• Sorry voor al de fans maar ik haat twilight echt!

    1. Bella is perfect, Stepanie Meyer probeert het nog te verbergen door haar klunzig te noemen maar ze blijft saai.
    2. Het heeft geen zin als ze klunzig is als Edward haar altijd op komt opvangen als ze valt
    3.Ze kan echt niets doen zonder haar Edward, het is gewoon zwak...
    4. Als Edward even weg is zou zij hysterisch worden!
    5. Meyer kan niet schrijven, ze gebruikt gewoon chique synonimen maar dat maakt het niet goed geschreven
    6. Kleine meisjes die dit boek lezen krijgen het perfecte beeld van een meisje door Bella, en zo krijgen ze het verkeerde beeld op zichzelf
    7. Bella gaat bijna 1000 keer dood maar Edward red haar altijd, saaai!
    8. Edward is ook perfect, buiten mensenbloed willen drinken zou hij ook zwakheden moeten hebben
    9. Bella heeft geen persoonlijkheid
    10. Waarom vallen er zoveel jongens voor Bella meteen in de eerste hoofdstukken?
    11. Bella leert kleine meisjes dat die zich gewoon in een ravijn kunnen laten vallen en dat de man alles wel zal doen, ehm... hallo?
    12. Twilight is niet beter dan Harry Potter, voor mij
    13. Volgens mij is Edward homo en valt hij daarom voor Bella
    14. Is er een verhallijn, buiten 'Oh, Bella ik hou van je maar kan je niet bijten want dan ben je een vampier'?
    15. Elke 2 pagina's een beschrijving over de perfectie van haar karakter...
    16. Waarom glinsteren haar vampiers?!
    17. Het is heel voorspelbaar
    18. Het is kinderachtig
    19. Wauw, heel origineel, verboden liefde...
    20. Vrouwelijke fans zijn zo gek op Edward dat ze niet eens doorhebben dat het boek verschrikkelijk is
    21. Er wordt veel te veel over de boeken gepraat, ja, we weten nu al wel hoe leuk je het vind!
    22. Bella Swan betekent prachtige zwaan. Ja...
    23. Er wordt zoveel verteld over de geheime identiteit van Edward, waarom zet je dan, 'EDWARD IS EEN VAMPIER!!!' overal op de voor en achterkant van je boek
    24. Ze zijn op slag verliefd, niemand is zo snel verliefd oke
    25. Bella krijgt een kind op haar achttiende! Beetje snel?
    26. Bella's leven draait helemaal rond Edward, geen wensen, geen doelen, geen plannen
    27. Edward is een pedofiel
    28. Kan bella nu nergens anders aan denken dan; 'Edward is HOT, ik hou van hem'?
    29. Sinds wanneer kunnen weerwolven veranderen zonder volle maan?
    30. Over de film: Edward is lelijk!

    Oké, dus dit is mijn mening. Die ik mag hebben, net als jullie, dus geen irritante berichtjes hierover oké, ik moest het gewoon even eruit gooien...

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 18:12 ]

    Somethnholic schreef:
    Weet je, volgens mij is dit meisje pas 11? Beter negeren we het gewoon, ze doet niet kinderachtig, ze heeft de leeftijd dat ze het gewoon nog is.

    Agree


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je maakt een haat-topic? Dat is al zielig genoeg. En ja, ik schrijf nu ff een irritant berichtje, géén sorry als je daar problemen mee hebt. Ik ga er vanuit dat je de boeken allemaal hebt gelezen, en de films al hebt gezien. Je wéét alles zó goed! Wauw, bravo! Je argumenten slaan dus écht nergens op.
    En trouwens, punt 12, 13, 25 en 27 echt nergens op slaan.
    Als je je verveelt zou ik beter andere dingen gebruiken om je tijd te besteden meid. Sterkte.


    We accept the love we think we deserve.

