Heey Nynke! Toevallig dat je ook Nynke heet, maar dan met een y haha. Ja is goed, ik mail je even:)

    Square schreef:
    Welkom op Quizlet. De beste manier om vrienden te maken hier is door gewoon een vriendelijk berichtje in een willekeurig gastenboek te dumpen van iemand die je aardig lijkt, want voor je het weet ben je verwikkeld geraakt in een heel gesprek en neemt Q je ziel over. Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt! *O*


    Dankje. Ah ja dat is een goed idee, bedankt voor de tip:)

    CityGirlx schreef:
    hoi Nienke,
    ik ben hier terechtgekomen door mijn zus
    eerst zat ik hier bijna nooit op
    tot ik eens gwn wat profielen aan het bekijken was ....
    En nu is een meisje van Q 1 van mijn beste vriendinnen, en heb ik nog een paar echt leuke mensen leren kennen, dus jij zult heus ook wel leuke vriendinnen en vrienden vinden...
    btw welkom op Q (flower)
    x


    Heey,

    Ah oke, zit je zus hier nog steeds op dan?
    Ah wat leuk hihi.
    Dankje trouwens:)

    Itami schreef:
    Uiteindelijk geraak je wel in een gesprek met iemand. Gebeurde bij mij ook altijd random. ^^


    Ja dat klopt denk ik ook wel, ik ga gewoon wel wat rondkijken hier en wat in gastenboeken neerzetten haha.

    Ik sta ook altijd open voor een praatje :)


    Stenenlikker

    Hashirama schreef:
    Ik heb er 1 XD. Omdat ik in vier jaar tijd niet wist hoe 'omgekeerd zoeken' werkte. Had ik kennelijk een hele lijst aan friendinvites. Ach, maakt 't ook uit.
    Hai, ik ben Sam :Y).


    Haha dat is alsnog 1 meer dan ik xD Wow zit je hier al 4 jaar? Ah haha ja idd.
    Ah leuke naam!

    Ewijn schreef:
    Ik sta ook altijd open voor een praatje :)


    Dan mail ik je nu wel even:)