• jep, ik heb ze eerst 2 weken proef en daarna een half jaar pakket als het goed gaat.
    het erin doen is nog wel moeilijk
    maar het lukt uiteindelijk wel
    heeft iemand nog tips voor het erin doen? =3

    wie heeft er eigenlijk nog meer lenzen? =D


    =

    Ik heb lenzen 8D En je moet altijd rustig zijn, je oog goed open houden, zorgen dat de lens goed op je vinger ligt en het er rustig in doen. Ohja, en lange nagels zijn verboden :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb al een paar maanden lenzen en ik heb er nog steeds last mee. Ik kan ze niet inhouden achter de computer en soms gaan ze uit het niets heel hard irriteren.

    Voor de rest gaat het wel. ^^


    Let the Night embrace you

    Nevada schreef:
    Ik heb lenzen 8D En je moet altijd rustig zijn, je oog goed open houden, zorgen dat de lens goed op je vinger ligt en het er rustig in doen. Ohja, en lange nagels zijn verboden :x


    Welke lange nagels? x']
    (krul)


    =

    Al 2 jaar xd
    ik kom net toevallig terug van de opticien en eindelijk zijn mijn ogen eens een keer niet achteruit gegaan (x

    ik ben blij dat ik lenzen heb, anders zie ik geen ene flikker.

    Als je je lenzen indoet doe ik altijd de randjes even aanduwen, zodat ik zeker weet dat ze erin zitten. Het gebeurd nogal vaak bij mij dat ze dan op de grond vallen of dat ik hem kwijt raak.


    Me so good.

    Ik heb er geen ;o Maar ik wil kleurlenzen :3


    Alis volat propriis.

    Nevada schreef:
    Ik heb lenzen 8D En je moet altijd rustig zijn, je oog goed open houden, zorgen dat de lens goed op je vinger ligt en het er rustig in doen. Ohja, en lange nagels zijn verboden :x


    ik heb ook lenzen, maar alleen de nagels van mn duimen zijn wat langer, anders kan ik mn lenzen egt niet uit doen

    ik heb er geen, en ook geen bril =]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Oeh leuk voor je.
    Ik heb geen lenzen of bril.

    Ik heb een bril, vast tien keer makkelijker :'D.
    (alleen niet als het regent of als het ergens veel warmer is dan buiten)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb ook lenzen, vind ik veeel prettiger dan een bril. Wat je kan doen is voor het inzetten een beetje lenzenvloeistof erin druppelen, dan zijn ze wat uh... vochtig, en dan doet het niet veel pijn als je ze in je oog zet.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ik heb ook lenzen ik hou altijd mijn wimpers vast zodat ik niet kan knipperen dan leg ik gewoon de lens tegen me oog met ht randje en duw eum dan recht met mijn vinger

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    ik heb ook lenzen, maar alleen de nagels van mn duimen zijn wat langer, anders kan ik mn lenzen egt niet uit doen


    je weet dat je met nagels je oog kunt beschadige

    Ik draag al 2 jaar lenzen, en het gaat hartstikke goed. Had in het begin wel moeite enzo, maar is helemaal goed gekomen.
    Laat hem NIET vallen! - Spreekt uit ervaring -
    en heb geen lange nagels, en kijk goed in de verpakking of de lenzen HEEL zijn, ik had maar een halve lens in zo'n dingetje gekregen.
    Pas op met make - up want je moet wel speciale gebruiken.
    En val NIET in slaap met lenzen in, anders kun je daarna niet meer zien.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 17:17 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    Welke lange nagels? x']
    (krul)

    Van je handen duh ^^
    Ik bedoel, ik doe mijn lenzen in en uit met mijn rechter wijsvinger en duim. En je mag geen lange nagels hebben aan die vingers omdat anders de lens kapot kan gaan. Maar het is ook heel onprettig om met een lange nagel in je oog te zitten XD

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 17:27 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben er een keer mee in slaap gevallen. De volgende dag waren ze helemaal uitgedroogd. Bij het indoen moet je vooral je oog ver genoeg openhouden.


    You've cat to be kitten me right meow.