    Somethnholic schreef:
    Weet je, volgens mij is dit meisje pas 11? Beter negeren we het gewoon, ze doet niet kinderachtig, ze heeft de leeftijd dat ze het gewoon nog is.


    -keek op dr profiel-

    Damn you are right.. ze is 11 ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hoe kan je twilight nou haten!?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben het met sommige dingen met je eens, maar Meyer kan wel schrijven. Dat is een feit dat je maar moet aanvaarden :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    5. Meyer kan niet schrijven, ze gebruikt gewoon chique synonimen maar dat maakt het niet goed geschreven

    Stephenie Meyer kan wél schrijven
    29. Sinds wanneer kunnen weerwolven veranderen zonder volle maan?

    Dat word helemaal uitgelegd in het boek -,-'
    30. Over de film: Edward is lelijk!

    Had jij dan een betere man kunnen casten, die mooi is en kan acteren?


    Doe niet zo kinderachtig. De mensen hier op Q die bv. Justin Bieber of Tokio hotel haten maken toch ook geen haattopic?

    Stephanie kan wel schrijven, anders was ze niet zo beroemd geweest. Maar ik vind haten een groot woord. Ik snap dat jij je eraan ergert ofzo, maar haten is weer eens wat anders. Ik vind de hele sprankelende vampieren ook niets ofzo, maar ik heb ook de boeken niet gelezen en heb maar een film ervan gezien, dus ik kan geen mening erover geven. Ik haat het niet, maar ik houd er gewoon niet van. Sommige mensen vinden het nou eenmaal wel leuk (:

    Socrates zei op 10 maart 2011 - 18:15:

    Op sommige punten ben ik het wel met je eens, ik heb alles gelezen en de films gezien, maar mijn overobsessie is aan het afzwakken omdat ik meer als jij ben gaan denken inderdaad. Wat mij niet meteen een hater maakt, trouwens...


    I´m nothing special.

    Het lijkt wel alsof je jaloers bent op Bella.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben het helemaal met je eens.
    En ik vind ook dat Stephanie Meyer ofzo niet goed kan schrijven :Y)


    As travars

    Stiekem moet ik hard lachen. Maar ik hou me beleefd en zeg dat ik het hier min of meer niet mee eens ben (krul)


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik ben het met sommige argumenten eens, maar de andere slaan echt nergens op! En wat probeer je hier eigenlijk mee te bereiken? De mensen op Q die Justin Bieber of Tokio Hotel haten maken toch ook geen haattopics aan? Doe niet zo kinderachtig.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik ben een twilight. maar sommige dingen kloppen niet helemaal.

    5. Meyer kan niet schrijven, ze gebruikt gewoon chique synonimen maar dat maakt het niet goed geschreven

    Ze kan juist mooi schrijven anders is ze niet beroemd? iedereen zijn smaak
    7. Bella gaat bijna 1000 keer dood maar Edward red haar altijd, saaai!]
    Volgens mij gaat ze maar 3x bijna dood. 2 x door edward en 1 keer door jacob.

    13. Volgens mij is Edward homo en valt hij daarom voor Bella
    ??????
    29. Sinds wanneer kunnen weerwolven veranderen zonder volle maan?

    het zijn Kunnen van gedaante verwisselen. ze zijn geen weerwolven. Allen het.toevallig dat het wolven zijn
    30. Over de film: Edward is lelijk!
    Ja oke hij is een beetje lelijk(nerd)
    18. Het is kinderachtig
    Vindt ik juist niet want zelf vrouwen boven de 30 heb ik het nog zien lezen x'D


    Iedereen zijn mening_O_ en ik heb die van mij ook ff bij gezet een beetje:Y)
    Al hoeft er geen haat topic daar voor worden geopend...


    Dit is niet bedoeld als haat reactie


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SoulEater schreef:
    Het lijkt wel alsof je jaloers bent op Bella.


    We accept the love we think we deserve.

    haha :'D
    sorry maar ik vind dit best wel grappig om te lezen :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.