• Hey, ik ben een grote fan van HP. En in de boeken en films wordt heel duidelijk gemaakt dat Draco Malfoy de verwaande gast is. Er wordt niet veel goed over hem gezegd en het içs een grote vijand van het hoofdpersoon dus heb ik een vraag. Wat is er nu zo leuk aan Draco Malfoy? En waarom wordt hij in story's afgeschilderd als MR perfect?

    Major schreef:
    Ik snap het eigenlijk ook niet, aangezien ik Draco's laffe karakter totaal niet aantrekkelijk of badass vind. Maar ik denk dat 't om Tom Felton's looks gaat.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Abruzzi schreef:
    Because he is mister perfect (nerd)


    + je moet echt tussen de regels lezen, J.K. Rowling heeft hem zo afgeschilderd van 1 tem 5 maar in 6 en in 7 maakt hij een totale 'transformatie' door. Ik zou die laatste twee delen onder de loep nemen, als je dat eens grondig bestudeerd dan ontdek je de échte Draco (flower)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Believers schreef:
    Omdat de meesten Tom Felton knap vinden en ze eigenlijk niks geven om Draco's karakter maar om zijn zogenaamde looks, die eigenlijk van Tom is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ben totaal geen fan van draco,
    en ook niet van tom felton -zo knap vind ik hem helemaal niet-


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik vraag het me ook steeds af.
    Er is niets goeds aan dat personage en dan gaan alle mensen hier gaan geilen op hem dat hij lief is in het echt enzo.
    Eh, guys, did you read the books? :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Rws schreef:
    Omdat slechte jongens altijd veel leuker zijn, dan brave helden.

    ^ This.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    MezpourViktorKrum.


    SLOAN.

    Omdat hij sexy is, in de films een bepaalde stijl heeft en ook gewoon zo lekker mysterieus is (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik moet altijd wel om Draco lachen, maar knap ofzo? Nee D:


    Caution first, always.

    Rws schreef:
    Omdat slechte jongens altijd veel leuker zijn, dan brave helden.


    Eigenlijk is ie niet slecht, maar gewoon een watje.
    Kijk als je hem nou gewoon interessant vind, omdat hij veranderd van kant, dan begrijp ik het, maar als mensen hem een badboy gaan noemen klopt er iets niet...... 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Woestynbloem schreef:
    Ik vraag het me ook steeds af.
    Er is niets goeds aan dat personage en dan gaan alle mensen hier gaan geilen op hem dat hij lief is in het echt enzo.
    Eh, guys, did you read the books? :]


    No they saw the movies.
    Echt, de Draco lovers van de boeken heb ik respect voor, maar die mensen die het doen voor Tom Felton, die zijn laag vind ik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Omdat ik heb lelijk vind ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    AngeeXx schreef:
    (...)

    + je moet echt tussen de regels lezen, J.K. Rowling heeft hem zo afgeschilderd van 1 tem 5 maar in 6 en in 7 maakt hij een totale 'transformatie' door. Ik zou die laatste twee delen onder de loep nemen, als je dat eens grondig bestudeerd dan ontdek je de échte Draco (flower)


    Dat snap ik wel. Ik ben er alleen geen fan van, omdat ik vind dat je hoe dan ook jezelf moet zijn.
    Daar is Draco te bang voor. ;)


    Happy Birthday my Potter!

    ken hem niet


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laime schreef:
    ken hem niet


    0.0 Kijk Hp, ik dacht vroeger dat het vet stom was, bleek het awesome te zijn :)


    Happy Birthday my Potter!