• Heey guy´s =D
    ik begin een nieuwe serie... en heb natuurlijk rollen nodig!! eerst verhaal;

    je hebt een bekende vriendin [moet nog een naam hbbn] en via haar mag je naar binnen bij een afterparty na het concert van TH. daar ontmoet je de 4 guy's door een ongelukje [a] [moet ook nog ff kyken wat dat word] en je mag hun wel en hun mogen jou wel (en je bekende vriendin) en jullie besluiten elkaars nummers uit te wisselen en een keertje aftespreken :] en van het een komt het ander...


    Ik Weet Nog Niet Wat Voor LoveStory Het Wordt!! Miss Ff Helpen (A)

    Rollen;

    * Hoofdrol (1) tomfreakske (tom)

    * Vriendin Hoofdrol (3) LOLLIPOPX3 (Bill) Flo (Georg) sayXkiss (Gustav)

    * Bitch (1) weareONE

    * Aanhanger Van Bitch (3) TOMSDICK BlueMoon


    Meer weet ik niet O_o maar ´t zijn er al best veel (A) BELANGRIJK!;de 3 vriendinnen van de hoofdrol worden dan de vriendinne van de 3 andere guy´s ;)


    Dit moet ik weten;

    * Naam;
    * Leeftijd;
    * hobby´s;
    * Likes;
    * Dislikes;
    * Tekstjee;
    * plaatje;
    * Wie lovestory moet het worden;


    en ohjah; Ga nou niet allemaal gelijk op de hoofdrol af plz want ik kan heel moeilijk kiezen O_o en ik moet zowieso 1 rol overhouden voor een vriendin dus... en ik kies niet de eerste!!


    when words fail, music speaks.

    Hoofdrol


    * Naam; Annelies

    * Leeftijd; 16

    * hobby´s; Hiphop, modellenwerk

    * Likes; IceCream, vrienden, muziek, Hello Kitty, chocolade, CupCake's en CreamCup's

    * Dislikes; Arrogante en irritante mensen, spinnen en insecten

    * Tekstjee;

    Haaii peopz <3

    Ik wil mij hierzelf dus gewoon heel ff voorstellen dus uhmm hier komt ie! Ik ben dus Annelies en ik ben al 16 jaartjes oud. In mijn vrije tijd doe ik soms aan modellenwerk, hiphop, shoppen met vrienden en naar de bioscoop gaan met vrienden. Ik houd veel van hun en ook van muziek en van die stuff. Zoals je ziet heb ik bruin krullend haar maar dat is niet altijd zo. Soms is het ook stijl ofzo. Ik heb dan weer een bloedhekel aan irritante en arrogante mensen, egotrippers, mensen die zeggen dat in anorexia heb, spinnen en insecten. Ik héb geen anorexia, ik ben gewoon van natùre zo dun! En zet aub geen spin of insect bij mij want ik ren gillend als een klein meisje weg, dat zweer ik je. Maar uhmm peopz, ik moet maar eens gaan want ik moet zo naar het modellenbureau!

    Bye <3

    * plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=72291

    * Wie lovestory moet het worden; BillBillBillBill [Als ik de rol krijg:P]

    1 van de vriendinnen
    Naam; Rachel of Floor
    Leeftijd;19
    Likes; Muziek,schrijven,kleding ontwerpen,foto's maken,voetballen,met vrienden rondhangen
    Dislikes;Muggen,zinloos geweld,dierenleed,huppelgedrag
    Plaatje; http://www.starmometer.com/wp-content/uploads/2007/12/blake-lively-header.jpg
    tekst;
    Hee,ik ben Rachel en ik ben 19 jaar jong.
    Ik schrijf bijna de hele dag door als ik niet met mijn vrienden ben of als ik bezig ben met mijn kleding. Ik luister ook bijna de hele dag door muziek. Mijn kamer hangt vol met foto's van mij en mijn vriendinnen. Omdat we gek op foto's maken zijn.
    Ik haat het huppelgedrag en muggen. Maar ik haat het allermeest het dierenleed en het zinloos geweld.


    Music is the new sex

    * Naam; charissa

    * Leeftijd; 17

    * hobby´s; streetdance en uitgaan

    * Likes; muffins, chocolade en redbull

    * Dislikes; players en nerds en huppels

    * Tekstjee; Hoi ik Ben Charissa een meisje van 17jaar oud. Ik heb een hekel aan PLayers, nerds en huppels. Ik ben mezelf en verander niet voor jouw. Ik ben een hyperactiefpersoontje dat komt door mijn verslaving aan redbull. Ik deo aan streetdance en ik ga ook vaak uit.x333


    * plaatje; http://img.osobnosti.cz/foto/hanna-beth/N196930-24103.jpg



    ik wil de rol van een van de 3vriendinnen


    *He's the one.

    ik kies voor Bitch, goed ? xd

    * Naam; Tanya

    * Leeftijd; 17

    * hobby´s; Dansen, nagels lakken

    * Likes; nagellak, boys, mode

    * Dislikes; seutjes, school, mensen die zeggen wat ik moet doen

    * Tekstjee; Haay, ik ben Tanya en ik ben 17 jaartjes jong. Ik heb veel vrienden en ik ben heel mooi. Ik kan elke jongens krijgen dat ik maar wil. Ik haat school, want daar zitten te veel seutjes naar mijn goesting. En ik hoor niet bij die seutjes. De leerkrachten moet ik ook niet, buiten Meneer Van Looy dan. Hij is Hot. Maar ik moet gaan, mijn nageltjes lakken. Byee.

