• Hey, ik ben een grote fan van HP. En in de boeken en films wordt heel duidelijk gemaakt dat Draco Malfoy de verwaande gast is. Er wordt niet veel goed over hem gezegd en het içs een grote vijand van het hoofdpersoon dus heb ik een vraag. Wat is er nu zo leuk aan Draco Malfoy? En waarom wordt hij in story's afgeschilderd als MR perfect?

    Omdat meiden gemene, guys veel interessanter vinden dan saaie nerd helden.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Because he's a bad boy :9~


    -

    Mijn conclusie:
    Sommige mensen vinden dat Draco een complex karakter heeft (voor een bijpersoon, want die zijn meestal steriotype)
    Sommige mensen lezen gewoon niet goed en denken dat hij slecht is en zij vinden de slechte kant spannend.
    Sommige mensen vinden de acteur gewoon hot.


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Mijn conclusie:
    Sommige mensen vinden dat Draco een complex karakter heeft (voor een bijpersoon, want die zijn meestal steriotype)
    Sommige mensen lezen gewoon niet goed en denken dat hij slecht is en zij vinden de slechte kant spannend.
    Sommige mensen vinden de acteur gewoon hot.

    Hm, hij is niet bepaald slecht, maar goed is hij ook niet. Dus om nu te zeggen dat mensen niet goed lezen? Nee, dat niet. JK rowling heeft er gewoon voor gekozen hem wat erger uit te laten komen met een goedeschemer kant. Dat betekent niet dat hij goed- of slecht is. Hij is over het algemeen gewoon dom :Y)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    iMalfoy schreef:
    (...)
    Hm, hij is niet bepaald slecht, maar goed is hij ook niet. Dus om nu te zeggen dat mensen niet goed lezen? Nee, dat niet. JK rowling heeft er gewoon voor gekozen hem wat erger uit te laten komen met een goedeschemer kant. Dat betekent niet dat hij goed- of slecht is. Hij is over het algemeen gewoon dom :Y)


    Ik zeg niet dat mensen die denken dat hij een engeltje is goed lezen :8
    Maar hij is in ieder geval geen badboy


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Mijn conclusie:
    Sommige mensen vinden dat Draco een complex karakter heeft (voor een bijpersoon, want die zijn meestal steriotype)
    Sommige mensen lezen gewoon niet goed en denken dat hij slecht is en zij vinden de slechte kant spannend.
    Sommige mensen vinden de acteur gewoon hot.

    never mind :Y)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Draco is echt niet de badguy waarvan iedereen zegt dat hij is hoor, ten eerste word hij gédwongen om zich aan te sluiten bij Voldemort zijn legergebeuren, hij krijgt de opdracht om Dumbledore te vermoorden voorgeschoteld en Voldemort weet dat Draco dat niet kan, hij doet dit gewoon om wraak te nemen op Lucius Malfoy die op dat moment zit weg te rotten in zijn cel.

    Net zoals die scene waar Draco die sectumsempra op zich krijgt, Harry is ook niet zo "goed" en "aardig" als iedereen denkt dat hij is hoor. De rede dat Draco zo is komt gewoon doordat hij zo is opgevoed door zijn ouders.

    En ik heb medelijden met hem, heeeel erg veel, plus dat Tom Felton hem speelt is ook een grote rol in why I like Draco Malfoy.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    he's a badboy(H) ( jij napt ook niks van liefde do you )


    Shoganai i ne~

    ik snap het ni! zelf vind ik hem lelijk
    Harry is cute!


    Define "good".

    volgens mij is tom in het echt een hele lieve jongen (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Omdat hij een badboy is, heel erg vervelend is, maar toch een schatje.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik snap het ook niet. Echt, weet je hoe lelijk Tom Felton is D: Wees eerlijk. Hij heeft een lelijke kop.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omdat ik hem gewoon vet knap vind :9~


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    MissGleeK schreef:
    he's a badboy(H) ( jij napt ook niks van liefde do you )

    Blijkbaar snap jij er niets van, want met de badboys word je meestal neit gelukkig (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zoals Rws zegt; Omdat slechte jongens altijd veel leuker zijn, dan brave helden.

    Maar, ik vind hem eigenlijk niet eens knap ofzo ;x