• Sorry voor al de fans maar ik haat twilight echt!

    1. Bella is perfect, Stepanie Meyer probeert het nog te verbergen door haar klunzig te noemen maar ze blijft saai.
    2. Het heeft geen zin als ze klunzig is als Edward haar altijd op komt opvangen als ze valt
    3.Ze kan echt niets doen zonder haar Edward, het is gewoon zwak...
    4. Als Edward even weg is zou zij hysterisch worden!
    5. Meyer kan niet schrijven, ze gebruikt gewoon chique synonimen maar dat maakt het niet goed geschreven
    6. Kleine meisjes die dit boek lezen krijgen het perfecte beeld van een meisje door Bella, en zo krijgen ze het verkeerde beeld op zichzelf
    7. Bella gaat bijna 1000 keer dood maar Edward red haar altijd, saaai!
    8. Edward is ook perfect, buiten mensenbloed willen drinken zou hij ook zwakheden moeten hebben
    9. Bella heeft geen persoonlijkheid
    10. Waarom vallen er zoveel jongens voor Bella meteen in de eerste hoofdstukken?
    11. Bella leert kleine meisjes dat die zich gewoon in een ravijn kunnen laten vallen en dat de man alles wel zal doen, ehm... hallo?
    12. Twilight is niet beter dan Harry Potter, voor mij
    13. Volgens mij is Edward homo en valt hij daarom voor Bella
    14. Is er een verhallijn, buiten 'Oh, Bella ik hou van je maar kan je niet bijten want dan ben je een vampier'?
    15. Elke 2 pagina's een beschrijving over de perfectie van haar karakter...
    16. Waarom glinsteren haar vampiers?!
    17. Het is heel voorspelbaar
    18. Het is kinderachtig
    19. Wauw, heel origineel, verboden liefde...
    20. Vrouwelijke fans zijn zo gek op Edward dat ze niet eens doorhebben dat het boek verschrikkelijk is
    21. Er wordt veel te veel over de boeken gepraat, ja, we weten nu al wel hoe leuk je het vind!
    22. Bella Swan betekent prachtige zwaan. Ja...
    23. Er wordt zoveel verteld over de geheime identiteit van Edward, waarom zet je dan, 'EDWARD IS EEN VAMPIER!!!' overal op de voor en achterkant van je boek
    24. Ze zijn op slag verliefd, niemand is zo snel verliefd oke
    25. Bella krijgt een kind op haar achttiende! Beetje snel?
    26. Bella's leven draait helemaal rond Edward, geen wensen, geen doelen, geen plannen
    27. Edward is een pedofiel
    28. Kan bella nu nergens anders aan denken dan; 'Edward is HOT, ik hou van hem'?
    29. Sinds wanneer kunnen weerwolven veranderen zonder volle maan?
    30. Over de film: Edward is lelijk!

    Oké, dus dit is mijn mening. Die ik mag hebben, net als jullie, dus geen irritante berichtjes hierover oké, ik moest het gewoon even eruit gooien...

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 18:12 ]

    pseudoniem schreef:
    je hebt t dus wel allemaal gezien je kent al die namen zo goed..


    pwnd.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Ownd.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik kan er niet heel veel over zeggen. Ik heb boeken niet gelezen, maar alleen de films gezien. Eerst vond ik twilight leuk, maar nadat ik hem nog een paar keer gekeken had vind ik het maar saaie films waar eigenlijk bijna niks in gebeurd. Maar verder kan ik er niets over zeggen, en ik haat dé fans trouwens niet!

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 18:23 ]


    <3

    Btw. Erg serieus te nemen is dit ook niet. Dit zijn niet echt feiten te noemen, aangezien jij alleen maar je mening geeft. Zoals: '12. Twilight is niet beter dan Harry Potter, voor mij'. Zou dit aangeven waarom Twilight slecht is? Moeten wij het slecht vinden omdat jij Harry Potter beter vindt? Ik vind je argumenten nergens op slaan, en als je goed kijkt zie je ook dat je vaak dezelfde, maar dan anders geformuleerd, neerzet. Dus ik snap het punt hier niet van. Sorry, wilde ik even melden. (:

    Abruzzi schreef:
    Jezus, je hebt echt argumenten die zo fucking kinderachtig zijn. Lees die boeken dan niet.


    We accept the love we think we deserve.

    Woestynbloem schreef:
    Ik accepteer je mening.
    Ik ben gestopt bij puntje 5, want daar wil ik op ingaan.
    Ik zou graag van jou willen weten: Heb je al een boek van haar volledig uitgelezen?
    Want, Stephenie kan wél schrijven, anders was ze nooit zo bekend geworden. Ze gebruikt mooie woorden en je kan je volledig inleven in het verhaal met haar schrijfstijl.
    Ik vind dat je dat moet kunnen toegeven.
    Ik kan Bieber ook helemaal niet hebben, maar ik ga niet gaan zeggen dat dat joch niet kan zingen, want dat kan hij wél.

    En nu wil ik graag jouw reactie hierop horen. :]

    Jij ownt dude. Ik ben het helemaal met je eens.


    We accept the love we think we deserve.

    Wauw, het is maar een boek. Dat jij je daar zo druk over kan maken.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 18:24 ]


    Numbers.

    idreen zijn smaak he?
    zelf heb ik het ook niet zo op die boeken en de film.
    k heb ze wel allemaal gelezen hoef ze niet nog een keer te lezen. de films heb ik ook gezien.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 18:27 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Abruzzi schreef:
    Jezus, je hebt echt argumenten die zo fucking kinderachtig zijn. Lees die boeken dan niet.


    Helemaal met je eens [a']


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abruzzi schreef:
    Jezus, je hebt echt argumenten die zo fucking kinderachtig zijn. Lees die boeken dan niet.


    Inderdaad.

    12. Twilight is niet beter dan Harry Potter, voor mij


    De enige waar ik het mee eens ben.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik denk dat Stephenie Meyer echt wel mooi kan schrijven. Ik vind the Twilight Saga heel goed, maar Zielen is nog beter. Ik vind sommige redenen trouwens niet echt geloofwaardig, maar kom.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb de boeken en films de afgelopen jaren vermeden. Ik irriteer me er helemaal kapot aan. Vampiers die glinsteren in de zon? Omg...
    Geef mij Anne Rice's boeken maar. :Y)


    Caution first, always.

    Ik vind Twilight ook niks, maar ik vind een "haattopic" maken ook een beetje van een laag niveau..


    ars moriendi

    Weet je, volgens mij is dit meisje pas 11? Beter negeren we het gewoon, ze doet niet kinderachtig, ze heeft de leeftijd dat ze het gewoon nog is.


    Numbers.

    Abruzzi schreef:
    Jezus, je hebt echt argumenten die zo fucking kinderachtig zijn. Lees die boeken dan niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'