    * plaatje; http://www.quizlet.nl/images/2008/35/lohhdqkcyajhxr.jpg


    Some people make the world special just by being in it

    Pak een Gustav of Georg story of Tom maar geen Bill want die wil ik xD

    vriendin hoofdrol
    als het geen TomLovgeStory is wil ik met Tom, als het een TomLoveStory is maakt het niet uit!
    * Naam; yoni
    * Leeftijd; 17
    * hobby´s; films kijk, Th beluisteren
    * Likes; TH, dieren, film: komedies en mijn bed
    * Dislikes; TH-haters, huppels, school -.-
    * Tekstjee; Hoi, ik ben yoni (:
    Ik ben 17 jaar en hou ziels veel van Tokio Hotel en mijn dieren, en zie graag films en hou van mijn bed ik hou niet van school, TH-haters en huppels
    * plaatje; http://www.thereeler.com/images/mary-kate.jpg
    * Wie lovestory moet het worden; maakt niet uit!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Pak een Gustav of Georg story of Tom maar geen Bill want die wil ik xD


    :P


    when words fail, music speaks.

    haaaaaj, laat je weten wanneer de rollen bekent zijn ? x


    Some people make the world special just by being in it

    haaaaaj, laat je weten wanneer de rollen bekent zijn ? x

    Jups!


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Jups!


    dankjéééé <3


    Some people make the world special just by being in it

    * Rol; Graag hoofdrol, maar aangezien iedereen daar waarschijnlijk op af gaat is BF ook goed!

    * Naam; Say

    * Leeftijd; 15 (mag je veranderen)

    * hobby´s; Muziek luisteren, gitaar spelen, tekenen, schrijven, kletsen, met vrienden rondhangen, shoppen

    * Likes; Muziek, gitaar spelen, Tokio Hotel

    * Dislikes; School, dat verdoemde, afgekauwde bekakte gebouw wat ze school noemen ja!

    * Tekstje;

    Hey ik ben Say!
    Ik hou van Muziek (met een hoofdletter ja omdat het zoo cool is!),tekenen, schrijven, giaarspelen, maar bovenal van mn vrienden. Ze zijn heilig voor me, en als je aan hen komt, kom je ook aan mij! Met 3 meisjes kan ik echt alles bespreken, verder heb ik ook veel jongens als vrienden, met hen kan je gewoon lekker kloten! Ik speel al gitaar sinds ik 10 ben, al 5 jaar dus. Ik ben vorig jaar begonnen met het schrijven van mn eigen songs, allemaal in het Engels. En als ik eerlijk ben: Ik ben er niet slecht in! Ik heb veel verslavingen: Een lollyverslaving, een chocladeverslaving, een muziekverslaving, en zo kan ik nog wel even doorgaan! Ik heb blauwe ogen en donkerblond haar met lichtblonde plukjes. Maar ik moet nu weg! Meer weten? Ask me!
    Xx Say

    * plaatje; http://www.gitaartabs.nl/img_upl/avril-lavigne-218---.jpg
    of
    http://www.divasthesite.com/images/Wannabe_Divas/Avril_Lavigne.jpg


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    * Naam;Saébel (bijnaam:seebke)

    * Leeftijd;13

    * hobby´s;dansen, zingen, th, tom kwijlen , danse in elkaar steken,schrijve

    * Likes; haar duitse avondschool, tom,georg,bill,gustav, haar vriende(H)

    * Dislikes;school,ouders, zagen,pesters, dikke nekken, men zin niet krijgen

    * Tekstjee;hey ik bhen Saébel, ik ben smoorverliefd op tom kaulitz en hoop meer met hem te hebben dan een one-nightstand! zoek je met mij problemen? wel kom maar op ik krijg je wel ik ben THE BITCH (with a good heart(A)) en als je op men vriende gaat zittn kappn kill ik je (duivel)
    verder ben ik grote thfan en volg speciaal voor hen duitse avondls

    * plaatje; toon ik je in een pb ben nu effe bezig met dit

    * Wie lovestory moet het worden;TOM(H)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Heb je al gekozen?

    *Hoopt dat zij het word xD*

    Heb je al gekozen?

    *Hoopt dat zij het word xD*

    neeJ [a]
    ik ga nu ff kijken


    when words fail, music speaks.

    Vriendin Hoofdrol ^^


    * Naam; Jessica

    * Leeftijd; 16 Jaar (Mag aangepast worden)

    * hobby´s; Dansen, Shoppen, Jonges, Met vrienden afspreken, Melig doen, Horoscopen lezen

    * Likes; Lolly's, Music, Chocola, Fopspenen, Music, Horoscopen, Melig zijn.

    * Dislikes; Huppels, Onhumor- mensen, Arrogante mensen

    * Tekstjee; Hellow Deare ^^
    Ik ben Jessica!
    Ik ben heel erg melig, en doe vaak mensen lachen.
    Ik heb een irritand broertje van 12 jaar, die ook echt wel irritand kan doen.
    Maar ik laat me niet doen door die snotbel van 12 jaar!
    Iedereen denkt dat ik een bicth ben omdat ik een bitchy naamm heb.
    Ik wil wel graag mijn naam veranderen maar zo ben ik.
    Maar geen bitch!
    Mijn ouders zijn gescheiden, en woon bij mijn moeder.
    Mijn vader wil me niet meer zien, de klootzak!

    Maar mijn broertje doet ambetand.

    Byee Xx

    * plaatje; http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/brootal_barbie/scene/l_5bba4c0729b1505a7cdad33dcf01c16b.jpg?o=99

    * Wie lovestory moet het worden; Tom ^^


    Take My Hand Take A Breath ...